Hallo,
Wellicht een hele domme vraag maar ik vroeg me af als je onderstaande foto ook met css/html kunt uitvoeren?
alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Hallo,
Wellicht een hele domme vraag maar ik vroeg me af als je onderstaande foto ook met css/html kunt uitvoeren?
alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Ben nog altijd opzoek
Beste leden,
Webdesign, is zoals jullie hieronder zien niet mijn sterkste punt en dat zal het ook nooit worden.
Ik ben opzoek naar iemand die me verder kan helpen met het ontwerpen van een webdesign voor ons bedrijf.
Het gaat om het volgende design waar ik reeds aan ben begonnen.
Het enige wat mij in de smaak valt is de footer (omdat deze in ons huisstijl terugkomt).
Deze wil ik dan ook graag zo houden zoals die nu is (het menu mag anders)
http://www.rjdiensten.nl/ph/design.png
Het is een nieuw design voor:
http://www.deprinshoeve.nl
Wilt u mij helpen het design te maken?
Neem dan contact op, er staat natuurlijk een vergoeding voor.
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Heel veel succes gewenst!
Hoop dat we samen de community verder kunnen laten groeien
Een beetje laat vanaf mijn kant maar goed.
Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van ICTSCRIPTERS.
Ik hoop voor ons allen dat de overname van wm city ervoor kan zorgen dat onze forum weer kan groeien en groter kan worden dan wat het vroeger is geweest.
Mijn support heb je!
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
het mag je opmaak probleem hebben oopgelost. Maar het lost qua beveiliging niks op.
Waarom doe je niks met de gegeven informatie van het sluiten van divs en tables?
Probeer wat met de gegeven oplossingen te doen je zal zien dat je hierdoor alleen maar goede ervaring op doet in het programmeer werk.
Groetjes
Rick
Om te beginnen:
Gekopieerd uit de ene open source en in de ander plakken is nooit een goed idee. (sowieso ben ik niet
zo van de opensources en kopiëren, maar iedereen moet ergens beginnen.)
Zoals al aangegeven worden een aantal divs en tables niet afgesloten waardoor dit probleem ontstaat.
De eerste div kan ik bijvoorbeeld de sluitingstag al niet van terug vinden?
Hopende je hierbij genoeg te hebben geïnformeerd, ga dus naar als alle divs en tables wel gesloten worden;)
Offtopic: Wanneer je verder gevorderd bent in het programmeren zal ik overigens er ook eens over
na gaan denken je html en php gescheiden te maken, hierdoor krijg jezelf al veel meer overzicht.
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping.
Beste leden,
Naar een lange afwezigheid in de ontwikkeling van websites ben ik deze week toch weer langzamerhand de draad gaan oppakken.
Om mijn portfolio te vullen ben ik opzoek naar een aantal slice opdrachten die ik voor jullie kan vervullen.
De HTML en CSS bestanden worden W3C valid gecodeerd en kunnen indien nodig responsive gesliced worden.
De prijs hangt geheel van de opdracht af, om dit te bepalen zie ik graag een voorbeeld van uw design.
Hopende jullie allen genoeg te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
raar dat jij het probleem niet ondervindt. Ik heb dus een tabel in word gemaakt en hier background Colors in dus als ik dit kopiëren kopieert die wel netjes de tabel maar zonder de background Colors
Hallo allemaal,
Ik probeer op CKeditor de functie van pastefromword uit maar helaas kopieert
hij niet de backgroundcolors mee van cellen, heeft iemand enig idee hoe dit valt op te lossen?
(valt me nu pas op dat wanneer je het bericht opslaat dat hij geen enkele opmaak onthoudt, (ook borders etc. van tabellen niet)
Ik las meerdere oplossingen op het internet maar geen een hiervan heeft helaas gewerkt.
Iemand nog een idee?
(wou de plugin erbij zetten maar helaas teveel karakters)
Beste leden,
Ik ben momenteel bezig met een CMS systeem voor mijn bedrijf, waar werknemers rapportages in kunnen vullen.
Hier heb ik destijds een design voor laten maken, maar ik vind het huidige design niet echt passen bij de functies die ik wil bieden.
Zijn er hier nog goeie en snelle designers die een design willen maken voor **(low-budget).
Ik heb zelf een aantal voorbeelden over hoe het kan worden, het lijkt me voor iemand met een beetje photoshop kennis geen probleem.
Graag contact opnemen, voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Rick JIpping
Gefeiciteerd met jullie nieuwe functie jongens, succes gewenst!
Groetjes Rick
Hallo Fils,
Ik kan de design wel voor je slicen, de kosten zijn 20 euro voor de slice en dan 5 euro per subpage,
Als ik het goed heb komt het dan op een bedrag van 70 euro.
Voor meer informatie neem even contact op.
Groetjes,
Rick
CitaatVoorbeelden: (Let op: Deze voorbeelden zijn van oudere projecten)
Zal dus inderdaad aan gewerkt worden;)
De slices worden alleen uitgeleverd aan de persoon in kwestie zelf, wat de persoon in kwestie er later mee doet mag deze zelf belissen.
Ik ben een lange tijd afwezig geweest in de development, ik loop dus helaas een stukje achter in mijn ontwikkeling en slice dus nog altijd op dezelfde manier. Natuurlijk zal hier naar loop van dagen nog verandering in komen, maar helaas niet tijdens deze actie.
Groetjes
Rick
Hallo,
Naar een lange tijd inactiviteit op ICTscripters, heb ik de komende weken vakantie en zo dus weer tijd om iets wellicht iets voor de leden van ICTscripters te betekennen.
Vanaf vandaag, 11 januari 2013 tot 1 februari 2013 bied ik mezelf aan als slicer/baser voor een kleine vergoeding van 10 euro tot en met 20 euro. De prijs die u zal betalen licht aan het design en de functionalieiten waar deze over zal moeten beschikken. Het slicen van een layout duurt ongeveer 1/ 2 uur, u krijgt een berichtje wanneer ik begin met uw design en een link waar je de vooruitgang kunt bijhouden.
Voorbeelden: (Let op: Deze voorbeelden zijn van oudere projecten)
http://www.rickjipping.nl/slice/1
http://www.rickjipping.nl/slice/2
http://www.rickjipping.nl/slice/3
Voor meer informatie neem even contact op via Prive bericht.
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping.
P.S. Ook neem ik kleine script opdrachten aan, zoals een pagina ontwerpen, kleine cms systemen ontwikkelen en overige voor de komende dagen hierover kun je even een prive bericht sturen.
Gefeliciteerd, maak er het beste van:)
Als gewoon lid mag ik het eindelijk zeggen.
Koen biedt een beloning aan van 30 euro, iets wat jullie een zeer laag bedrag vinden, maar laten we nu juist allemaal vergeten dat Koen al een groot bedrag in de nieuwe versie heeft moeten steken voor licenties en de nieuwe server.
Verder komen jullie dagelijks bijna op ICTScripters om hulp te krijgen van andere leden, 30 euro is geen lage beloning als je ziet wat CriminalsPoint/ICTscripters allemaal voor ons al heeft kunnen betekenen.
Iedereen die wel een inzending doet, van mijn kant al bedankt voor je inzet en hoop dat er wat moois uitgevonen word!
Succes allemaal, hoop dat jullie het team weer sterk kunnen maken:)