Posts by Axl_H
-
-
-
op betaalde wel, op onbetaalde niet
-
Update: alles unbuggen en naar mysqli veranderen
-
ik kan niet over alles een uitspraak doen, ik zal het overleggen en misschien zelfs overwegen
-
Wat ik van plan ben, is het er een modulair systeem van maken zodat het eventueel ook voor crime games kan worden gebruikt
-
jep
als je betaalscherm van mollie is wel -
Gebruik je phpmyadmin? dan moet je op dat potloodje klikken
-
Die moet je idd in de database invoeren
-
http://tinymce.moxiecode.com/
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.08.10 21:04:15:
bij deze: ik help er ook aan mee -
of dingen er in kan zetten, je kan naar joomla kijken.
-
kijk als je een cms modulair maakt(en opensource, anders heb je er nog niks aan), kan je veel mensen trekken
-
magix musicmaker is ook wel chill,
-
een cms systeem die modulair is opgebouwd lijkt me wel vet, zo kunnen leden modules maken
-
haha, ik zei t toch:P. man man man wat heeft die site f*ckin' veel plugins
-
misschien kan je op de site van hunzelf kijken en dan onder het kopje plugin
-
opzich wel, maar ik denk eerder dat het dan de illigale kant op gaat(denk aan php boeken)
-
ps2: cod reeks, nfs reeks, battlefield modern combat 2. sonic reeks,
-
-
[offtopic] Darsstar, wilt u van me postes afblijven, tenzij er iets niet naar de regels is? Dank u[/offtopic]
Ik sta best open voor OO, maar waarom OO gebruiken als je simpelweg 1 applicatie schrijft? Ik vind dat persoonlijk een beetje doelloos om alles in OO te schrijven tenzij je het gaat hergebruiken. Ik zou het btw prima kunnen gebruiken, daar niet van:P
Pim, Ik weet niet wanneer de release was, maar de laatste update staat als: 16-6-2010 of 2009.
EDIT: Darsstar, oke oke, de grote deel van criminals sources in pp zijn inderdaad bagger.