Zou je kunnen plaatsen wat je gevonden hebt? Zo hebben andere leden er ook nog wat aan
Posts by Victor
-
-
Dat is niet niks.. wat doe je voor werk?
-
Waarom gebruik je varchar in plaats van een time variant als datetime?
-
M.Martens Klantenservice kan jou hier niet mee helpen
Ze willen zelf controleren of de OV-chipkaart daadwerkelijk kapot is voordat ze jou een nieuwe gaan vergoeden. Dit kan alleen bij een baliemedewerker.
-
Volgens mij wordt de kaart vergoed als aan te tonen is dat het niet jouw schuld was. Je kan even op internet kijken welke stations een OV punt hebben. (Dan bedoel ik niet de oplaadpalen, maar een medewerker die je kan helpen) Leg wel goed je probleem uit.
-
OV-chipkaarten zijn heel breekbaar. Houd het kaartje eens schuin om te kijken of je scheurtjes ziet. Ik had dit namelijk ook, waardoor mijn hele kaart het niet deed. Zeer slechte service ook, je betaalt meer voor het vergoeden van de kaart dan dat het kost om een nieuwe aan te vragen.
-
Menlo dit is een oud topic. De TS heeft een nieuw algemeen topic voor zijn domeinnamen: http://ictscripters.com/forum/…3/aantal-domeinnamen.html
Refferalboy Hier gebruik je de rapporteer knop dus voor
- Slotje -
-
Het is vrij logisch dat er gespioneerd wordt. Know thy enemy. Je wilt natuurlijk weten wat een concurrent doet, zodat jij je daar op aan kan passen.
-
Ja, maar dan zul je de data ook in html en css moeten toevoegen.. handmatig.
-
Ik ben nog steeds een beetje bezorgd over de batterij. Vind het niet erg om 'm elke avond op te laden, maar hij moet dan ook wel een dag mee kunnen gaan. Voor degene die twijfelen, ik zou nog even wachten. Google is nog bezig met het updaten van de hardware, dus ik zou nog even wachten tot de bril uit de beta-fase is.
-
Vanaf nu alleen nog dingen relevant aan de verkoop.
Als je iets over Tijmen2000 te zeggen hebt kan je dit in zijn referenties zetten: http://ictscripters.com/index.…serGuestbook&userID=27721
-
- Slotje -
Opdracht is vergeven.
-
Hier hebben we op ICTs ook 2 tutorials over
Daarnaast staan er in onze download sectie nog 2 goede, namelijk Symfony en Zend. Deze zijn beide wel erg uitgebreid.
http://ictscripters.com/database/php/81-frameworks/
-
- Slotje -
-
Refferalboy,
Zou je je probleem, als deze nog relevant is, eens naar mij kunnen sturen? Dan zal ik even voor je kijken.
Bits
Jammer dat je er zo over denkt. Wij proberen zo actief mogelijk te zijn, maar er kunnen wel eens momenten zijn dat er niemand online is. De snelste manier om een probleem te melden is om de "Rapporteer" knop te gebruiken op een bericht. Zo krijgt het hele team een melding, in plaats van dat je maar naar één teamlid stuurt. Op die manier zal je vele malen sneller geholpen worden.
Verder is het eigenlijk altijd zo dat er binnen de 24 uur iemand zal reageren en vaak nog sneller. We zijn een vrij actief team, vandaar dat ik nogal verbaasd ben over de kritiek. Desalniettemin gaan we er wel aan werken!Als laatste kunnen jullie natuurlijk ook meehelpen om de community actief te maken. Schrijf een leuke blog over je project of bevindingen, of post een leuk nieuwsbericht dat je gelezen hebt. (ICT-gerelateerd) Verder kan je discussies starten in de lounge of ideeën verzinnen die je graag in een volgende versie tegen zou willen komen.
-
L.Pappalettera
Zou een beetje zielig zijn voor onze zuiderburen, niet? Om ze nou heel Nederland door te laten reizen.. -
M.Martens zeker niet in alle gevallen hoor
-
-
Misschien kan je kijken of iemand 'm over wil kopen? Krijg je misschien niet al je geld terug, maar dan zit je in ieder geval niet aan gamemania vast. (Report het bericht maar als dit niet mag, want dat weet ik niet)
-
Ik ben het volledig met je eens. Ik zal het eens voorleggen aan de rest van het team om dit weer op te pakken.