Is het mogelijk om een game te intengreren met een cms?
Mvg Axl
Is het mogelijk om een game te intengreren met een cms?
Mvg Axl
thuis situatie, ik weet dat r een mogelijkheid is om directadmin op te starten zonder de port 2222
werkt niet
Citaat van MallietJe weet zelf ook wel dat je zo'n boek niet kan inleveren voor een boekverslag;)
heb ik vorig jaar wel gedaan, een 9,5 had ik, maar dat mag ook wel voor 20 blz volledig uitleg
Citaat van swatcrimeToch heb ik er, en hoe kan ik toch een gecoded file decoderen?
srry, typte wat anders dan ik bedoelde, als t voor de nieuwste ionCube is, zijn r nog geen decoders,
[offtopic]
Citaat van game-projects@deathkill Ga jij maar een PHP boek voor Nederlands lezen. Leuk, een boekverslag over classes en functions uitbrengen. Hoera!
[/offtopic]
t is wel leerzaam,
Citaat van swatcrimeIk wil de php files decoderen
als ik t goed heb zijn r op t moment geen coded files
als ik t goed heb dan staat ie hier bij: http://gamebackup.nl/
[offtopic]alles is r wel ooit eens voor gemaakt, dus uniek kan tammelijk niet[/offtopic]
mischien r in vermelden of r design bij moet, enzv, enzv
ik heb net gekeken, Travian source is niet gecodeerd, mischien heb je een andere versie,
om welke codering gaat het?
je kan eventueel ook php boek ofzo nemen
harry potter, veel leesplezier, ook veel tijd aan kwijt
myn kampf is verboden in nederland
Ik kan niet normaal op mn direct admin control panel komen, heeft/weet iemand een tutorial daarvoor om via website r op te komen?
Citaat van alexruterProbeer is zelf wat te maken. Heel simpel!!
Je opent de banditi source, je haalt daar de Massa Mail script uit. Je gaat kijken wat er in het scrit staat en die ga je evrgelijken met je database je zorgt ervoor dat alle velden kloppen en de namen in het script overeenkomen met de velden in je database. Je upload het bestand eventueel genoemd massa.php je voeg deze ook toe aan je men. Je gaat naar http://www.jousite.nl/massa.php en je kijkt of alles werkt. Krijg je een error ga je verder zoeken wat is er fout. Werkt alles, heb je zelf ook is wat gedaan. En mag je trots op jezelf zijn. En als je heel lief bent geweest dan krijg je schouderklopje van me;)
waarom uit andere source's?