Posts by R-Mijnten
-
-
-
Super voor het geplaatste script.
Ik ga er binnenkort gelijk mee aan de slag, ziet er zo op eerste gezicht goed uit.Mis alleen de database, kan je die nog even posten?
Scheelt wat tijd als je het bij de hand hebt, dan om het zelf te maken8-| -
Citaat van DangerProne
check ook effe als je de link schilderij klikt...
dan loopt je layout namelijk door elkaar heen :cheer:Het is mijn website niet, het was me ook al opgevallen
CitaatTis best simpel. Een soort van cms systeem.
- Database bijv tabel schilderijen (id, foto, beschrijving)
- Upload systeem.Ik wil het best wel voor je maken tegen een redelijke prijs
Bedankt voor je reactie, ik zal contact opnemen.
Toch zou ik het graag zelf willen leren, wie kan me met een voorbeeld script de goede kant op sturen?
-
Hallo allemaal,
Ik ben nu bezig met een website te maken en nu stuit ik op iets.
Op deze website http://www.verklein.nl/Wi7ud is een mooi en strakke foto pagina.
(kijk bij Schilderijen, Kettingen of Foto's)Wie weet hoe ik zoiets kan maken waarbij je zelf foto's kan toevoegen en tekst?
Of hoe ik gemakkelijk zoiets kan maken?Alvast bedankt!
- Ruben
-
:slotje: geen toestemming..
-
Goedemorgen allemaal,
Voor mijn eigen website, http://www.r-mijnten.nl ben ik op zoek naar een betrouwbare partner.
Een partner die layouts kan afleveren op maat, incl slice wel te verstaan.Voorwaarden:
* Layout moet binnen 2-3 dagen afgeleverd zijn.
* Voorzien van een W3C keurmerk.
* Incl slice.
* Incl alle rechten.Wat krijg je:
* Vergoeding. *
* Naamsvermelding (bekendheid) op me website.
* Een trouwe partner.* De vergoeding hangt af van het soort website.
Tot nu toe zijn er vooral kleine (simpele)websites gerealiseerd, waar een bedrag tussen de 10-30 euro volstaat.Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben, meer informatie? Graag even pb!
Met vriendelijke groet,
R-Mijnten -
PHP:
Ik schrijf scripts/applicaties in PHP.
JaIk heb wel eens een complete PHP applicatie geschreven.
JaBij het schrijven van PHP code maak ik eigen functies.
NeeBij het schrijven van PHP code maak ik gebruik van classes.
Ja.Ik programmeer in PHP geheel object geori?nteerd (uitgangspunt: er is maar ??n regel PHP buiten de classes te vinden, en eventueel wat configuratie).
NeeIk denk na over het ontwerp van de applicatie (technisch ontwerp, niet grafisch).
Ja, ik schets het meestal op me kladblokje.Ik test mijn applicatie met behulp van unittests.
NeeIk kijk bewust naar de testcoverage van de applicatie.
NeeIk maak gebruik van een build script (bijvoorbeeld met Ant) als ik in PHP programmeer.
Nee Notepad++Javascript:
Gebruik ik best veel, maar snap er nog niet erg veel van.
Wel druk doende dit onder de knie te krijgen!Overig:
Ik volg een opleiding in de IT, namelijk:
dit is mijn laatste jaar Accountant (boekhouder) en daarna ga ik over naar het HBO wel iets in de IT.
Exacte opleiding ben ik nog niet uit. -
Goedemiddag allemaal!
Ik ben momenteel bezig met een foto pagina.. Lukt allemaal aardig alleen...
Ik wil graag dat als je op een foto klikt om uit te vergroten dat de foto in het midden van de pagina verschijnt. Nu word de foto groter op de plek waar de foto staat..
Wie kan me helpen?
Hier het script:
http://codeviewer.org/view/code:1e0bAlvast bedankt!
Gr. Ruben
-
Intern was dit al gecommuniceerd..
Nu dringt het echt tot je door nu het een mededeling is..
Ontzettend jammer Pim, het allerbeste gewenst!:cheer: -
Ik hoop dat Wallie gewoon Wallie blijft:)
Het is vrijwel overal te koop, wat erg handig is voor games, downloads en muziek etc.
Meeste jongeren gebruiken eerst Wallie (die ze kopen van hun zakgeld) en zodra ze hun eigen rekening hebben / beheren. Gaan ze verder met Ideal.Voor alle webmasters, hoop ik dus dat Wallie blijft bestaan:)
-
-
:slotje:
-
:slotje:
-
http://www.bol.com/nl/p/nederl…01004004726861/index.html
PHP 5 voor gevorderden
Ik heb zelf het boek: Websites met PHP 5, meer voor beginners.., maar ik heb er veel informatie uit kunnen halen en gebruik het erg veel als naslag.
Net als:
HTML en CSS de basis
Het beste van php en mysql
Websites met CSSGebruik ik ook erg veel als naslag... en om nog af en toe wat te leren!:$
Het boek Perl met ISBN-90-430-0616-5 ga ik een deze weken aan beginnen:)
Misschien dat je hier wat aan heb:)
http://www.sitemasters.be/?pagina=boeken/boekenOja, mocht je een boek hebben aangeschaft laat het even weten hoe het bevalt!:cheer:
-
Hallo,
Ik heb een klein probleempje met mijn foto pagina..
Ik wil graag een foto openen, dat als je erop klikt dat de foto in het originele formaat word getoond.
Nu is het zo dat het frame wel word geopend in het grote formaat, maar dat de foto verkleind word weergegeven (140 * 105)Wie kan me helpen?
PHP#pg { position: relative; height: 1000px; } #pg li { position: relative; list-style: none; width: 140px; height: 105px; float: left; z-index: 2; opacity: .3; } #pg li.active { opacity: 1; } #pg li.selected { opacity: 1; z-index: 99; -moz-box-shadow: 0px 0px 10px #fff; -webkit-box-shadow: 0px 0px 10px #fff; } #pg li img { display: block; width: 140px; } #pg li p { color: white; margin: 10px 0; font-size: 12px; }
-
Zit er ook geen CD bij waar een converter op zit?
Meestal is dat zo bij die apparaten namelijk:cheer: -
-
-