Posts by Axl_H

Ik wil met tpl leren werken, Ik zou graag dat vanuit een boek willen leren. heb al overal gezocht.
    Wie heeft toevallig een boek over tpl?

Met vriendelijke groet,
    Axl Hoogelander

Citaat van Niels

Goh dat wist ik nog niet zeg. Weer wat geleerd.
    Denk je nou werkelijk dat ik die basis pruttel waar jullie lekker mee knooien niet ken of vroeger mee gewerkt heb ?

Bouw dan de Twitter malware javascrpt om ofzo als je toch zo goed bent. (dit is dan weer tegen interneppers met zijn xss beveiliging voor 20 euro wat nooit zou uitkunnen voor iemand met verstand van zake)

tis denk niet eens een lek, want r staat een bestand op de server die je kan aanroepen, waarschijnlijk heeft koen dat r in gezet, tell me i'm wrong

Citaat van Killingdevil

Die functie is er wel, maar die functie noemt zichzelf [func]eval[/func]. Deze functie is zeer gevaarlijk, je voert er namelijk PHP mee uit.

ooh oke, wist ik niet:P

het werk ook daadwerkelijk, is gewoon een bestandje om te kijken of t is beveiligd:P:P

[offtopic]Dell's zijn zwaar klote :S[/offtopic]
    mischien kan je vista starten in VGA modus(weet niet of die nog bestaat)

[offtopic]volgens mij moeten jullie ontopic blijven[/offtopic]
    Ik heb een aantal tips voor je, volg tut's en kijk naar andere site's, dit lijkt nergens op. tevens is de crime outgame goed genoeg voor outgame en ik bied r 1 euro voor

Ik heb een keer een boete gehad, toen reed ik bij een maat van me achter op zn scooter zonder helm, dus ik afstappen, komt r politie aan, hij gaf me een boete voor zonder helm rijden, dus ik zeg zo van je mag niet over de stoep rijden, ga je je zelf ook een boete geven? gaf ie me nog een boete omdat ik zogenaamd bijdehand was

[offtopic]dat is bullshit, op geen enkele site waar ik net keek staan r gewoon mysql dingen....[/offtopic]
    PDO is toch ook voor objects?