Posts by Victor
-
-
-
- Probleem opgelost! -
Zou je toch de oplossing kunnen plaatsen?
-
Verkoop gestaakt tot 27 - 02 - 2014 wegens verbanning van TS.
-
Laadtijd is erg lang. Je zou dit kunnen oplossen door de pagina te laden zonder de content. Op de achtergrond laad je alle afbeeldingen en data en als ze beschikbaar zijn (Dus volledig geladen zijn) kan je ze daadwerkelijk vertonen.
-
Ik heb hetzelfde.
Google chrome
Windows 7 -
Er is inmiddels een update voor gehackte fritzbox modems beschikbaar: http://www.nu.nl/internet/3696…-routers-beschikbaar.html
-
Leuke, simpele website. Past zeker bij een scouting. Inderdaad zijn sommige woorden en links moeilijk te lezen. Wel moet je uitkijken met de achtergrondafbeeldingen. Op de homepage staat echt een achtergrondafbeelding, maar op andere pagina's (bijvoorbeeld wie is wie) wordt de aandacht meer naar de achtergrondafbeelding verplaatst.
-
Dat is al beter. Misschien ook een iets minder witte kleur en een iets donkerrode kleur.
-
Bijvoorbeeld als je naar het kladblok gaat krijg je een foutmelding. Ik denk dat het mooier is als je dat wat rustiger zou maken. Het is nu heel fel.
-
Ik vind dat de blokken waarbij je een foutmelding krijgt nogal scherp zijn. Ze steken erg af van de rest van de layout, maar niet op een goede manier. Misschien iets rustiger integreren?
-
Zou je alsnog een screenshot kunnen posten, aangezien ik geen account heb.
Of is er een demo account beschikbaar?
-
Dat verklaart dan. Ik dacht dat je deze layout verkocht had? Of ging dat ook alleen om de ingame layout?
-
Zou je een screenshot kunnen posten? Want volgens mij zie ik nog gewoon de oude layout. Cache geleegd en gaf geen ander resultaat.
Misschien dat het even duurt, dus zal later vanavond nog wel eens proberen. -
Ik zie op de live preview nog steeds dezelfde layout. Of is er een nieuwe link?
-
Ik zeg ook niet dat de downloads hier op ICTs goed zijn (Integendeel). Maar als jullie bezig zijn met het goed maken van de source, verwacht ik toch wel op z'n minst de MySQL aangepast.
Web-Mobiel heeft in het verleden al besloten om alles buiten github te houden, dus daar ga ik me niet meer mee bezighouden.Wil zeker af en toe kijken mocht het op github komen.
-
Waarom zou je eerst voor een functie gaan die ze langzaam gaan afbouwen? Ik snap je gedachtegang niet helemaal.
Het idee van deze hervisie was volgens mij het net maken van de code en dat zijn jullie op deze manier zeker niet aan het doen!
Gooi die code eens op github zodat we allemaal push requests kunnen doen. -
Welke touchscreen heb je en welke drivers probeer je te installeren?
-
Backslashes (\) zorgen ervoor dat je een quote (") kan gebruiken waar het anders niet mogelijk is. De backslash zorgt ervoor dat de quote die erachter staat niet als code word gezien, maar als tekst.
-
Dat is natuurlijk totaal de verkeerde aanpak. Eerst fout doen om later te kunnen oplossen? Dubbel werk en dus super inefficiënt!