dat doe je dmv .htaccess
Posts by Axl_H
-
-
<br /> dit zet je aan t einde van je text.
-
Functions zijn niet bepaald voor beginners, ik zou gwn <div> </div> de ding plaatsen
-
Doen het wel
-
Lezen en vooral proberen, als je dan een error krijgt, dan kan je naar google gaan en zoeken wat het betekent
-
-
-
[offtopic]En hoe ga je dit doen met minderjarige werknemers? Zijn jullie uberhaupt meerderjarig?[/offtopic]
Opzich wel een goed idee. Je zal veel Javascript nodig hebben. Ik kan opzich wel wat maken, binnekort staat me site online en de prijzen!
-
Kunt u function check plaatsen? misschien zit de fout daar, weet niet wat daar in staat
-
PHP
mysql_query ( " UPDATE `users` SET `race_won` = `race_won` + 1 , `race_done` = `race_done` + 1, `race_money_won` = `race_money_won` + " . $race_money . " `race_car_type` = NULL WHERE `login` = '" . $member . "'");
En vanuit de topic starter bericht:
misschien moest Spelers in Race een variable zijn. -
Misschien ligt het aan die ene short tag.
-
-
Misschien kan je die onduidelijke opbouw omgooien tot een duidelijke opbouw, dan zal je het vanzelf zien.
-
Staat niet in het starters post, of het ligt aan chrome
-
Waar is het voorbeeld?
-
-
Waar ik me vooral aan irriteer: Spam topic's, zoals dat topic: Welk scripttaal. Dat is slechts een topic om je posts omhoog te brengen, maar wat hebben leden er aan? Helemaal niks!
-
Door middel van frames of de pagina systeem van Diester.
-
Ikzelf vind dat er gewoon een tijdje voor alles een zero tolerance moet worden gehouden, heb het ook in de crew periode voorgesteld, maar weinig mensen waren het er mee eens:S
Wat me trouwens ook opvalt: flamewars die nergens op slaan. En als crew zijnde moet je direct het topic sluiten en mensen die zijn gestart een uurtje of 4 geven
-
diestro, Noobcalling is verboden.