Posts by R.Jipping

Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties, jullie hebben misschien de verwijderde berichten we gezien en spijtig genoeg waren beide verhalen gebasseerd op de waarheid.
    De tijd die ik nu over heb zal ik gaan besteden aan me vrienden en aan eigen projecten. Ik duim voor jullie dat het team van nu de sfeer in goede handen zal houden en wens jullie ondanks de omstandigheden nog veel plezier op ICTScripters.

Uit respect voor ICTScripters en het team erachter zal ik niet meer bloot geven, het enige wat ik wou is met een opgeheven hoofd vertrekken en het gevoel hebben van: “Het is me gelukt, het team functioneert zoals verwacht” maar jullie zullen allemaal wel zien dat ik helaas niet al mijn doelstellingen heb bereikt.

Ik had een heel mooi bericht in de crew topics staan over mijn afscheid, ik weet niet meer precies wat erin stond maar misschien dat Koen en/of een ander crew lid zo vriendelijk wil zijn een paar kleine stukjes er van te delen. (Zoja, gelieve privacy gevoelige informatie verwijderen, maar dat word sowieso wel gedaan.....)

Zojuist het bericht van koen gekregen, danku ik zal hem letterijk kopiëren:

Leden, gasten, bezoekers, vrienden. Het gaat jullie goed!

http://www.youtube.com/watch?v=tVde2PTE3Tw

Het zal makkeliker zijn als het script eerst al "Mooi" was gemaakt zodat wij een beetje meer overzicht hebben.

Goed voor ik de hele coderig ga uitspitten, je zegt dat er geen namen worden weergeven bestaat de database tabel wel en worden in die database tabel wel namen weergegeven?

offtopic wel belangrijk: Denk a.u.b aan de veiligheid van het script, het is op dit moment niet echt veilig, weet niet als je dit ook pas na die tijd wou doen :?:..

Ik heb op Skype al een geweldig gesprek met je gehad Brent, maar zal het ook nog even via deze weg doen. Heel veel succes met je studie en je verdere privé leven, hopelijk zien we jou als (elite)lid nog regelmatig verschijnen. Jouw periode als Moderator was helaas kort, maar wel krachtig, bedankt voor al je inzet!

Ik wens alle sollicitanten veel succes, ik kan jullie vertellen dat er nu al een paar interessante sollicitaties tussen zaten en ik hoop dat ik er nog veel meer mag lezen van Willen en Lars.

Goodluck to all of you! :thumbup:

Hallo Bramva,

Ik heb nu de UBB parser die ik gebruik even aangepast zodat hij dezelfde functies als de jouwe heeft, zitten ook nog een paar extra functies bij mocht je die niet nodig zijn verwijder dan die regels even.

Let op: je maakte gebruik van 2 apparte functions, ik hem hem nu gewoon in een genaamd: "UBB". dus je zal op de pagina waar hij het uitleest even de function naam moeten veranderen.

Mocht dit echt niet lukken meld het even, dan maak ik morgenvroeg een met jouw eigen structuur maar had ik nu helaas geen tijd voor:)

Goodluck :thumbup:

Cybercriminelen hebben een nieuwe manier gevonden om computers binnen te dringen. In dubieuze fabrieken en werkplaatsen zetten ze virussen op harde schijven.

Die verkopen ze aan winkeliers, zodat de computers uiteindelijk bij nietsvermoedende gebruikers terechtkomen.

Dat schreef softwaregigant Microsoft donderdag op zijn officiële weblog.

Microsoft heeft onlangs meer dan 500 virussen en andere schadelijke programma's onderschept. Die hadden miljoenen computergebruikers kunnen treffen. Met een van de virussen konden criminelen microfoons en webcams inschakelen, zodat ze in het huis van de gebruikers konden kijken.

Een ander programmaatje bespioneerde toetsenborden om wachtwoorden te achterhalen. Ook konden de makers de achterdeur van computers openzetten om nog meer virussen te plaatsen.

bron: nu.nl

Beste leden,

Vanaf vandaag kunnen jullie zoals gewend weer linkpartners van ons worden.

Wanneer je een link hebt toegevoegd word deze normaliter binnen 24 uur gekeurd door een crew lid. Als een link word goedgekeurd door de crew ontvangt u een bericht met daarin de juiste instructies. Helaas moeten we soms links afwijzen of uitschakelen als bijvoorbeeld de pagina niet meer werkt of illegale content bevat ook hier over word u geïnformeerd.

Hopende jullie hierbij genoeg te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    Uw ICTScripters team

Ik speel al meer dan een jaar leauge of legends en omdat ik ook altijd een kameraad op me account heb zit ik nu al over de 1000 wins. (verlaafd, hmm ja er was een periode toen ik werkloos was dat ik elke dag gamede:P

Ik speel eigenijk op elke lane maar het lieft solotop, mid or jungle.

Als je goed bent add me.
    Username: Rjipping

GG WP!

PS. Trollen is meestal het leukste:P