Posts by Victor
-
-
Ongeacht hoeveel je verdient. Zou jij het leuk vinden als jouw creaties gewoon 'gejat' werden?
-
Sha1 kan toch ook? Is volgens mij ook wel redelijk veilig.
Nee, sha1 wordt ook steeds onveiliger -
-
Blowfish encryption (Bcrypt)
-
Het betreft dus meer een 'wiki site' dan een fansite?
Er zullen dus artikelen moeten worden toegevoegd van mogelijke items en acties die je in het spel kan krijgen en uitvoeren? -
Het is wel mogelijk om het er bovenop te doen, maar met 5000+ leden zal dat wel even duren.
-
Maar dan zijn de iets onveilige passwords er nog.
Zou ik dit niet met SQL kunnen doen dat alle leden hun md5 gewijzigd wordt naar een nieuwe hash, op de md5?
Nee, dat kan niet.
Het moment dat de gebruiker inlogt is de enige manier waarbij je toegang hebt tot het "echte wachtwoord". Als jij al je wachtwoorden vanuit de database om zou zetten, zou overal die andere beveiliging dubbel overheen staan.
-
Ik wil watch dogs zeker gaan halen, maar ik wacht denk ik nog even tot de prijs was gezakt is. 60 euro vind ik toch wel veel.
-
Ingevuld
Zou je de uitslag met ons kunnen delen? Wat ga je verder met de uitslagen doen?
-
-
Ik gebruik vaak gewoon mijn iPhone om video's te maken. Het beeld is redelijk goed. Je zou gebruik kunnen maken van een stabilisator zodat het beeld niet te schokkerig word. Daarnaast kan je een microfoon aanschaffen, omdat het geluid vrij slecht is. Let daarbij op dat het eentje is die geen omgevingsgeluiden oppakt, het liefst een gerichte microfoon.
-
@L.Velthuis
Zo bedoelde ik het niet hoor.
Was meer om te illustreren dat de NS wel OV is, maar dat de OV niet NS is.
De NS kan je hier verder wel mee helpen. (Zij hebben immers iemand zitten en de apparatuur om te controleren of je kaart het nog doet) Als het goed is krijg je een formulier van de NS-balie, die je vervolgens op moet sturen naar het bedrijf van de OV-Chipkaart zelf. Enkel zo krijg je terug wat er op je kaart stond. De andere optie is een nieuwe kaart kopen.
-
NS heeft hier verder niks mee te maken.
Het gaat om de OV-kaart en niet specifiek om de diensten van de NS (Nederlandse Spoorwegen).
-
@R.Haentjens
Zet even een eindtijd in voor je veiling. Het is zo onduidelijk wie wanneer heeft gewonnen.
-
Prima, dan laat ik het topic open voor als iemand toch nog even zo'n plugin wil plaatsen.
-
Maar wat voor toevoegingen zou je willen?
-
Google docs in combinatie met google drive. Heb je je bestanden overal en je hebt desktop versies.
-
Het kan inderdaad aan de scanner liggen, maar dan zou iedereen er last van moeten hebben. Weet niet of je meer mensen ziet waarbij het niet lukt?
-
Groot magazijn dan?
35km!