Posts by R.Jipping

Haha,

Internet Explorer is helaas de standaard geinstalleerde software op de windows computers. Maar, steeds meer mensen stappen over naar firefox en googel chrome.

Vaak heb ik fouten in me codering van de slice bij: je raadt het al internet explorer.

als ie echt in de top wil blijven moeten ze zeer veel veranderen.

GO CHROME!

Zullen we dan maar alles bij langs gaan om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken?

Budget:
    Onderwerp:
    voorkeur kleuren?:
    Voorkeur opbouw?:
    Naam site:
    Bovenmenu/linkermenu/rechtermenu/allemaal?
    Gesliced?

[offtopic]Het zal mooi zijn als iedereen die een lay-out wil laten maken een standaard rijtje gebruikt. Voordelen:
    1. je krijgt het meestal naar jou smaak.
    2. voor de designers minder denkwerk.
    3. veel kans dat de opdracht sneller geklaard kan zijn[/offtopic]

Hmm, ik neem me post terug dat cp goed bezig is in me andere topic. We kunnen wel mooie grapjes maken over een "gay" Forum. maar, stel je voor dat er hier wel mensen tussen zouden zitten die op het verkeerde geslacht vallen? Beetje lullig om dat te lezen?

Voor de rest vind ik de bannen van spinazie de tweede juist mooier:)

O, dat kon ik niet opmaken uit zijn tekst en de reacties:) Excuses, Dan moet je inderdaad met jQuery gaan werken;). Even googlen en je kunt het meestal al vinden. Als het je echt niet lukt post even het gene waar het in gebouwd moet worden

Suc6:)

Ik denk dat je gewoon je config verkeerd hebt ingesteld. Maar goed, post anders je script is even dan kunnen wij het voor je oplossen:) [offtopic]Probeer voor je een site begint eerst even de basis van php door te lezen;). Verder wel slim dat je met vendetta begint. Probeer goed die codes door te lezen en een beetje verandering in te brengen;)[/offtopic]

Zeker mooi dat CriminalsPoint goed scoort in de ranglijst van dimoweb. Overigens is het natuurlijk ook mooi dat CriminalsPoint goed in de ranglijst staat van google;).. Alleen jammer dat vele leden zich alleen aanmelden voor het downloaden van bestanden.

[offtopic]Misschien even een systeempje maken dat als er binnen 1 maand niks is gepost dat je automatisch verwijderd word uit de database[/offtopic]

Voor de rest wil ik tegen het gehele team zeggen ga zo door! Jullie hebben alles goed voor elkaar;) En voor ons de leden: Lekker blijven komen. Hahha

Waarom via jQuery?

Ik kan je verkeerd begrijpen maar wil je het zelfde hebben als mafiabaas.nl met die bovenmenu? Dat word neem ik aan gewoon gedaan met een :hover?

Ik lees dat je dit al hebt gedaan maar, kun je is laten zien hoe je dit hebt gedaan dan? Misschien dat je daar iets fout in doet

Beste leden van cp,

Naar aanleiding van mijn vraag over de pagination systeem voor in me foto album. Waar helaas nog geen reactie op is heb ik nog een vraagje.

Mijn ervaring met php laadt me ver zakken als het om dit gaat.

Is het mogelijk om voor de administrator menu van een fotoalbum alle foto's te laten zien + de optie erbij te makken om ze uit de map te verwijderen. Dus, je hebt een afbeelding met daaronder een linkje voor verwijderen als daarop word geklikt moet die dus de desbetreffende image uit de ftp verwijderen.

Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen beteken.

Groet,
    RiiCky

Beste leden,

Voor een kameraad van mij maak ik een foto albumpje. Het systeem daar achter is gewoon zeer simpel te gebruiken. Je zet de foto's in de opgegeven map en het laadt in de lightbox zoals je ziet. Maar, nu zit ik met een klein probleempje. Als in de map meer dan honderden foto's staan word de pagina natuurlijk erg lang. Nu heb ik eerder wel gehoord van het pagination systeem.

(pagination systeem houdt in dat je onder aan de pagina op vorige / volgende kunt klikken of met pagina nummers.)

Nu heb ik dit wel is geintrigeerd(ofzo) in een while maar, dit koppelde dus aan een database. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik het in dit script ook kan maken?

Alvast heel erg bedankt:)

Groetjes,
    RiiCky

Hmm geen goeie resultaten?

Direct de eerste als ik in typ slice tutorial heb ik al een mooie tut. Als ik vervolgens intyp basing tutorial zie ik er ook een paar goeien bij staan;)?

Miss pakt jou google andere links ofzo omdat je geen ziet?8-)

beste leden,

Voor een project van mij moet ik een foto album inbouwen. Daarvoor dacht ik lightbox te gaan gebruiken. Maar, nu zit ik met een probleem de foto´s zijn geknipt met een camera en zijn dus allemaal zo groot dat het niet op de pagina past. Helaas is mijn sterktste punt dan ook geen css om de een max-width te geven aan de foto's die geplaats worden

Nu heb ik geprobeerd op de width en height bij lightbox img op 600px te zetten, Maar, nu blijft de achtergrond nog wel gigantisch groot en de knoppen van close en next en prev. ook.

Wie zal me vrijwillig willen helpen?

voorbeeld:
    Klik hier en kies dan een foto (het voorbeeld wat je zie is als de lightbox img op 500px staat. (height en width)

css:

alvast bedankt,
    Rick

Excuses:P