Melding 2 lijkt me firewall gerelateerd te zijn.
Posts by AarClay
-
-
Ik denk dat de snelste oplossing gewoon een herinstallatie is, en dan gewoon meteen CentOS 7 met DA erop knallen.
Dergelijke problemen gebeuren volgens mij vaker met zulke versie upgrades omdat DA speciaal ingesteld is op het OS en de versie die je draait. Correct me if i'm wrong, maar ik heb het wel een paar keer meegemaakt.
Herinstallatie lijkt me geen probleem, in DA kan je (hopelijk nog) prima een backup draaien van je /home of je DA system als backup.
-
Ah, de boel is weer teruggedraaid. Wel vreemd dat dit na directe klachten 3 maanden heeft moeten duren. maar oké.... Ik ben weer tevreden.
-
-
Misschien iets met klok en klepel en via Google uitkomen op oplossingen die eigenlijk voor andere dingen bedoeld zijn.
Net als een buurtgenoot die geen PHP kende en een uploadscript zocht.
Kwam uiteindelijk terecht op een bekende PHP-shell met uploadfunctie:"Kijk, Aar. Dit heb ik gevonden **linkje**! Werkt perfect."
"Ghehe, het werkt wel, maar is ergens anders voor bedoeld
"
-
Waarom leer je dan gewoon geen PHP vanaf het begin?
De enige beste insteek. -
Waarom bouw je het niet van begin af aan op?
-
Ik heb wel eens tweakers gezien die met COM-poorten een oude telefoon konden aansturen, en zo konden SMS'en.
Maar... waarom sluit te je je niet aan bij een bestaande gateway, zoals Messagebird bijvoorbeeld?
-
- Caching van data
- Geen onnodige cronjobs voor elke minuut, maar bereken gewoon aan de hand van de tijd of je iets moet uitvoeren (denk aan extra kogels, extra levens, vrijlating jail etc..)
- Gestructureerde code, liefst in OOP als je het heel goed wilt doen, of beter zelfs met een framework.
- Een duidelijke landingspagina met bij voorkeur een intro met het verhaal en wat je moet doen met screenshots. Bijv. een video-filmpje of een slider.
- Responsive natuurlijk.
- AJAX requests indien nodig.Verder: Een hoop werk!
-
Ik zie verdomd weinig verschillen met eerst. Of is de structuur pas in versie 4 behoorlijk op de schop gegaan?
-
Heb je Laravel en CI wel eens naast elkaar neergelegd? Ik blijf grote verschillen zien.....
-
Ik zelf ben fan van Laravel, maar mocht dit nog te lastig zijn kan je CodeIgniter ook gebruiken. De makers van CodeIgniter zijn overgestapt naar Laravel dus de opbouw komt ongeveer overeen hiermee.
Serieus? Ik kom nog steeds de oude manier van controllers tegen in de tutorials...
-
En, ik neem aan dat de test toch geslaagd is? Ik zie nog steeds onnodige topics op de homepage,
-
Ik weet wel dat dit topic al is gecrossposted over meerdere websites. Misschien ben je daar mee in de verwarring.
-
Tabellen met in-line CSS....
MySQL-functies
Gemixte PHP en HTML...Aaarch.... dit ziet er verouderd en lastig te onderhouden uit. Ik denk dat een rewrite in een MVC-model een stuk efficienter is, dan hierop voortborduren.
-
Misschien even aan de houder vragen?
-
Ikzelf heb met FireWire de camera aangesloten. Hoe Vegas dit doet, weet ik niet, maar volgens mij kan het wel.
Ik heb geen USB-verloopdignen geprobeerd, want dat is vaak pure troep. -
Jammer voor je! Want je benadeelt andere spelers ermee, of dacht je dat die ranglijst voor de grap was?
-
Sony Vegas zou het wel moeten kunnen. Ik heb het destijds met Pinnacle 12 gedaan en een digitale hi-8 camera van Sony.
-
Behoorlijk verwarrend dus....
Verder hoop ik dat deze aanpassing m.b.t. de recente topics op de beginpagina snel weer wordt teruggedraaid.