Posts by alexruter

Citaat van Cas

Goed dat je dit doet ;)

Ik heb je inderdaad in eerste instantie niet heel erg gemogen.
    Ik hoop dat dit veranderd (a)

Nooit geweten dat je in deze situatie bekeerde, alsnog veel succes ;)

Ik weet het cas, bekijk onze msn gesprekken maar;) Ik hoop dat dit zeker zal veranderen. Ik dat ik als ik een nieuwe account heb (Als admins/moderators dat toelaten) dat ik een nieuwe start kan maken.

Citaat van SkyNet

Ik vind je al van dag 1 dat ik lid ben van CP een zeer aardig en zeker behulpzaam persoon,
    Maar met af en toe van die kleine dingetje dat je denkt HUH,
    Maar dat heeft iedereen,

Ik wens je veel sterkte en ik vertrouw er zeker wel op dat het goed met je komt, dus twijfel daar zelf niet aan ;)

Gr.
    SkyNet:cheer:

Bedankt, goed komen zal het zeker wel doen. Maar waar het mij om gaat is dat mijn jeugd verpest is door een drama die in het evrleden heeft afgespeeld. En daardoor ben ik dus principe in de schulden gekomen, belazerde ik mensen of vraag ik net zoals jullie wel is om een sponsor of gratis dingen. En ook de mensen waar het niet mee klikt moet gewoon recht gezet worden;)

Beste,

Door vele omstandigheden en dingen die er in mijn verleden zijn gebeurd is er best wel een tijd op internet voorbij gevlogen waarin ik niet goed, of zelfs slecht uit de hoek kwam, heb hierover ook verschillende dreigementen gehad, en ook best wat schulden bij mensen opgelopen.

Helaas is dit mijn hele jeugd al niet de bedoeling geweest en wil ik een nieuwe frisse start maken. De mensen die ik nog wat schuldig ben sorry. Ik los het allemaal zo snel mogelijk met jullie op;)

Ik bedoel ook voor de mensen waarmee ik een conflict of geen klik heb. Laten we opnieuw beginnen en kijken wat we er van kunnen maken;)

Ik heb nu eindelijk een baan bij de Burger King, het is niet veel maar wel een poot om op te staan. Naast de andere 11.000 Euro schuld wil ik me hele leven opnieuw beginnen. Ik wil weer van kleins af aan beginnen. Laten we denken aan een geheel nieuw account, geheel nieuw persoon.

Ik wil graag vragen aan iedereen om dit topic serieus te nemen, en om eerlijk je mening te geven van wat je van mij vindt. Hou het eerlijk en oprecht. Laat discriminatie en schelden buitenwege.

Oproep aan admins/moderators: Ik wil jullie vragen of jullie mij een nieuwe start gunnen doormiddel van mijn account te verwijderen. Ik zal dan een nieuwe aanmaken. Met een nieuwe naam.

Graag hoor ik van jullie!;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Voor persoonlijke gesprekken o.d kunnen jullie mij contacteren via een PM.

Ik heb dit ff gemaakt voor je, ik hoop dat je tevreden bent. En anders kan je je topic sluiten. Of vragen voor ene nieuw ontwerp want die banner is niet aan te passen. Je dient echt een gehele nieuwe te hebben,

Maarja, hier de mijne.

Beste,

Ik wou hem misschien kopen totdat ik al die fouten zag, ik denk niet dat mensen het script kopen met fouten. Ik zou vooral je demo maar eens nakijken;)

Edit: Alle fouten zijn eruit, dat is snel :p

Maak de contents wat kleiner, en dan vooral de velden waar de gebruikersnaam enz kan ingevuld worden. Gebruik ook andere kleuren in plaats van de standaard gradiant kleuren;)

1. Dataverkeer heeft niks met je opslagruimte te maken. Dataverkeer heeft te maken met crons, bezoekers, upload, download van de ftp etc..

2. Ik kan eventueel ook nog wel designs ontwerpen tegen een heel laag prijsje, als je geïnteresseerd bent, stuur me dan maar even een PM;).

3. Zou het misschien wel leuk vinden je collega te worden als je nog mensen zocht;). ZO kan ik mijn ervaring in het designen evrhogen;)

Citaat van automaticmedia

Klopt, voor 1,30 ben je voor 2 maanden de man :P Maar hosting etc. is ook heel duur...

Hosting kan goedkoop zijn, als je goed kijkt en logisch nadenkt. En daarnaast vindt ik de designs waar je uit kan kiezen gewoon zwaar BAGGER. Ik zou toch echt meer unieke templates gaan maken/kopen en dan zorgen dat die erin komen. Want dit is gewoon 10x niks.

Citaat van SkyNet

Kan zeker veel goedkoper (h)
    voor 100 euro heb je al zeker 5 designs :p of zelfs meer

Dan weet ik niet wat voor afgerachte designs het zijn. Maar voor een normaal, goeie mooi design, leg je zeker al gauw 100 tot 250 euro neer.

Citaat van spy

alleen zullen jullie wel wat slicers moeten regelen

Wat verwacht je van ons, dat wij alles voor je regelen omdat jij gratis layouts wil posten.. no way...!!

Misschien om ovcerbodig werk te voorkomen;). Het is in ieder geval een voorbeeld met zijn design kunsten. Zo kan de TS bepalen van hij heeft gewonnen maak maar een ingame erbij;). Ik vindt het wel slim wat Tukkie doet ;)

Waarom iedere taal een andere template geven. Je kan toch via php een taal selectie maken. <$homepagelanguage> zoiets ofzo. Dan wordt er gekeken welk talenbestand dient opgehaald te worden en als ze dan engels kiezen wordt alle tekst veranderd naar engels. Je moet er wle rekening mee houden dat met forum reactie's enz dit niet werkt.

Beste,

Uw PSD IS gesliced u ontvangt hem binnen 5 minuten in een zip-map ;)
    Op het e-mail adres waarmee u een e-mail naar mij stuurde.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Je vriendje vroeg ook al om een check, je opent steeds zulk soort topics en houd je voor de domme dat je niet spamt. Maar je spamt wel, alleen je probeert het op een gluiperige manier te doen, zodat een mod/admin je niet kan pakken. Nou ik ben het zat en ga hier aan werken. Heb in de afgelopen 3 weken niks anders gezien als dutchstreets, dutchstreets enz enz...

Jezus man, paisley je moet nou wel is kappen hoort. Je loopt continue topics aan te maken om alleen maar te spammen voor dutchstreet. Wordt er nou wwel beetje ziek van. Ga je aangeven bij de admins;)

Reaction...
    Ik geef expres ook geen doel op, omdat er geen doel is ;)
    Doel is hetzelfde als onderwerp:S
    Misschien dat jullie misschien wat beters weten, niet alles staat op google. En ik ga ook niet heel google afzoeken. Heb in totaal zo'n 450 pagina's bekeken.