Posts by R.Jipping

Deze is weer in zeer slechte status gesliced inderdaad. (sorry)

Overigens natuurlijk ook een free layout of hij zat in een source want ik ken hem ergens van. Is hij wel vrij te gebruiken dan? en is er een psd van te beschikken?

Groetjes,
    Rick

beste leden,

Voor mijn volgende project ben ik toch op zoek naar een geschikte ingame en outgame lay-out. Iedereeen weet natuurlijk dat dit zal gaan over de source die hier op cp zal aangeboden worden.

De personen die een fatsoenlijke lay-out insturen krijgen dan ook de afgemaakte source gratis binnen!

Ik hoop dat er mensen geintreseerd zijn en iets voor me kunnen beteken:)

Groetjes,
    Rick

Stan, Denemarken heeft een geweldige team spirit maar, nederland heeft hier maanden op getraind en Bert van Marwijk heeft ze zo klaar gestoomd dat hun bijna moeten denken dat ze tegen brazilie spelen. Daarom verwacht ik van nederand nu een goeie en mooie wedstrijd.

Ja nederland gaat winnen met een zeer mooie uitslag van 3-1:)

Alleen stonden alle nederlanders natuurlijk gisteren ook achter de televisie om de duitsers uit te schelden die wel een prachtig partijtje voetbal speelde!

Ik pak me drank flesjes erbij me kameraden komen zo en gaan is even goed een wk feestje vieren!

Ik heb het voornamelijk geleerd door te kijken hoe anderen het doen. Margin-Top Margin-Left etc. is gewoon een beetje knooien waar het exact moeten komen staan:).

Ik raad je aan een goed geslicede lay-out er bij te pakken als voorbeeld om af en toe even te spieken! Maar denk er aan net als op scholen kun je natuurlijk niet alles overkladderen want dan zal je (betrapt worden) Niks leren!.

Het grootste haal je post topic omhoog van CriminalsPoint.:)

WOEHOE!

Crew: maak het zo dat je posts niet omhoog gaan waarneer je reageert in het offtopic gedeelte ofzo. Mensen doen die alleen voor posts en het haalt het niveau nog meer naar beneden hier.

Gierig,

Nee, ik hou gewoon de oude source nu voor me zelf en de mensen die het al gekocht hebben. Doorverkoop rechten op die source gaan wel de deur uit voor 20 euro.

Nu weer ontopic. ik zoek nog mensen:)

Groetjes.

Mrmike,

zoals je ziet wacht ik op 2 goeie aanmeldingen. Daarvan zouden de 2 besten gekozen wordne. de beste daarvan word project leider;)

Groetjes.