Ik had zo iets wel, dan kon je bijvoorbeeld van een auto de wieldoppen wijzigen.
Posts by Axl_H
-
-
Daar ben ik het volledig met je eens, vergeet niet dat de crew leden(voor zover ik weet:p) ook maar mensen zijn. Mensen maken fouten en voor sommige topic's en reacties is het soms moeilijk om in te schatten.
-
Ik heb een idee voor mijn game,
Dat is als volgt: Door middel van een color picker, een deel van een plaatje de kleur veranderen. Weet iemand hoe ik dit kan realiseren? -
-
Ow, dat heb ik zelf nog niet gedaan xD, puur omdat ik t zelf druk heb en "globaal lees"
-
Omdat wij geen topic's willen bevuilen
-
Ik vind op bepaalde punten dat jullie gelijk hebben, de crew zelf heeft ook een privé leven. Die kunnen niet 24/7 online zijn....
-
-
Je kan beter meer in php, mysql en tpl duiken omdat er bugs inzitten. En niet iedereen kan met een template parser werken.
-
We zijn er volledig klaar mee dat er illigale sources worden aangeboden of er worden vragen over gesteld, daarom houden wij voor dit soort zaken een zero tolerance!
-
-
Typ in op google: Opensource cms
-
-
-
Bij deze neem ik mijn uitspraak terug, Ik denk dat je gewoon eventjes moet kijken op google voor een berichten systeem en die aanpassen
-
Misschien is die wel gratis, maar dat betekent niet per defenitie dat de layout legaal is
-
-
Wat ik bedoel is het volgende: Waarom wil je een clone maken terwijl je beter zelf 1 kunt maken?
-
Ik gebruikte me zin in een verkeerde context, als je zelf wat maakt. Waarom wil je dan hetzelfde maken als crimeclub?
-
Ja dat kan inderdaad.... Ik zal straks wat voor je zoeken. Aangezien de crimeclub source illegaal is