Het is niet echt een bug ofzo.. Maargoed ik vogel nog ff verder uit en anders laat ik het voor wat het is!
Posts by dmbelt
-
-
Zo doe ik het al.. En heb een goede hosting icl. nl! Maar zoek wel even verder!
-
Het is geen rar bestand! Het is een losse code om te kopieëren! Jessie heb je die updates miss losin bestand? Kijken of het dan werkt! Alvast bedankt!
-
Nou ik weet zeker dat ik hem als crew.php heb opgeslagen! Heb crew.php geopens alle tekst eruit gehaald joun code erin en toen deed hij het niet meer! Dit geld voor al je updates dus niet alleen voor crew! Heb dus alles maar weer terug gezet want weet niet waar het aan ligt!
-
Hele Banditi source? Waarom dat dan.:P mWas net bezig het design van die ik nu draai te wijzigen!
Greetings.. Dominique
*knip*
Dein Edit:Geen reclame maken aub! Waarschuwing! -
Maar niet ieder Banditi source heeft dat Admin panel.. Dat is een nieuwer en makkelijker Adminpanel dan met die codes.. Maar steeds als ik daar iets wilde kreeg ik een melding dat er in de DB iets niet goed was.. Unknown column ofzo.. Dus heb het oude panel maar weer..
-
dat v3/moderatorpaneel gelf ook voor v3/admintest/style2 . dat is alleen bij een bepaald script dat dat had. weet niet meer welke dat had maar bij mijwerktehij niet goed met de SQL! Vandaard dat iok wacht op een nieuw Admin panel hier!
-
Hoi, als ik de code van plaatscode.be kopieër, en deze vervolgens in bijv.crew.php zet(eerst de oude code weggehaald) en ik upload hem dan krijg ik een lege pagina en mijn right_column zie ik niet meer! Screen:
Moet ik in alle bestanden nog iets aanpassen ofzo?
Mvg,Dominique