This is a very nice project, too bad it's not in english, and the lay is from the basic source.i'm impressed that not only use the netherlands, the banditi source.
Posts by Axl_H
-
-
-
SkyNet, waarom niet gewoon 2 mappen?
-
Ik wil wel een lay maken, dat is geen probleem, dan word t wel tommorow
-
-
waarschijnlijk bedoelt ie 1 land meer dan wat t spel standaart heeft, correct me if i'm wrong
-
:slotje:?
-
Veilig surfen
Diagnostische pagina voor street-crime.nlWat is de huidige status van street-crime.nl?
Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 2 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.
Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 100 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 13 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en ge?nstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-12-23. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-12-23.
Malicious software includes 2 scripting exploit(s).
Schadelijke software wordt op 3 domein(en) gehost, waaronder executivedesigns.com/, patakizoltan.extra.hu/, srpska-cirilica.rs/.
1 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder srpska-cirilica.rs/.
This site was hosted on 2 network(s) including AS16131 (GRAFIX), AS25525 (REASONNET).
Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?
Het lijkt erop dat street-crime.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.
Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.
komt van google af
-
flstudio 8, audacity, virtual dj voor mixes
-
Iedereen een gelukkig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
-
het is 2 easy for words serieus
-
-
-
PC
groen of rood? -
-
denk t niet he
-
lijkt me niet die .. staat voor een map terug.
-
gamen
skieen of snowboarden? -
@ netostar, dat klopt idd,
-
geen van bijde
welke kleur snor?