Posts by alexruter

Citaat van Cas

Vind dit heel zwak geript van het design contest en dan ook nog met regeltjes.

Regel 1 is wel het toppunt (xD) Layouts van 1000px bij 1000px :p de standaard maat is 990 px in de breedte dit kan op een 1024 met toolbars scrollbars etc gewoon goed weergeven worden.

Al met al, ga ik hier dus zeker niet aan meedoen ;)

Als je er niet aan meedoet, laat je reactie dan ook achterwegen. Je reactie heeft geen nut en is totale onzin.

Maarja, ben ik wel verwacht van jou;)

Beste,

Bij deze wil ik een leuke maar effectieve manier van het designen onder de aandacht brengen, dit wil ik doen doormiddel van een contest te houden, waarbij iedereen vanuit een deels gemaakt design het verder uit moet werken toch een compleet design.

Waar start ik mee?
    Je start met een design wat ik al voor een deel heb ontworpen.

Het Design:
    Voorbeeld
    Download & Start !
    Download Pattern (Nodig!)
    Verwijder achter .pat het volgende (.exe). Dit stelt de pattern weer in werking. Maar anders kon de pattern niet zo gedownload worden.

Waarom zou ik meedoen?
    Waarom je zou meedoen is een goeie vraag. Natuurlijk omdat als je designen leuk vindt je meer ervaring op kunt doen, en kijken wat je skills zijn op het design gebied. Door een getalenteerde jury zal de designs nagekeken worden en zullen ze een cijfer krijgen.

Jury Gezocht!
    We zoeken momenteel 2 jury leden die willen helpen aan het controleren en het raten van een design die vervolgens een cijfer krijgen.

Wat als ik het hoogste cijfer heb?
    Dan mag je heel trots op jezelf zijn;), het is voor de fun. En voor de ervaring, dus het is totaal aan jou de keus of je mee wilt doen of niet;)

Om het toch aangenaam te maken, is diegene met het hoogste cijfer een prijs. Deze prijs is: 1 Jaar gratis adverteren op Winkaartjes.nl (Binnenkort nieuwe lay-out hoor!)
    Afmeting: 468 x 60

Spelregels:
    1. Het design moet 1000 px X 1000 px blijven!
    2. Het start gedeelte mag niet verwijderd of veranderd worden.
    3. Het mag geen illegale of discriminerende content bevatten.
    4. Afgemaakte designs mogen alleen in dit topic geplaatst worden indien er een copyright teken op staat. (Dit om diefstal etc te voorkomen)

Einde inzendingen:
    Er kan tot 25 September mee gedaan worden, en dienen uiteraard ook alle designs binnen te zijn.

Graag in een privebericht ook even de link naar het design te geven, indien je hem niet in het topic wilt plaatsen.

Veel succes!

Voor overige vragen neem even contact op via een privebericht.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter(L)

Citaat van Dein

Leuk gedaan, maar als een website under construction is, zou ik dat nooit via een afbeelding laten weten, aangezien dat te traag laad en tot spijt van de bezoeker ... zal hij/zij tijd voor niets verliezen.

Beter is gewoon een klein melding centreren met CSS en wat kleuren aan toevoegen, en gewoon de tekst Underconstruction met de reden en tot wanneer.

Dat de website traag laadt licht aan hoe je het design based. Indien je dit in hele kleine stukjes doet zal je geen problemen krijgen. Ook ligt het aan de snelheid van de server/hosting pakket waar jij op dat moment op draait;).

Voor de rest geef ik je groot gelijk, ikzelf zou dat ook gebruiken. Maar ik denk ik maak dit voor de andere op criminalspoint.;)

Citaat van Malliet

Als ik zie hoe je vorige layouts eruit zagen kan ik je wel zeggen dat je een klein beetje gevorderd bent, maar nu zie ik eigenlijk nog alleen een header en achtergrond. Waar blijft de content:D?

EDIT: Sorry ik heb te haastig gekeken:P Ik zie je titel eigenlijk nu pas, dus ik begrijp de layout nu;) Toch heb ik een tip: Maak een soort content in het midden dus dat under construction geval en niet in een header, want dan blijft een groot gedeelte leeg.

Heey,

Thx man:D

De content heb ik expres niet gedaan, aangezien het hier om een Under Cunstruction type design ging. Aangezien die nooit contents tot 1 content bevatten. Heb ik het zo gelaten, zal binnenkort een design maken met meer variatie etc ;).

Citaat

als je wilt kan ik er een controle paneeltje bij bouwen voor klein extra'tje...

