Misschien is het handig dat je het optimaliseert, eventueel iets in je chache laten zetten, dat als je bij uitlogd, dat je data word geupdated
Posts by Axl_H
-
-
met mysqli kan je een tempory tabel aanmaken.
-
Maak een OO en PDO user system
-
Ik lees dingen zoals: Ik hoop dat ik win etc
-
Dat is ook de gok die ze nemen. Uit eindelijk blijven er denk 2 a 3 over, omdat die gewoon overtuigen
-
Gasten, het is geen wedstrijd of een loterij, je word uitgekozen op kwaliteit en of je snel kan aanpassen.
-
Pluspunten: de menu's
Minpunten: contentvlak
Cijfer: een 7
Conclussie: soldaatje er in laten faden dmv blur tool:D -
-
Bedankt voor je feedback, je hoeft geen sorry te zeggen, want al had je een hoog cijfer gegeven tegen je wil in, dan had je gelogen en had ik er niks aan!
-
-
Verandert, 1 kleine typfoutje haha
-
Beste leden van cp,
Ik ben vandaag bezig geweest met een layout, persoonlijk vind ik hem goed! Maar mijn vraag is of jullie dat ook vinden:
Let trouwens niet op de gekke extensie!
Graag raten via:
Pluspunten
Minpunten
Cijfer
ConclussieAlvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Axl_H -
-
Ik test het atm, maar wilt nog niet werken.
-
Klopt trouwens niet, want ik krijg - getallen, moet:
PHP
Toon Meer<?php function loadtime() { $start = microtime(); $start = explode(" ", $start); $starttime = $start[1] + $start[0]; return $starttime; } function displayloadtime() { $end = microtime(); $end = explode(" ", $end); $endtime = $end[1] + $end[0]; $starttime = loadtime(); $totaltime = $starttime - $endtime; $total = number_format($totaltime, 6, ',', ' '); return "This page loaded in ". $total ." seconds."; } echo displayloadtime(); ?>
-
Citaat van Gangstawar
Usbwebserver.
Deze is veel beter als je enkel wilt testen wn unbuggen.
Het is ook niet zo groot en kan zelfs op een usb stick gezet worden.
Meer informatie vind je op: usbwebserver.comGoh, volgens mij word die niet verder ontwikkeld. Xampp is zoiezo beter, simpelweg omdat daar meer support voor is
-
Dat zou idd moeten werken
-
Echt hé, gaat veel te hard vandaag
-
Citaat van Niels
Het bestaat ook voor Android hoor, heet misschien anders maar werkt op de compleet zelfde manier.
De officiële app is nog onder constructie: http://www.androidworld.nl/187…r-ping-komt-naar-android/Heeft dat geen andere naam?
-
K.Rens, pingen === smsen naar de mensen met een dezelfde apparaat, en het is ook gratis