Posts by Victor

Beste ICT'ers,

Ik kwam bij het opruimen een harddisk uit 2006 tegen. Daarop vond ik allemaal video's. Het zijn allemaal .MOD en .MOI bestanden en er is één .PGI-bestand.

Is er een manier om deze bestanden samen te voegen tot één bestand per video?

Dus van:

video1.MOD
    video1.MOI

een nieuw bestand maken. Ik zie dit namelijk al fout gaan bij het kopiëren. Er zijn namelijk nogal wat van deze 10 seconden filmpjes.

Alvast bedankt!

Het is me uiteindelijk gelukt. Ik ben naar chrome://extensions gegaan. Daar heb ik het ID van de virus gekopiëerd. Daarna heb ik alle bestandsnamen met dat virus verwijderd, het item uit het register verwijderd en chrome herstart. :)

Dit werkt voor alle extensie virussen die geïnstalleerd zijn door bedrijfsbeleid.

Edit

Hij staat nog wel in m'n extensieslijst, maar doet nu vrij weinig. Weet niet of het schadelijk is.. kan 'm ook niet weghalen.

Edit2

Ik kwam erachter dat de virus ook het updaten van google chrome had uitgezet. Dit kon ik veranderen door in regedit naar software-policies-google-updates te gaan en alles op 1 te zetten. Hiermee werd ook gelijk UTAdRemovalApp 2.0 uit de lijst van extensions gehaald.

Ik heb google chrome herstelt en dat had geen effect. Daarna hitman pro geïnstalleerd (Proefversie) en daar kwamen een aantal dingen uit. Enkel is UTAdRemovalApp 2.0 nog steeds geactiveerd.

Mijn eigen scanner (ziggo) heeft niks gevonden, YAC heeft niks gevonden en hitman pro heeft niks van dit virus gevonden.

Iemand?

Dit is gewoon thuis ;) Ingeschakeld door bedrijfsbeleid is een optie waardoor ik de plugin niet uit kan schakelen. Dat heeft het virus zelf voor elkaar gekregen. Ik zal eerst eens proberen chrome te resetten en als dat niet lukt even naar hitman pro kijken.

Beste ICT'ers,

Ik heb een probleem waar ik niet helemaal uit kom. Op de een of andere manier heb ik een extensie op google crhome gekregen genaamd UTAdRemovalApp 2.0. Ik kan hem niet zelf verwijderen of uitschakelen, omdat hij automatisch staat ingeschakeld in verband met bedrijfsbeleid. Ik heb zelf alle bestanden van UTAdRemovalApp verwijderd en heb alle gegevens uit het register gehaald. Ik blijf alleen wel de extensie houden.

Iemand die weet wat ik hiermee moet?

Sport
    Jiu-jutsu
    Zelf nooit gedaan en lijkt me om eerlijk te zijn ook niet zo leuk. Je kan natuurlijk altijd een proefles doen.

Paardrijden
    Als je het niet meer leuk vind, moet je het niet doen. Je zou het af en toe een keer kunnen doen. Zo houd je ook de lol erin.

Zwemmen
    Ik ken iemand die jaren lang op hoog niveau heeft gezwommen. Het grote nadeel is dat je hier heel veel voor moet trainen, wil je op de top blijven. Als je druk bent, is dit dus niet een handige optie.

Politiek
    Groninger studenten bond
    Dit kan erg leuk zijn. Weet niet wat ze doen (en heb ook niet op de link geklikt nog :$ ).

Piratenpartij
    Probleem met de piratenpartij is dat ze een themapartij zijn. Je kan dus alleen je stem kwijt over informatietechniek. Daarnaast zijn ze wel een vrij kleine partij.

Kalliope
    Hier zou ik voor gaan. Het kan je enorm helpen en ik ken een aantal die er veel plezier van hebben (Niet bij kalliope). Dit kan ook een opstap zijn voor bijvoorbeeld een politieke carrière.

Je content kan je ook weer opverdelen in 3 stukken: Wat je eerst gedaan hebt, waar je nu mee bezig bent en wat je toekomstplannen zijn.

Dus:

I started out as... However, an IT job was not the kind of occupation I wanted.
    At the moment I am learning....
    My goals for the future are to start working, learning new skills and developing the ones I already master.

Het is nu één grote lap tekst, waar je niet lekker doorheen leest.

Hij was depressief, dus het was misschien aan te zien komen. Het blijft natuurlijk altijd speculatief, maar het kan zelfs zijn dat hij op een mysterieuze wijze het leven uit wilde stappen en dus naar aanleiding van zo'n bericht zelfmoord heeft gepleegd.

Ik geloof verder niet in dat soort voorspellingen.

Je zou met hooks kunnen werken. Dat je met hook namen de controllers aanspreekt. ;) Als je zoekt op plugin en hook zul je wel iets vinden.

Je kunt ook iets van een pluginsysteem maken. Op die manier kan je de basis vrijgeven en dan geleidelijk aan de plugins vrijgegeven. Daarbij kan iedereen er ook nog aan toe voegen en zit je in principe niet aan één game vast. Je kunt de plugins ook ontkoppelen en een geheel nieuwe game maken met dezelfde basis. :)

Heeft in mijn ogen meer kans van slagen en is een stuk handiger.

Het wordt onderhand bij de politie: Hoe diep kun je zinken.
    Wat is het doel hiervan???? Krijgen we weer het thuiskopieheffing verhaal.

De politie doet wat ze kunnen om illegale praktijken aan te pakken, logisch natuurlijk. Het doel is dan ook om mensen van die sites af te krijgen.

Ik snap niet helemaal hoe de thuiskopieheffing naar voren komt in dit verhaal? ?(