Posts by R.Jipping

Citaat van Malik

@ allen bedankt

- ligt het aan de memory sticks of software? (stel ik draai ook linux kan ik het daar dan testen?)
    - ik zal temp meten morgen en kijken wat hij daar toont

Normaal gesproken betekent deze fout dat er een probleem is in je stuurprogramma. Zoals ik begrijp heb je dual boot? ook hier kan dus het probleem liggen.

Goed zal jouw mening zijn,

"irql not less or equal" duidt zover ik weet altijd op een probleem met een driver van windows zelve. Wanneer TopicStarter zijn pc al opnieuw heeft geinstalleerd + de juiste drivers heeft gedownload/geinstalleerd zal normaal gesproken dit probleem opgelost moeten zijn.

Misschien handig:
    http://wiki.answers.com/Q/What…T_EQUAL_blue_screen_error

EDIT:
    http://www.ultimatebootcd.com/
    Mooie dos tool voor de punten die BrokenTrack beschrijft.

Goed wil niet aanvallend gaan reageren, maar je hebt wel degelijk ongelijk.

- Een defecte videokaart kan blauwe schermen veroorzaken.
    - Een defecte ramkaart kan blauwe schermen veroorzaken.
    - Een voeding die te weinig netstroomt geeft kan blauwe schermen veroorzaken.
    - Een fout in de software kan blauwe schermen veroorzaken.

Voeding kapot? Denk het niet, want dan zal je ook regelmatig problemen hebben dat de pc niet opstart.

Beste leden,

Gezien het feit dat een aantal leden problemen kregen om CriminalsPoint te bereiken, door de nieuwe beveiliging hebben we het automatisch vernieuwen van het linker menu veranderd van 5 seconden naar 15 seconden.

Hopende dat hierbij het probleem voor jullie is opgelost.

Met vriendelijke groet,
    R.Jipping

Gelieve niet voor eigen moderator te gaan spelen, plaats een report en één van onze crewleden behandeld dit z.s.m. In dit geval zie ik graag bewijzen omtrent de rechten want snap niet wat er nu precies aan de hand is.

:slotje:

Lodewijk,

Ten eerste bedankt voor je inzet van de afgelopen maanden, we hebben altijd een goede projectleider aan je gehad maar helaas, zoals K.Rens al zegt kon je in de laatste maanden ons verwachtingen niet meer waar maken.

We proberen altijd zoveel mogelijk van elkaar te leren als crew en we zullen zeker een aantal sterke punten van lodewijk mee nemen om CriminalsPoint naar een hoger level te tillen. Ik stem met je mee dat Lodewijk professionaliteit uit straalde naar de leden door zijn manier van het schrijven van mededelingen en prive berichten.

Vanaf heden zullen R-Mijnten en Ik samen de taken van Lodewijk overnemen, mochten er dus problemen of dergelijke zijn kun je met een van ons contact opnemen en/of wanneer nodig met K.Rens zelf.

Bedankt voor jullie begrip en nogmaals Lodewijk bedankt voor je inzet.

:cheer:
    R.Jipping

Beste leden,

Voor een nieuw project van CriminalsPoint zijn wij op zoek naar een aantal bèta-testers die geïnteresseerd zijn in het testen en ons willen voorzien van feedback.

Wat verwachten wij van de bèta-testers:
    - Dat er serieus getest gaat worden.
    - Dat de testers ook echt geïnteresseerd zijn.
    - Kennis hebben van een community.

Pre’s:
    - Ervaring met forums.
    - Ervaring met het systeem van CP.

Wat krijgen de bèta-testers er voor terug:
    - Uiteraard ons eeuwige dank.

Is uw interesse gewekt en denkt u dat u geschikt bent om voor ons aan de slag te gaan?
    Stuur dan een PB naar Patrick, R-Mijnten of mij en beschrijf daarin jezelf, evaringen en waarom u de geschikte persoon bent. Inschrijven kan tot en met Woensdag 11 april.

Alvast bedankt voor u interesse en nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,
    Uw CP-team

Topic is inderdaad verouderd en helaas beslist lid a, niet voor lid b wanneer een topic op slot gaat.

:slotje: indien topic starter topic liever open houdt stuur even een pb.

Ik kan eigenlijk alle berichten wel gewoon gaan kopiëren en plakken. Maar zal het toch even met me eigen handen typen.

Luc, ook voor jou heel veel succes met je verdere toekomst, en kom met regelmaat nog eens even om de bocht om even een berichtje te plaatsen hier. Je was een prima moderator, bedankt voor al je inzet.

R.Jipping

Denk dat je dit moeilijk kunt gaan vergelijken,

De ene scripter is zeer gevorderd in HTML en de andere in PHP en zo kun je het lijstje nog heel lang maken. Mij maakt het weinig uit wie in het algemeen de beste scripter zal wezen onder ons. Ik ga er gewoon van uit dat iedereen hier zijn vaardigheden heeft.

Gezien het feit dat ik een crewlid ben en omdat ik niet iedereen zijn programmeer vaardigheden weet ga ik niet stemmen.

Ik laat het topic open, indien er wel serieuse reacties worden gegeven en ook duidelijke uitleg waarom je iemand goed vind of waarom je niet zal stemmen.

(getypt vanaf mobiel)