Posts by R.Jipping
-
-
-
-
-
uhmm oké zal geen enkele admin het bericht hierboven verwijderen? en hem voor ever bannen?
Overigens kun je beter naar targetpay hun zouden dit nog niet toevoegen.
-
$winnaar1['layout'] al geprobeerd?
of'. .' om de gene van nu heen?
-
Hij is zeker van grootte waarde voor het nederlands elftal. We spelen zonder hem niet goed op de flanken en dat heb je gisteren voordat elia en robben kwamen gezien. en de afgelopen wedstrijden neem ik aan ook wel?
Robben - Messi.
Hmm, messi is beter op het wk tot nu omdat hij meer wedstrijden speelt maar hij valt zeer tegen! -
voor jou denk ik wel jordy.xD
De topic storter geeft alleen aan dat het beginbod van 2 euro gedaald is naar 1 euro. Helaas bumpte hij hierdoor wel zijn topic en werkte daarmee tegen de regels in. -
-
woww grote je jonge scooby doo dat je daat achter gekomen bent. Alleen laag dat mensen naar zoeits op zoek gaat. Beetje no-lifer zal ik zeggen op mijn manier!
1. vendetta. kunnen beginners goed uit leren.
2. banditi pro scripters hier mooi op los gaan om te verbeteren. -
-
-
zal leuker zijn dat je dan de vrouwen kleding blokkeert waarneer je een mannen lichaam hebt geselecteerd he:)
-
Veel shirtjes etc komen allemaal verkeerd te staan. dat is zeer en zeer jammer. Maar, dit valt simpel op te lossen nu alleen nog de vraag welke betaling mogelijk heden zijn er en welk prijskaartje hangt er aan?
-
heb niet verder gekeken dan de outgame. Deze lay-out is van een mijnmaffia site of daar iets van in de richting.
Weet niet als het ook gewoon zoon site is?
-
[offtopic]Aangezien joshua het verwijderd wil ik toch nog even offtopic reageren door te melden dat jgdonleach weet dat de naam van de lay-out maker dient te blijven staan.[/offtopic]
verder raad ik je aan het oude bug topic van major-crime erbij te pakken en die fouten op te lossen;)
Groetjes.
-
Dit komt door de server tijd perry,
CP kan hier weinig aan doen tenzij alleen contact op nemen met hun hoster of ze moeten zelf een server beschikken.
Groetjes
-
-
Het past helaas niet bij de rest van de site nee.
Dan zal je meer oranje moeten inbrengen of gewoon een voetballer in de andere header verwerken.Groetjes
-
Nogmaals. Nee, ik ga niet verder in discussie en zal antwoorden dus ook uitsluiten vanaf nu.
:slotje: