Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties, jullie hebben misschien de verwijderde berichten we gezien en spijtig genoeg waren beide verhalen gebasseerd op de waarheid.
De tijd die ik nu over heb zal ik gaan besteden aan me vrienden en aan eigen projecten. Ik duim voor jullie dat het team van nu de sfeer in goede handen zal houden en wens jullie ondanks de omstandigheden nog veel plezier op ICTScripters.
Uit respect voor ICTScripters en het team erachter zal ik niet meer bloot geven, het enige wat ik wou is met een opgeheven hoofd vertrekken en het gevoel hebben van: “Het is me gelukt, het team functioneert zoals verwacht” maar jullie zullen allemaal wel zien dat ik helaas niet al mijn doelstellingen heb bereikt.
Ik had een heel mooi bericht in de crew topics staan over mijn afscheid, ik weet niet meer precies wat erin stond maar misschien dat Koen en/of een ander crew lid zo vriendelijk wil zijn een paar kleine stukjes er van te delen. (Zoja, gelieve privacy gevoelige informatie verwijderen, maar dat word sowieso wel gedaan.....)
Zojuist het bericht van koen gekregen, danku ik zal hem letterijk kopiëren:
CitaatToon MeerVoor ICTScripters en voor sommige van jullie spijt het me zeer dat jullie mijn afscheid op deze manier moeten lezen. Toen ik een jongentje van 12 was, was ik compleet verslaafd aan Criminal games en ik zweerde dat ik ooit mijn eigen RPG online zal krijgen. Deze kans werd me geboden door CriminalsPoint ik downloadde daar de sources en ik probeerde doormiddel van bugs oplossen een ervaren webmaster te worden. Toen ik het allemaal onder de knie kreeg kwam er een optie open tot moderator van CriminalsPoint ik greep de kans en werd tot mijn grootte verbazing aangenomen. Spijtig genoeg heb ik toen naar een korte periode als Moderator al eens afscheid moeten nemen omtrent me privé leven en kwam ik een tijd later terug op een ander account (R.Jipping nu) ik hielp weer wat leden en leden hielpen mij en opnieuw bood zich de kans aan op moderator schap en ik greep hem weer en met veel geluk werd me nog een laatste kans gegund, ik greep de kans met beide handen en tjaah jullie weten hoe de groei is gelopen, ik ging van Moderator naar beheerder en ben op dit moment eigenlijk een beetje de project leider die “Lodewijk” voor ons geweest is.
Zoals jullie weten heb ik me best gedaan veel van onze acties te vereenvoudigen en te verduidelijken voor de leden. Zo heb ik het gelukkig naar vele discussies voor elkaar gekregen te gaan werken met een waarschuwing systeem in plaats van het oude direct ban systeem. Spijtig maar waar, botste we vaak omdat ik me er persoonlijk aan ergerde dat dingen niet werden begrepen en/of toegepast konden worden, ik hoop voor jullie en vooral voor de leden dat mijn opvolger, kan af maken waar ik ben begonnen.
(vervolgens geef ik intern me persoonlijke feedback wat ik uit respect hier niet zal posten)
“Spijtig vind ik wel, dat ik vaker jullie moest aansturen en hierdoor weinig tijd overhield om leden te helpen met hun problemen”
Leden, gasten, bezoekers, vrienden. Het gaat jullie goed!