Het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand anders je mobiel heeft gepakt. Indirect bewijs.
Posts by Victor
-
-
We blijven wel netjes tegen elkaar hè?
-
Tussen script tags zetten.
Anders is het gewoon tekst.
-
Dit is inderdaad toch wel een van de mooiere volksliederen. Al snap ik niet de hele inhoud..
-
Whatsapp heeft een nieuwe functie toegevoegd: Blauwe vinkjes. Je kreeg al twee vinkjes als het bericht verzonden was, maar nu worden die vinkjes blauw als het gelezen is. Het is dus niet meer mogelijk om iemand simpel te negeren, want hij/zij heeft dat nu door.
Veel gebruikers hebben al laten weten het niet eens te zijn met deze nieuwe functie. De functie werkt overigens pas als beide partijen zijn geüpdate.Wat vinden jullie hiervan? Slimme zet van whatsapp of niet?
-
Iemand die me nog verder kan helpen?
-
Inmiddels weer terug naar de normale layout
Iemand nog wat leuks gedaan tijdens halloween?
-
Kijk even naar je while loop
-
Een css probleem op de mobiele versie is opgelost en het design zou er nu op mobiel beter uit moeten zien.
Het quick reply probleem dat sommige mensen hebben, hebben we nog niet kunnen reproduceren. We adviseren om de bovengenoemde stappen nog eens te volgen.
-
Bedankt voor je antwoord. Ik geloof dat dit is wat ik zoek.
Ik kom er alleen niet helemaal uit hoe ik het moet gebruiken. Ik krijg een melding dat het deprecated is. -
Beste ICT'ers,
Ik wil graag dat iemand kan inloggen op een node.js programma en vervolgens na opnieuw uit- en inloggen zijn sessie kan hervatten. Alleen weet ik niet hoe ik daaraan moet beginnen, aangezien elke keer de socket id anders is. Moet ik een sessie maken en die met unieke codes ergens opslaan? Of heeft iemand een beter idee?
Ik gebruik overigens express en socket.io.
-
Het zou een afbeelding kunnen zijn die niet per se maffiabase heet.
-
Houd je php en html gescheiden. Zo voorkom je veel fouten.
De code die je ons nu geeft is erg onoverzichtelijk, waardoor het zoeken naar fouten steeds moeilijker wordt. -
Ben het er ook mee eens dat Apple dit niet alleen in kan voeren. Ze zouden beter initiatief kunnen nemen en samenwerken met andere grote bedrijven om dit op te zetten. Nu gaat (net zoals met opladers) iedereen z'n eigen weg en heb je er alsnog niks aan.
-
Helaas, ik was je voor.
Ik ga 'm vanavond bestellen.
De invite is overigens maar 24 uur beschikbaar, dus je moet hem wel meteen kunnen bestellen.Edit
Besteld!
-
Zoals ik het begrijp ziet hij het hele object niet binnen de button, terwijl die erbuiten wel bestaat. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Hopelijk heeft iemand anders een idee..Edit
Opgelost! Het blijkt dus dat het object dat ik aanroep (tracks[i].uri) wordt gezien als een string. Het moest dus tussen quotes gezet worden. Oplossing was dus:
-
-
Ik krijg dezelfde error: Uncaught ReferenceError: tracks is not defined
-
Een object
Wat de bedoeling is. Maar als ik het verwerk in die button werkt het niet.
-
Iemand?
Heb het helaas nog niet kunnen oplossen.