Ik zou zo dus als ik het bekijk verwachten dat als ik er iets extra bij ilt, dat ik er ook meer voor moet betalen. Geef dit dan duidelijk aan in je topic ;). Dit brengt namelijk verwarring, in ieder geval voor mij;).

Groetjes,
    Alex

Beste,

Eerst post je hier gratis dat script. En nu vermeld je bij deze verkoop topic dat er een SQL Database bij zit. Deze gaf u in de gratis versie ook al. Het enigste wat is is dat je nu via een externe pagina de meldingen kan laten toevoegen door bezoekers etc.

Ik vindt dit dus eigenlijk pure oplichterij en dat voor die prijs, aangezien het zeer simpel is om dit te maken. Alleen de waarde die wordt meegeven laten wegschrijven naar de database en klaar. Mensen klikken zich na een tijd helemaal kapot. Ook wordt op een gegeven moment de meldingen te vaak en te lang voordat ze bij de toevoeg pagina komen, dat betekend dus dat ze deze met alt + f4 gaan afsluiten of met Taakbeheer. En dus dan wordt er niks meer toegevoegd.

Dit is waarom ik het dus oplichterij vindt ;)
    Ik heb tevens de gratis versie aan downloads toegevoegd, ik wacht af op goedkeuring.

Citaat

Gast het is ten eerst jou game, al staat hij offline vanaf nu, ik ga u niet meer wijzen op een fout;)

Het was heel het spel, bekijk de melding dan toch, u bent toch de pro hier:s

Tot ziens

Ik val jou aan?
    Ik vraag alleen waar de fout zich voordoet, jij bent diegene die zo moeilijk loopt te doen. Ja er is een fout op Criminolz.com ja waar dan. want de fout zit niet in de config, want de config kan je niet eens zien slimmerik;)

Voortaan gewoon je berichten argumenteren en duidelijk uitleggen wat er fout is en waar je de fout hebt gezien. Dat moeten wij toch ook als wij bijvoorbeeld hulp van jou willen. ;)

Probeer je aanbieder te contacteren om te vragen wat er aan de hand is. Waarschijnlijk ben je geblacklist als je verkeerd bent ingelogd. Of je Gebruikersnaam of Password is veranderd ;)

Citaat van W0utR

Hmm, als ik het mij goed herinner vroeg je gisteren aan mij nog om een layout te maken op sponsorbasis.

Dus eigenlijk gedraag je jou net hetzelfde als de meeste beginnelingen, iets vragen en zeggen dat ze later zullen betalen als er winst is.

Beetje achterbaks dat je dan nu zo praat erover.
    (correct me if i'm wrong)

Ik vraag sommige dingen op sponsor basis ja, maar er zijn ook dingen waarvoor ik betaal. waar mij het hoofdzakelijk om draait is dat mensen alles gratis willen.

Citaat van Db-maffia

Ik weet nog een tijdje terug.. wilde jij ook continu updates van mij van de Banditi source.. en ook gratis.. dus weet niet waar je nu heen wilt in dit topic.. denk dat je jezelf aardig herkent in je eigen verhaal

Welke update's dan?
    Wanneer dan?

Zover ik weet heb ik ooit 1x aan iemand gevraag voor een paar update's en of ik hem daarvoor moest betalen, diegene zij toen zelf dat ik ze gratis mocht hebben. En nu ik het me zo herinner was jij dat ;)

Probeer is zelf wat te maken. Heel simpel!!

Je opent de banditi source, je haalt daar de Massa Mail script uit. Je gaat kijken wat er in het scrit staat en die ga je evrgelijken met je database je zorgt ervoor dat alle velden kloppen en de namen in het script overeenkomen met de velden in je database. Je upload het bestand eventueel genoemd massa.php je voeg deze ook toe aan je men. Je gaat naar http://www.jousite.nl/massa.php en je kijkt of alles werkt. Krijg je een error ga je verder zoeken wat is er fout. Werkt alles, heb je zelf ook is wat gedaan. En mag je trots op jezelf zijn. En als je heel lief bent geweest dan krijg je schouderklopje van me;)

Citaat van wimmpie

toch 1 nuttig punt
    maarja wie geeft er nu ook een source vrij zo krijg je alleen maar luilakken

Luilakken heb je gelijk in maar niet allemaal. Sommige mensen willen er nog een andere versie van maken etc. Maar er zijn zat mensen die van alles vragen. Is dit al fa, is dat al af, kan je dit maken, kan je dat maken. En dan wel allemaal gratis hea:D

Nou maar even kijken of we dit onder de knie kunnen drukken en vasthouden;)

Heelppp!, ik kom niet aan leden.

Ik wil je best helpen tegen een kleine evrgoeding;)
    Wat mijn reacties ik onderbouw ze toch ;)