Persoonlijk zou ik de rest zelfs herschrijven als ik het zo zou zien. Slechte foutafhandeling, en nog wat zaken...
(Oh ja, rap systeem is iets anders dan een rapsysteem. Zie ook http://www.spatiegebruik.nl/ )
Persoonlijk zou ik de rest zelfs herschrijven als ik het zo zou zien. Slechte foutafhandeling, en nog wat zaken...
(Oh ja, rap systeem is iets anders dan een rapsysteem. Zie ook http://www.spatiegebruik.nl/ )
wat bedoel je met Geprobeerd de query uit te printen en uit te voeren in phpmyadmin?
Ik heb de code van de mysql_query al eens opnieuw getypt, al eens namen veranderd, dingen verplaatst...
Pas goede foutafhandeling toe, en gebruik mysql_error() in een afgschermde omgeving (op admin-status basis ofzo)
Beste ,
Altijd leuk zon vrolijk figuur er tussen als je er maar van leert he ! Mischien hem uitnodigen of zelf met een klein groepje proberen de server eruit te gooien ? - 5 min de wereld is niet vergaan k rens !
Groeten.
Als het maar geen live server is. Op T.net is wel enige tijd geleden in een review gesproken over een hardwarematige oplossing. Wel duur, maar vast wel de moeite om even te lezen:
http://tweakers.net/reviews/15…-firewall-onder-vuur.html
Gebruik goede foutafhandeling, en geen kerkhoftechniek met die().
Gewoon if-else...
Ik kan vertellen dat er een paar SQL-injections in mogelijk zijn.
Jij hebt misschien geen behoefte aan .net Framework, maar andere programma's misschien wel.
Haal: TYPE=MyISAM eens weg....
Als je niet tegen kritiek kan, moet je ook niet op een forum zijn ;).
Verder is het positief opbouwend, als je dit kleine dingen noemt, die ik tijdens je testfase eruit haal, wat moet er dan WEL getest worden?
het lijkt me dat alle foutjes er in de testfase uit moeten worden gehaald?
Het feit dat je frames gebruik vind ik zeer opmerkelijk, want frames zijn al jaaren uit de tijd... De nadelen ervan zijn in vele bloemlezingen via Google wel te vinden. Werk daar maar eerst eens aan om die eruit te gooien.
CitaatEn over dat zelfmoord is voor leden die zeker weten niet meer willen spelen en liever hun account verwijderen.
Je, duh, dat begrijpen we. Maar lees mijn reactie nogmaals.....
Het is gewoon onzinnig om een accountnaam dan nog vrij te geven, houd hem liever bezet.
- Kom eens direct onder die steen van 1999 vandaan en schuif die frames eens direct aan de kant.....
- En wat doet dat mailadres van jkaatee nou eigenlijk zwevens in je source? Hopelijk niet je ICT-leraar die je HTML aangeleerd heeft
- Waarom krijg ik nog ene keer het aanmeldformulier als ik mij aangemeld heb, er mag wel
"Je bent geregistreerd, Je kunt nu inloggen." bovenaan staan, maar het nogmaals tonen van het formulier is niet echt handig.
- Ik ben ingelogd, waarom staat er onderaan of ik wil inloggen,d at had ik toch al gedaan? Evenals een onnodige knop naar het registreren staat er ook vermeld... > Onnodig.
- Waarom kan ik een account die zelfmoord heeft gepleegd opnieuw registreren? Lijkt me niet handig?
Kan je dan de relevante code posten?
Durf te wedden dat dit met WordPress en een paar plugins zo gepiept is. En anders is een uploadsysteem ook niet zo lastig om te bouwen.
Misschien is het wel handig om wat voorkeuren te geven aan je setup.
mod_ruid2, of suPHP.
Wil je Exim, of Dovecot?
Welke PHP versie....
Wel handiog om even te vermelden, of in ieder geval terug te koppelen aan diegene die het gaat installeren. Je budget vermelden heeft overigens ook veel nut
Niet iedereen is er even blij mee dat er bit.ly linkjes worden gegeven. Je kan best je domeinnaam noemen, en deze in stukken hakken, tegen Google-indexatie.
Maar gratis wil je liever niet. Zo traag slecht etc..
Een goede host (dat wil je toch) kost de aanbieder ook een hoop geld...
En wat is 2 euro per maand nou? Dat kan iedereen vanaf 14 jaar al verdienen. Zeg mij niet dat je geen inkomen hebt, want ik neem aan dat je werkt, of tenminste zakgeld krijgt.
Als je echt toch gratis wilt, kijk eens naar Woelmuis. Alleen de support is er wel beneden peil.
Het plaatje op je outgame lijkt me een kopie van Rockstar's GTA. Gene idee hoe hun er tegenover staan als dit zo is.
Maar auteursrechten is wel de gouden regel bij het designen.
gerwim ik krijg een melding bij me vps er staat : BOOTMGR is missing .
Hoe kan ik dit oplossen?
Vertel anders even wat je gedaan hebt...
Ik zie een dubbele form-tag in je source staan, en verder moet dit:
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
NL worden, lijkt me.
Ik zou ook even naar goede foutafhandeling kijken. Het gebruik van [ ] in een tabelnaam is ook behoorlijk onnodig.
Ik raad een statische URL in de URL-balk altijd af:
- Een bepaalde pagina bookmarken is een drame
- Google gaat moeilijk doen
- Frames die je hierbij gebruikt zijn bovendien ook deprecated.