Posts by Axl_H

Citaat van maclover111

laatst stond er op sitedeals een script te koop,
    die dit kon,

je kan ook de source van de oude webzetter van Arjan kopen.
    zonder sql !!

wat heb je dan aan de source zonder mysql?

Waarom ga je niet op FreeBSD draaien? this een linux distributie, je kan dan zelf hosten, en voor scripts zoals phpmyadmin, php 5, direct admin zal wel redelijk duur zuijn, mar als je klaar bent dan heb je ook wat!

mvg Axl Hoogelander

we gaan hier niet lopen afzeiken hea? hij zegt toch dat t een demo is :S

Citaat van infesmati

En waarom niet??¿¿ het is een open source zo ver ik weet.

uitbouwen mag, maar de gehele sourc ombouwen niet, vanwege copyright en dergelijks

Citaat van NVBWebsites

Maak gewoon zelf orginele layouts Kevacez , Hier heeft bijna niemand iets aan dus deze post is naar mijn mening nutteloos ;)

Tis denk ik nuttig voor beginelingen, zodat ze kunnen leren met ps omgaan (xD)

Citaat van Kevacez

:o dat wil ik wel ik ga werken met iemand aan het script crimesource die geven we dan hier vrij(h)

dat mag niet van crimesource, kijk daar @forum voor meer info

waarom niet een hele wereld kaart met alle landen en belangrijke steden.
    dat je in iedere stad met de rank 0 begint, en als je bijvoorbeeld rank 5 bent dat je naar andere stad rijst dat je daar weer rank moet verdienen....

goedenavond, ik ben bezig met een eigen crime, nu heb ik m in mn eigen layout verwerkt maar krijg ik deze error: Parse error: parse error in C:\xampp\htdocs\index.php on line 230

dit is mn index:

.

Mischien kan iemand zien wat r mis mee is:(
    mvg Axl Hoogelander

Citaat van TimD

als je dan toch alles gaat herscripten kan je evengoed van 0 beginnen. maarja das maar myn mening he.

ja, maar dat gaat niet lukken, zo goed ben ik ook weer niet. maar met herscripten bedoel ik de code opschonen

Citaat van Frenzo

Het is wel handig wat je allemaal wilt, dat je het goed vermeld als punten.
    - Optie
    - Optie
    Zo bijvoorbeeld, dan snappen wij het beter :)

ik heb t aangepast 8-|

Beste mensen,

Ik zou een tune game willen starten met de banditi source!

Uiteraard heb ik r mensen voor nodig.
    Dus kan jij goed scripten en xhtml valid basen, geef dan een reactie en ik stuur een pm. Je naam word toegevoegd aan de Copyright! en de eventuele winstverdeling word ook besproken!

De opties:
    Auto tunen.
    Auto stelen.
    scooter tunen en stelen.
    Basing van layout(heeft grootste prioriteit)
    herscripting van alles!.

Mvg Axl hoogelander, ook wel bekent als Deathkill_Designs!