Nice speech!
Posts by Axl_H
-
-
Dan bespreek je het met een super moderator. Die zijn daarvoor toch?
-
Natuurlijk is dat ongelovelijk, maar dat kan je toch met de desbetreffende moderator bespreken en eventuele feedback geven. Worden de mods ook wijzer van en misschien jij ook wel;)
-
Ikzelf heb nog geen enkele irritatie opgelopen door een crew lid. Accepteer gewoon(geld voor bijde partijen) dat we ook maar mensen zijn. Dan komt het goed!
-
Bedankt voor je rating, Welke kleurencombi raad jij aan?
-
Goedenmiddag leden!
Ik ben bezig geweest met een layout voor mijn mainsite!
Kunnen jullie die beoordelen op de volgende punten?Netheid 1/10
Overzichtelijkheid 1/10
Kleurencombinatie 1/10
Totaal 1/10
Opmerkingen/Feedback
(waarde: )Alvast bedankt voor jullie tijd!
Met vriendelijke groet,
Axl_H -
wss staat je safe mode aan, misschien je hoster ff vragen of die uit mag
-
aja, waarmee moet er dan worden ingelogd?
-
websites waar ik jaloers op ben, die zijn irritant:P:P
-
@TS, ik weet dat het een twitter applicatie is. ik bedoel meer een stukje twitterAPP, waarschijnlijk zal je dan met curl(mits twitter dat ondersteunt natuurlijk) moeten werken, al wil je je twitter account zo op je eigen site maken
-
[offtopic]hoe bedoel je twitter adicted:P[/offtopic]
Layout: 0/10(is een free lay, sorry, al moet toch raten voor de lay, dan zeker een 6 omdat ie simpel is)
Gebruiksgemak: 5/10
Functionaliteit: 7/10
Algemene indruk: 4/10Wat is goed: de applicatie die je in de layout hebt gebouwd
Wat kan beter: een eigen design, misschien een twitter app maken dat je zelf op de site kan inloggen. das net wat makkelijker
Wat had je anders gedaan: eigenlijk het design alleen -
edit, hij doet het!
nu nog me style opmaak laten werken, dat doet ie niet meer:S
-
ik zal er wat mee doen!
Welke mysqli_* zou ik moeten hebben?
-
Ik laat me bestandnaam bepalen vanuit de database, simpelweg omdat dat net wat makkelijker is.
Maar hij wilt de pagina's niet includen die ik vanuit mijn menu oproep!
Misschien weten jullie de oplossing!
v0.1
PHP
Toon Meer<?php //page_sys // error_reporting(E_ALL|E_STRICT); $read_url = mysqli_query($dbc, "SELECT link FROM url"); $show_url = mysqli_num_rows($read_url); $Path = "/page/"; $Link = array($show_url['link']); if(isset($_GET['pagina'])){ if (isset($_GET['pagina'])) { if (in_array($_GET['pagina'], $Link)) { //Hier controleren wij of de naam in de array voorkomt if (file_exists($Path . $_GET['pagina'] . ".php")) { //Als hij in de array voorkomt include_once($Path . $_GET['pagina'] . ".php"); } else { //Hij staat in de array maar .php file kan niet gevonden worden. include_once($Path . "404.shtml"); } } else { //Als hij niet in de array staat include_once($Path . "home.php"); } } } ?>
v0.2
PHP
Toon Meer<?php error_reporting(E_ALL|E_STRICT); $getPage = isset($_GET['pagina']); $read_url = mysqli_query($dbc, "select link from url WHERE link = '" . strip_tags($getPage) . "'"); $show_url = mysqli_fetch_assoc($read_url); $Path = "page/"; $Link = array($show_url['link']); var_dump($Link); if(isset($_GET['pagina'])){ if (isset($_GET['pagina']) === $Link) { if (in_array($_GET['pagina'], $Link)) { //Hier controleren wij of de naam in de array voorkomt //Als hij in de array voorkomt include_once($Path . $_GET['pagina'] . ".php"); } } } ?>
Met vriendelijke groet,
Axl_H -
-
-
Zie mijn vorige Post
Zou er een slotje op mogen?
-
Mij gaat het erom, wat doe ik fout? want dat die de actie: lees 2x achter elkaar zit snap ik niet.
@woopie, ik heb jouw oplossing geprobeerd, en het werkt!
oplossing:
http://localhost/lees/de variable die in starterspost staat -
Script/programmeertaal:.htacces
Probleem (duidelijke uitleg vereist):
Ik werk sinds enkele dagen met RewriteRule, daarbij werkt het grotendeels(vb url normaal: http://localhost/lees/3.dps). Maar als ik een link opnieuw wil aanklikken, staat er als url: localhost/lees/lees/3.dps. en dat moet natuurlijk niet gebeuren! Weet iemand een degelijke oplossing?
Code:
php:PHP<li><a href="lees/<?php echo $Menu['id']; ?>.dps" title="<?php echo $Menu['beschrijving']; ?>"><?php echo $Menu['titel']; ?></a></li>
.htaccess:
Overige informatie:
n.v.tAlvast bedankt voor uw hulp en tijd.
Axl_H -
En de super mods ook, wss om de nieuwelingen in de crew in de gate te houden:P