Okee, bedankt voor de opheldering
Posts by Victor
-
-
Het werkt, bedankt!
Zou je misschien ook uit kunnen leggen waarom .attr niet werkt? Want ik kan het dus wel zien.
-
Beste ICT'ers,
Ik zit met een vreemd probleem.
Op de volgende manier ken ik height toe aan verschillende divs:Codevar height = $(window).height(); var container = height / 5 * 3 + "px"; $('#container').attr('height',container);
Nu wordt de div niet groter, maar als ik via google chrome in de broncode kijk zie ik wel de juiste height staan (Zie bijlage).
Weet iemand hoe dit kan? Alvast bedankt!
-
Staroweb?
-
Maar die negatieve kanten zijn er nu ook al: Die helicopters met infrarood.
-
Staat er in $menulinks ook niet iets als session_start(); ?
-
Klopt, maar bij ons zijn er rokerszones. Zie nu dat ik dat in mijn vorige bericht per ongeluk had omgedraaid! :$
-
Ik weet dat het tegen de schoolregels is. (Zit ik gelukkig zelf niet mee) Alsnog vind ik dat ook op school je gewoon in de rookvrije zones mag roken, moet je allemaal zelf weten.
-
Ik zal het erger stellen, dit is op mijn werkschool al actief.
Daar werken de camera's samen met het schoolsysteem, Magister. Als een leerling iets doet, dan selecteer je op de camera pc de camera en het tijdspan en dan geeft een programma (voor zover mogelijk) weer welke leerling of leerlingen dat zijn. Het werkt niet altijd, maar grappig genoeg heel vaak wel en ook goed! Veel leerlingen zijn zo al gepakt die zaten te roken op het plein, veel troep maakten in de school, iets vernielden of iemand in elkaar sloegen.Ik vind dit juist goed. Je voorbeelden troep maken, vernielen of mensen in elkaar slaan zijn juist dingen die je met dit systeem moet oplossen. Roken is eigenlijk iets wat iedereen voor zich moet weten.
-
Ik weet niet of een van jullie net manhunt op discovery channel heeft gekeken, maar daar was dus ook zo'n camerasysteem. Ik kon verder niet zien of ze ook daadwerkelijk facial recognition gebruikten, maar toch wel grappig om te zien hoe snel ze iemand uit zo'n grote menigte pakken.
-
Je ziet het ook wel eens in van die crimeseries, dat ze bijvoorbeeld in een druk metrostation op alle gezichten controleren.
Maar dat is dus nog fictie. -
Bij mij staat bluetooth ook altijd uit vanwege batterij besparing
-
- Slotje -
-
Wij zetten geen slotjes op topics als er geen reden voor is. Het kan zijn dat iemand nog een goede aanvulling heeft en die kan dan nog gegeven worden.
-
ICTscripters zelf heeft een adverteerplek
De banner op de homepagina.
-
Reza Helaas? In sommige gevallen is het juist goed, aangezien je veilig een omgeving kan verkennen. Je brengt zo geen mensen in gevaar.
Zelf vraag ik me af hoe dit mogelijk is. Een tijdje terug heeft al het vliegverkeer rond Ijsland stil gelegen door een aswolken. Kunnen die drones daar wel tegen?
-
Ik merk zeker wat van de snelheid! Hopelijk zijn de problemen nu opgelost.
Natuurlijk hebben wij de facebook pagina bijgehouden en was je dus direct op de hoogte van het verhuizen: https://www.facebook.com/ICTScripters -
Gebeurt dit elke keer als je op de site komt?
-
- Slotje -
TS is voorzien
-
- Slotje -
Product al verkocht