Posts by AarClay

FastImageResizer werkt voor mij altijd goed:
    http://adionsoft.net/fastimageresize/

Groet,

Lars

Dit staat toch in Scripting en programmeren, en hij heeft het over een website? Je kan natuurlijk alles downloaden naar je eigen PC, en de boel verkleinen, maar wat als het over een paar gigabyte gaat en de gebruiker een slome up/download heeft?

Ikzelf kan dan de aanraden om de upload class ven verot.net te gebruiken, en hier de foto's mee te verkleinen. Afhankelijk van de grootte zou het zinvoller zijn dergelijke scripts eenmalig vanuit een cronjob of los via SSH te draaien om de memorylimit van PHP te omzeilen. En anders valt er wel wat te proberen met een PHP-script.

Ik denk dat je de openingspost een beetje moet veranderen, zonder code kunnen wij natuurlijk niets.
    Laat eerst eens de stukjes code zien waar het omgaat, en wat jij vervolgens zelf al hebt geprobeerd.

Vanaf daar is het eenvoudiger om je verder te helpen.

Wat hij zegt. Kom eens met relevante code aan en een duidelijke vraagstelling. Ik denk dat weinig mensen 800 regels aan code gaan doorspitten.

Citaat

dus kan het zijn dat upc mij expres afsluit zo dat ik die monteur van 90 euro moet betalen of is dit te ver gezocht? :?:

Dat lijkt me zeer vergezocht.

Nog een goede tip:

Zie phpMyAdmin NIET als een toffe beheerderstool om elke keer dingen in toe te voegen, want dat is het NIET. het is niets anders dan een MySQL-beheer tool, waarmee je ook je database om zeep kan helpen als je niet weet waar je mee bezig bent.

Dat je kan single-clicken op een topictitel, dat je dan de startpost eruit ziet schuiven. En als je dubbel-klikt, dat je dan de rest van de thread ziet?

Of ga eens overstag en deel het eens in in een bibliotheek met boeken (topics) en dat je dan boeken kan aanklikkenn, en daarin de thread te lezen is.

Mag ik je er even op wijzen dat je het over een Java-popup hebt, terwijl het over JavaScript gaat. Ter verduidelijking, het gaat over Javascript, en dat is totaal wat anders dan Java.

Als je het wilt afkorten, gebruik dan JS..

Ook zelf, maar ook in een team.... En dat er samenwerking is lijkt in mijn ogen niet duidelijk naar voren te komen met de casusvragen.

Trouwens, waarom mensen laten solliciteren en niet in je eigen userbase kijken? ;) Gewoon een vraag....

Ik wens iedereen succes die solliciteert, en hoop dat er goede, leuke en gezellige mensen worden gekozen. :)

Persoonlijk vind ik die casusvragen best wel overdreven. In unieke gevallen zou je ook prima met anderen crew een beslissing kunnen nemen? Nu komt het een beetje aan als 'doe het lekker zelf...'
    Er bestaat ook teambuilding. Op een collegasite waar ik moderator ben (ik noem geen namen, maar het is een bekend forum/site die al vrij lang bestaat) wordt ook vaak achter de schemen overlegd als we het niet meer weten hoe we iets moeten aanpakken.

Ik vind het opvallend, en een beetje afschrikwekkend, maar moest er toch wel even om grinniken ;)

Alsnog wens ik iedereen success :)

Als je Directadmin gebruikt kan je ook hun API gebruiken.
    Die gebruik ik ook om de hele /home folder te backuppen naar een externe FTP-server.

Een cronjob rond 1 uur ofzo doet de rest.
    Als je interesse hebt kan ik het .sh script eens zoeken...

Ik hoor het wel.

In mijn ogen hadden ze die hele Metro-interface optioneel moeten maken voor desktops. Nu werk je in feite met twee interfaces door elkaar heen, en dat is gewoon verwarrend en omslachtig.

Nee, Windows 8 is voor mij een misgeslagen OS. Ik houd me voorlopig vast aan Win 7.

Neem aan dat deze wel via PM worden bekend gemaakt. Anders wens ik je succes met je verhuur. Voor hetzelfde geldt is de VPS bij een hosting waar de huurder eerder wel eens slechte zaken mee heeft gedaan.

De vraag is, hoelang blijven ze me volgen? Er zijn veel botjes die op steekwoorden scannen, followen met de hoop dat je ze terug volgt, waarna ze bij geen actie van jouw ze zichzelf na een week weer unfolowen.

Gelukkig kent Twitter een toffe app om dit in de gaten mee te houden.