volgens mij is die wel dood anders zweert Al-qaida of hoe je dat schrijft. niet met wraak acties in westerse wereld. :O
Posts by eeyk
-
-
Citaat van Sp1d3r
Een dubbelganger heeft niet hetzelfde dna
misschien is zijn baard zijn schaam haar van de echte osama
zoals ik bij een jackass film zag xD -
-
Hij is trouwens nog niet in zee gegooid hij is op dit moment in een extra beveiligd vliegveld in Pakistan.
vandaar uit gaan ze hem in zee gooien.
ze hebben zo juist een dna test gedaan met dna van zijn zus en het komt 99.9% procent overeen.dus het is hem zeker.
-
nou kijk dit is hem dus.
en dit is echt niet echt,
kan ook niet want de foto is gemaakt op 21-07-06. -
dat is dus de fout die ik maar niet gefixt krijg ik ben er nu al 2 dagen mee bezig 6 uur per dag.
en het lukt gewoon niet ik heb alle css onderdelen herschreven en php scripts java script alles maar niks werkt.
of werk wel maar niet juist.zelfde probleem heb ik met de layout in de beta game zelf.
-
jawel je ziet de helft van het schem niet
zo moet het zijn. -
Die image van osama is nep is gephotoshopt.
zoek maar eens goed.Citaat van insaneflameVoor de mensen die het plaatje hebben gezien van osama
Osama dood en nu komt er een nieuwe teamleider
-
help ik ben radeloos aan het worden.
ik heb op deze pagina een css fout :
http://crime-ware.nl/pocketmonsters/index-beta.php?beta=1de afbeelding blijft maar te groot op mijn beeld is die perfect (1920x1080) maar ga ik naar mijn laptop 1440x900 dan is de helft verdwenen nu heb ik een stuk script van Jqeury maar als ik die toepast dan werkt die wel op mijn scherm en op kleinere beeldschermen alleen is de helft van de pagina onzichtbaar.
Wie kan mijn helpen!
.(a)
-
webbasing.
slechte oplossing om meta refresh te gebruiken. -
Sorry als ik iemand pijn doet maar.
_____________________________________________Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh eindelijk is die schoft na bijna 15 jaar zoeken gepakt, ik werd wakker zette zoals altijd het ontbijt nieuws aan en ik was direct blij.
nou hopen dat geen van zijn clone was (a)
-
Hoe doe ik dat ik heb totaal geen verstand van css en mijn designer is ziek al 4 dagen (a)
-
Maar minder ruzie is toch beter?
-
Waarom doe je dan niet verwijderen op goedkeuring?
Citaat van K.RensIn het verleden (vorige versie) had CriminalsPopint dit en daar werd zwaar misbruik van gemaakt:
- men sloot zijn eigen topic als ze kritiek kregen en men daar niet tegen kon. Men hoort niet graag in een eigen topic dat men fout is...
- bij verkopen werd dit misbruikt, om de verkoop voortijdig te sluiten, tegen hun eigen voorwaarden in. Niemand kon er dan nog op reageren en dit aankaarten.
- Mensen hebben de gewoonte om veel te vlug hun eigen topic te sluiten, soms komen er gewoon nog betere antwoorden, waar niemand eerder aan dacht.
Het is niet omdat er een antwoord wordt gegeven door iemand, dat werkt, dat dit bv ook een veilige of correcte oplossing is.
Mogelijk breng je zo nieuwe fouten in je code.- Verder houden we niet van het terug naar boven brengen van oude topic's, maar heel af en toe zien we toch dat dit gebeurt omdat het nodig is.
Bv: een probleem dat iemand een jaar geleden had, heeft hij nu een oplossing voor gevonden en hij wil dit delen met diegene die dit probleem had.Materiaal om over na te denken dus (xD)
-
ik ben ook voor af en toe heb ik een vraag en dan reageert toch niemand en dan vind ik zelf de oplossing en dan krijg ik een waarschuwing.
-
-
-
zet ob_start;
eens in je config bovenaan direct onder <?php