Posts by R.Jipping

- wat er beter kan aan deze site?
    Zeer simpel design, overigens geeft het mij ook niet het gevoel dat ik naar een website kijk die zich richt op muziek.

- wat de prijs ervan is?
    5 euro

- jullie mening
    Probeer creatief bezig te gaan met een nieuw design en geef duidelijker en socialer uitleg over wat je de mogelijke klant zal kunnen aanbieden.

Niet elkaar afkraken macgyver,

Signature is inderdaad een prima functie in criminalspoint die door veel leden met genoeg vreugde gebruikt wordt. Op deze manier kun je toch een beetje over je projecten vertellen of een simpele groet plaatsen, als het aan mij ligt zal de optie van signature niet verdwijnen.

Graag ontvang ik bewijzen dat de codering en designs door u zelf zijn gemaakt of legaal zijn aangeschaft. Door de vele foutmeldingen en de vele overeenkomsten met andere websites sluit ik dit topic dan ook tot nader bericht van de TopicStarter.

Denk aan:
    - codering,
    - rekeningen,
    - psd files,
    - enzz...

Deze topics lopen alleen uit op een hoop gespam, omdat geen enkel lid het vertrouwt en ik zelf ook geen fan ben van het geld oversteken via internet sluit ik dan ook het topic.

:slotje:

[offtopic]Als je het mij vraagt zeer vroeg om een topic als deze te starten. Maar, geen enkel crewlid heeft er wat van gezegt dus zal het lijstje dan ook maar gewoon invullen.[/offtopic]

1. Ja, sinds december.
    2. Via internet
    3. *prive*
    4. Italie,
    5. Auto
    6. *prive*

[offtopic]Aantal antwoord op prive gezet omdat, ik vind dat niet iedereen hoeft te weten in welk hotel ik wanneer rondhang:)[/offtopic]

Het systeem van CriminalsPoint lijkt bij mij de laatste tijd zeer erge vertraging op te lopen? Terwijl overige websites nog gewoon soepel lopen?

Hoe komt dit....

Zoals je het schijft lijkt me dit eerder dat je gewoon overal op downloaden klikt waar je maar kan. Dit lijkt me namelijk eerder een nepvirusscaner dan een "virus zelf". Dit maal lijk je geluk te hebben dat systeem herstel heeft geholpen want de laatste tijd komen er steeds meer van deze scanners die of dit blokkeren of naderhand gewoon blijven.

Om nog even op het AVG verhaal in te gaan, avg word de laatste tijd slechter en slechter. Bijna alle klanten die bij ons komen gebruiken AVG. Als je echt te kniepig bent om een betaalde virusscanner aan te schaffen neem dan gewoon AVIRA.

:slotje: mooi dat het zo simpel is opgelost:)

De beste manier is zoals je zegt solderen, maar zoals je zelf ook al zegt wanneer je geen ervaring hebt met het demonteren en solderen van een notebook waag je er zelf dan ook niet aan. Laat dit doen door een gespecileerd bedrijf.

Bij deze bevestig ik dan ook dat ik een tijd afwezig zal zijn. Op de goede momenten zal ik af en toe een kijkje nemen op CriminalsPoint. We hebben achter de scherms goed over mijn status gepraat en gezocht naar de beste oplossing. Vandaar dat we gekozen hebben voor een langere time-out zodat ik even alle dingen voor mezelf op een rijtje kan zetten.

Bedankt voor jullie begrip en tot snel.

Probeer de sweex-router is aan een wandcontact vast te maken mocht dit nog niet het geval zijn. De vraag was aan beide gesteld aangezien het regelmatig voorkomt dat mensen routers/modems vaak gewoon als plug&play gebruiken. Natuurlijk is dit mogelijk maar wanneer je de poorten en dergelijke handmatig insteld heb je voor je zelf nog meer zekerheid.

Nouja, je moet natuurlijk nooit vergeten dat op xp nog standaard ie 6 komt te staan. Maar, jongeren updaten dit meestal wel naar een andere browser of naar ie 8. Overigens word het ook aangegeven als windows update aan staat.

Jordy, lees de stappen is door die ik in dit topic heb gezet en probeer dezelfde oplossingen is.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.11 22:58:11:
    Hebben jullie de modem/router wel op het beste kanaal ingesteld?

Dit licht compleet in de handen van je browser als hun een update ontwerpen ja of nee. Voor browsers als ie7 en dergelijke zal je geen upgrade van 7 hoeven verwachten maar verwijzen ze je gewoon door naar 9.0