indenting? Dat bedoeld ssjharry
Posts by Axl_H
-
-
-
Ik wou net zeggen, Brazilië begon met het smerige spel en tevens, wie de minste fouten maakt wint.[offtopic]Heb ik van Johan Cruyff[/offtopic]
-
[offtopic]misschien eerst shift " en dan de e?[/offtopic]
Als we Brazillië aankunnen, dan kunnen we rest ook wel aan.
-
[offtopic]Dat werkt nog wel lars: Brazilië[/offtopic]
We worden kampioen, let maar op!
-
[offtopic]taalgebruik?[/offtopic]
Sorry dat ik het zeg, ik vind je een slechte verliezer, ikzelf ben ook een slechte verliezer.... Maar fair play in zon belangrijke wedstrijd? Het had erger gekund(doelt op wk 2006 tegen portugal)
-
Ik ben blij dat nederland heeft gewonnen,was best even billenknijpen
-
domijn zoals cc.co beheer
-
Misschien meer info... Zoals os,
-
Dan wil ik als het kan, parttime meewerken
-
Wat moet je er voor kunnen?
-
Staat als het goed is in de database
-
Misschien kan je de script-tags automatis laten strippen
-
Fifa ranglijst klopt niks van.
-
Oke? Nederland groeit meer in het toernooi en tevens gaat Brazillië ons zwaar onderschatten na vanavond, waardoor ze slordig spelen...
-
dat zeg ik
-
PHP
Toon Meer<?php $query = mysql_query(" SELECT * FROM `forumtopics` ORDER BY `date` DESC LIMIT 25 OFFSET 0 "); while ($row = mysqli_fetch_object($query)) { /// moet je ff aanpassen $id = $row->u_id; $naam = $row->u_naam; echo "<li style=\"color: orange;\"> <a href=\"?p=update&id={$id}\">{$naam}</a></li>"; } ?> -
Oei, dat kan je inderdaad beter vragen bij KPN, maar in principe kan het wel lijkt me.
-
Lionel Messi is beter dan de oude voetballers, simpelweg omdat het niveau sterk verschilt. Als je hem ziet spelen, zie ik geen flauwekul zoals liggen na een lichte tik en als ie valt gaat ie gwn verder zonder te zeiken. Doe dat maar eens na!
-
Je kan eventeel je abo upgraden.