Posts by R.Jipping

Beste leden,

Ben nu opzoek naar een goed forum systeem met subs dit voor een voetbal nieuws site. Maar, helaas heb ik gewoon geen idee in me kop hoe ik dit simpel ga script. Misschien heeft iemand nog een liggen of kent iemand een goeie tutorial hier voor?

Voorbeeld:

Misschien een beetje een slecht voorbeeld maar beter kan ik niet geven. Dus als je op Europese klikt krijg je dus een de landen er onder in europa als je op een van die landen klikt krijg je de verschillende competities. Waarneer je op een competitie klikt ga je dus gewoon naar de topics toen van het forum

Ik hoop dat iemand een goed script weet of een goeie tutorial kent?

Groetjes Rick en heel erg bedankt!

Ferhat stond eerder al bekend als de groot spammer van cp, en hij is dezelfde richting ook op aan het gaan.
    Maarja, verder is het een goed jong "probeert" mensen wel te helpen:)

Vergeet niet dat nederlanders konningedag etc en shit erbij hebben. Weet niet als ze dit ook in in dat gat hebben?

Maarja, daarnaast het vakantie rooster van ferhat ziet er kleiner uit dan de mijne..xD

Een echte nederlander is vrij waarneer die wil ofniet! :cheer:

Verder zal ik het draadje na ontopic ff maken.
    Succes pim met je examens en de rest ook!!:cheer:8-|

Ik loop hier al een tijdje rond met dit account en met me accounts hiervoor al heel lang. Maar, ik heb in tussentijd 50 mensen gezien die een open crime source wouden maken. maar, never nooit niet dat ze afgemaakt werden?

Deze mensen vragen gewoon van ons de mooiste ideeën en wij geven ze in de hoop dat wij daar een mooie gratis crime source uit krijgen. Maar, helaas of deze mensen vinden hem zo mooi dat ze geld gaan vragen. Of ze houden hem zelf! ZELF AL HEBBEN ZE EEN GRATIS LAY-OUT GEKREGEN!

Maar, goed als jij zegt al een deel heel te zijn en wel het te vrijgeven zie ik graag een online voorbeeld. Aangezien ik je van een tijdje geleden ken en toen was je nog bezig met een hosting site. Daarna was je bezig met habbo en daarna een community? Nooit afgemaakt? + Dat je niet eens kon/kan scripten want je vroeg mij als ik een hosting systeem voor je wou maken..

Stuur me maar een pm mail als ik helemaal verkeerd zit.

Latuhh..

Ik script hem zelf wel dan. Had me wat tijd bespaard als iemand hem had. Mokerr, er bestaan geen slechtere scripts dan scripts uit een crime source.

Mark,
    Niet iedereen is zoon geld wolf zoals jij:)

Ik heb zeer veel intresse. Hoeveel moet ik nader hand per jaar betalen?

Ik ga het gebruiken voor een soort online soccer manager spel. Maar, deze word door met me hele klas gescript en zal daarna open source worden. (ict webaplicatie klas)

Beste leden,

Ik ben op zoek naar een simpel forum script in php en mysql. Geen phpb33 forum etc maar gewoon simpel zelf gescript.

Budget: laag max 2,00

Eisen:
    Categorieen
    topics
    reacties

Alvast bedankt voor iemand die me hier aan kan helpen.

Als ik ingelogd ben en uitgelogd krijg ik altijd de melding van Fout, je bent niet ingelogd.

zo logt hij uit:

PHP
    <?
    session_start();
    unset($_SESSION['login']);
    echo ("u bent succesvol uitgelogd!");
    ?>

zo logt hij in:

en boven genoemd script dus om na te kijken als het klopt. Maar, in welke status dan ook er blijft altijd staan dat die offline is.

Iemand idee?n?

Beste leden,

Heb net een nieuwe login en register geschreven maar ik dacht ik doe inplaats van cookkies is een keer om goed te leren sessies. Maar, nu weet ik niet hoe ik kan controlleren op elke pagina als ze wel ingelogd zijn.

Onder de inlog staat dan wel:
    $_SESSION['login']=$login;

Maar, hoe roep ik dat weer op in andere scripts om te kijken als het is ingevuld?

Groetjess

Killingdevil, dit is de login dat staat er ook boven. Maar, ik denk dat daar iets bij in moet of iets uitgeropen moet worden=

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.10 17:26:39:
    Al opgelost door de manier hierboven met wat aanpassingen die killingdevil zei.
    :slotje:

Beste leden,

Ik ben momenteel bezig met een profiel systeem maar, nu loop ik bij wijzigen toch tegen een schoonheids foutje. Je kunt ook de dingen van anderen wijzigen als je ?naam=lala intypt in plaats van je eigen. Ik hoop dat een van jullie weet hoe ik dit het simpelste oplos.

Dit is me login script denk dat je die erbij nodig zal zijn:

Waarscheinlijk zal dit pas worden waarneer al me andere lay-outs weg zijn. Of ik moet in een keer inspiratie krijgen wat ik wel kan maken.

Groetjes

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.06.10 17:59:47:
    Nieuwe lay-out toegevoegd. Namelijk een voetbal nieuws - layout.:)

Groetjes

Hier heb ik geen idee van mafiabase deze ooit overgenomen zoals je ziet;). Waarneer je gevraagt hebt zie ik graag u antwoord via pb.

Ik ben helaas mijn andere psd files kwijt op dit moment. Waarneer ik nieuwen heb voeg ik ze hier weer toe;)

Pluspunt: de icoontjes.
    Minpunten: Kleur gebruik. Zoals al aangegeven beetje kinderachtig.
    Opmerking: Probeer meer met simpele proffesionele kleuren te werken en maak een pakkendere vorm geving van je lay-out
    evt waarde: .psd : 2,50 slice. 3,00
    cijfer: 4/10