Posts by Victor

Voor mij deed die website het net wel gewoon.
    Kreeg de volgende fout:

Citaat

Fatal error: Class 'PayClass' not found in /home/admin/domains/maffiastreet.com/public_html/core/initialize.php on line 37

Probeer zoveel mogelijk on topic te blijven. ;)
    Verdere offtopic reacties (e.g. welk framework ga je gebruiken) zullen worden verwijderd. Suggesties over welk framework jij zou gebruiken of welke functies jij denkt dat er in zo'n systeem zouden moeten zitten zijn uiteraard wel toegestaan.

Dankejwel @Luc!

Om mee te beginnen willen we écht luisteren naar wat jullie te zeggen hebben en wat jullie vinden dat er verbetert kan worden. Dus Cloudflare.. check! Mochten er nog andere dingen zijn, schroom niet om mij of Aaron een berichtje te sturen.
    Over andere plannen, later meer! ;)

Beste leden,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de afgelopen tijd steeds minder actief geworden op het forum. De laatste tijd heb ik het erg druk gehad, waardoor ik steeds minder op de voorgrond heb kunnen doen. Na 4 jaar trouwe dienst heb ik dus besloten om mij bij mijn functie neer te leggen.
    Ik wil iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan mijn tijd bij ICTscripters. Om maar wat mensen te noemen:
    Koen, voor het opzetten van deze fantastische community.
    Jeffrey en Laurens, die onder andere samen met mij tegelijk zijn begonnen als moderator hier.
    @Aaron en @T.Nijborg die mij (achter de schermen) veel geholpen hebben.
    En natuurlijk jullie als community, waarvoor we het uiteindelijk allemaal doen!

@Aaron zal mijn opvolger worden als beheerder. Ik wil hem graag veel succes en vooral plezier wensen in de functie. Ik zal aanblijven als adviserende staff, om me meer te focussen op wat ik leuk vind.

Ik hoop iedereen nog veel te zien hier op het forum, dus tot de volgende keer!

Waar is het gedeelte met recente topics gebleven op home? Nu staat er recente activiteiten, maar dat andere vond ik persoonlijk prettiger.

We zijn bezig om de homepage te updaten. Het kopje recente activiteiten zal iets aangepast worden, zodat niet meer élke activiteit er in komt. ;) Wat zou je van dat alternatief vinden?

Oh, was me inderdaad al opgevallen! Ik zou in ieder geval niet willen dat de belastingdienst er gegevens mee gaat sturen. Het maakt me geen zak uit, maar sinds WhatsApp bij Facebook hoort wil ik toch liever dat soort dingen uit mijn gesprekken mijden.

Dit type scherm wordt ook al toegepast in bijvoorbeeld e-readers en als ik me niet vergis de pebble-watch. Invloed op de batterij is er dan nauwelijks, maar ik vind de schermen persoonlijk minder mooi.
    Het lijkt me wel dat je het uit kan zetten, want het lijkt me inderdaad ook niet handig om hem constant aan te hebben.

Met jQuery .click() zou een mogelijkheid kunnen zijn. Als er op iets wordt geklikt kan je dit element een extra stijl geven (en die extra stijl zo nodig weghalen bij de anderen). Vervolgens kan je met Ajax php scripts aanspreken indien nodig. ;)

Beste leden,

De eerste veranderingen van 2016.. en het zijn er nogal wat.

Inmiddels is er een maand verstreken sinds de nieuwe proefmoderators actief zijn. Vanaf nu zullen @P.Yntema en @Jesse ons team komen versterken. :) @A.Babiry heeft helaas zelf besloten ons team te verlaten. Veel succes verder!

Verder hebben wij ook niet stil gezeten. Onze homepage wordt nu beter getoond op verschillende resoluties. Onder andere op mobiel, waarbij je nu ook "Wie is online" op de homepage krijgt te zien.

Dan de eerste podcast van 2016. In aflevering 11 "En nu mét WebApp" gaan we in op het nieuws van de afgelopen tijd. Zeker het luisteren waard! De podcastst kun je in de header vinden of op deze link te klikken: https://www.ictscripters.com/cms/NewsCategoryList/?id=119

Om mee af te sluiten kan ik jullie vertellen dat we met een aantal hele interessante dingen bezig zijn. We houden jullie op de hoogte!

Het beste is gewoon doen, maar dat lukt niet zonder kennis. Zoals Matistop aangeeft is Codecademy een goede opstartcursus. Daar combineer je de theorie namelijk met de praktijk.
    Ik zou zelf aanraden om vervolgens zelf te gaan zitten prutsen met die vergaarde kennis. Probeer dingen uit en kijk wat het oplevert. Probeer vervolgens kleine dingen te maken zoals een contactformulier.
    Mocht je onder weg vragen tegenkomen, weet je ons te vinden. ;)

Beste leden,

31 december 2015 23:59u.. Het jaar is weer snel gegaan. Ik ga er vanuit dat iedereen nu met een schaal oliebollen voor de tv zit om samen met Art Rooijakkers, de Nederlanders althans, af te tellen naar het nieuwe jaar.

Ik houd het kort, want jullie gaan zo toch allemaal naar buiten om een paar miljoen de lucht in te schieten.
    Programmeren gaat makkelijker met 10 vingers, dus wees voorzichtig!

Voor de rest, en ook namens het gehele team, wens ik jullie een gezond en voorspoedig 2016!

En voor mijn eigen nieuwsgierigheid: Wat zijn jullie goede voornemens dit jaar?

Nee, ik bedoel niet die vervelende toeter waar iedereen op wilde blazen tijdens het WK in Zuid-Afrika. Vuvuzela is de benaming voor een nieuwe manier om anoniem te internetten door de Nederlander Jelle van Hooff.

De standaard voor anoniem surfen nu is het Tor-netwerk. Op dit netwerk ga je op de in de menigte. Maar inlichtingendiensten en hackers worden steeds geavanceerder. Van Hooff beschrijft het als volgt: "Een sterke tegenstander kan de hele menigte volgen en nauwkeurig zien dat ik praat met de eerste tussenstap. Die praat met het tweede tussenpunt, enzovoort. Daarnaast kan de tegenstander zien wat er heen en weer gaat. Als ik met een stapel kranten een menigte in ga, en iemand anders verlaat daarna de menigte met een stapel kranten, weten ze dat die van mij moet komen, zonder dat ze ons ooit hebben zien praten.

De vuvuzela lost dit op door schijnbewegingen te maken. Het netwerk stuurt constant informatie naar iedereen. Sommige informatie is echt, andere informatie niet. Net zoals het lawaai van de vuvuzela, zal een aanvaller door al het verkeer niet meer de juiste personen kunnen filteren.

Het prototype is klaar, maar het netwerk berust op een aantal servers die beheerd moet worden door betrouwbare mensen met veel geld.

Investeringsprojectje voor iemand?

Bron: http://news.mit.edu/2015/untra…unication-guaranteed-1207

Versio geeft al zijn bestaande klanten een gratis .nu domeinregistratie voor 1 jaar als kerstcadeau. Door de code GRATIS-NU-REGISTREREN in te voeren bij de betaalpagina kan je maximaal 1 domein gratis registreren.
    Dit moet wel voor 1 januari gedaan worden.

Hebben jullie al een idee waarvoor jullie 'm gaan gebruiken?