als dit daadwerkelijk je eerste layout in photoshop is, dat is ie top, dat is is zoiezo
Posts by Axl_H
-
-
logitech
wat is de beste game in 2009? -
als je engels kan: http://tizag.com
-
-
1000 bij 1000, dat kan je nemen, je hoeft niet de hele grote te benutten
-
maybe dit?
PHP
Toon Meerelse if($data) { if($data->level == 1) print " <tr><td class=\"mainTxt\" align=\"center\">Je bent succes vol ingelogd!. Klik <a href=\"index1.php\" target=\"_parent\"><b>Hier</b></a> Om MafiaStar te spelen<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.href=\"index1.php\"',1200)</script></td></tr>n"; else if($data->activated == 0) print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je account is nog niet geactiveerd</td></tr>n"; else if($data->level == -1) print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent verbannen van MafiaStar.eu<br>Je hebt geen toegang meer</td></tr>n"; else // if($data->dood == 0){ // print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent dood!, je hebt 0 levens meer over. Je moet een nieuw account aanmaken om weer verder te kunnen spelen.</td></tr>n"; // } else{ print " <tr><td class=\"mainTxt\" align=\"center\">Je bent succes vol ingelogd!. Klik <a href=\"index1.php\" target=\"_parent\"><b>Hier</b></a> Om MafiaStar te spelen<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.href=\"index1.php\"',1200)</script></td></tr>n"; //}
-
ik ben dos niet, dit is goed voor je post's,
waarom heb je az als username? -
verkeerde topic?:P
-
-
[offtopic]@ az, dat is dierenmishandeling LOL[/offtopic]
ik hoop dat er minder word gekloot met t bansysteem
-
@ Fl-ii, t moest op de buttons van de tsbericht lijken
-
Citaat van Emilie
Welke mod was dat dan ?
terrorsheeps -
Om er van alles op te gooien zoals crime, schoolprojecten, forum.
-
ik ben zoiezo een keer gebanned voor 24 uur omdat ik mn mening uitte over koen. en dat vond 1 van de mods niet goed
-
idd, antagonist is op t moment dicht, alleen op doordeweekse werkdagen
-
idd pim
-
ja
en jij RiiCk? -
om te msnen.
waarom is de wereld rond?
-
haha idd
-