Lettertype ziet er een beetje standaard uit. Het menu rekt te ver naar rechts en is ook niet meer dan een paar links bovenin geplakt.
Daarnaast moet ik naar rechts scrollen, omdat je pagina te breed is. Nogal vervelend.
Lettertype ziet er een beetje standaard uit. Het menu rekt te ver naar rechts en is ook niet meer dan een paar links bovenin geplakt.
Daarnaast moet ik naar rechts scrollen, omdat je pagina te breed is. Nogal vervelend.
- Slotje -
Layout al verkocht
---------------------
Weer open! Verkoop ging niet door.
Ik vind het vreemd dat ze dit mogen. Een onderdeel van de overheid zou volgens mij nooit zoveel macht mogen hebben.
Het gaat hier om ontzettend veel belangrijke gegevens die eigenlijk gewoon voor iedereen beschikbaar waren. Bizar!
Ik zie dat het inmiddels is opgelost.
Zou je kunnen delen hoe?
Left: 27%; in de footer. Probeer dat eens.
Dit komt omdat ik de site niet meteen online wil gooien omdat er op dit moment nog vrij weinig te zien valt.
Maakt niet uit. Zet ergens in de footer "Open alpha v0.1". Wij kunnen alleen met ideeën/verbeteringen komen als we zien wat je hebt.. laat ons niet pagina's aan code doorspitten.
Ik snap niet hoe je wil dat hij aansluit.
Daarnaast heb je 2 vakken (Boven en onder die 1px streep)
Bovenste heet .widgets en de onderste heet .copyright . Gewoon verwijderen welke je weg wil hebben.
Tijdje terug hebben ze ook zoiets gedaan. Samsung is trouwens niet de enige.. meerdere bedrijven hebben al geprobeerd apple zwart te maken in hun reclames.
- Slotje -
TS is voorzien.
Bump op aanvraag TS -> Nieuwe sites om te verkopen
@R.Haentjens
Dit is echt. De pokemon zijn te vinden op een aantal plaatsen via google maps. Denk dan aan belangrijke gebouwen. Zal geen noemen ivm met spoilers.
Dit kan je oplossen door het volgende te doen:
Met de request een unieke code meegeven. Deze moet je opnieuw genereren elke keer dat de pagina geladen wordt. Dan moet je controleren of de laatst gestuurde unieke code niet overeen komt. Dat is dan een goede klik. Bij een F5-bot zal je telkens matchende codes krijgen en hoef je die dus niet mee te tellen.
Je bent duidelijk nog niet klaar. Op dit moment is er alleen een achtergrond met een menu'tje. Ik zou graag mouseovers zien op de menu's.
Top!
M.Martens
Probeer eens na te denken over wat earth hour betekent. Het zal natuurlijk weinig uitmaken, want er zal altijd lichtvervuiling blijven bestaan, maar het idee erachter is dat we een keer een uur nadenken over onze planeet en daar zuinig op zijn.
Bij mij thuis staan bijna alle lampen uit. Tv/pc/mobiel zullen wel aanblijven.
M.Martens
Wat Rick zegt klopt wel. Je mag maar één eenmanszaak per persoon bezitten. Er mogen natuurlijk wel meerdere mensen werken, maar dat bedoelde hij niet.
Eerst moet je nadenken over hoe groot je je bedrijf wil hebben. Wie zal aansprakelijk zijn? (Rechtsvorm)
Personeel zul je inderdaad in loondienst moeten nemen, want daar ben je verplicht belasting over te betalen.
Ook moet je nadenken over de schoonmaakspullen die je nodig hebt. Heb je daar geld voor of moet je lenen?