Posts by alexruter
-
-
Beste,
Ik kan dit helaas niet vrijblijvend doen, omdat dit nog bestw el wat werk kan gaan kosten.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
xtreempje
Kan ik toestemming krijgen om een update van deze versie te maken?Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik wil best helpen
Maar wat zijn de vergoedingen?Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
BiggBoss & infesmati
Op dit moment worden de logs alleen opgeslagen in de database dit zie niemand dus. Wat je kan doen is zelf een admin pagina aanmaken. En de results uit de database ophalen.Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik vindt hem zeer netjes. De afmetingen tussen alles vindt ik ook gewoon goed ;).
Ik zou hem zo gebruiken als tie te download was :p.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik ben momenteel bezig met mijn nieuwe crime game, nu wil ik dat alles goed verloopt en dat alles er netjes uit ziet;)
Voorbeeld:
Helaas geen voorbeeld.Werkzaamheden:
~ Alle input velden transparant maken.
~ Alle Bugs oplossen.Vergoeding:
Juist omdat ik niet weet wat hiervoor gerekend wordt wil ik dit dus aan jullie vragen. Vermeld het volgende:PHPNaam: Leeftijd: Functie: (Designer, Scripter, etc.) Prijs: (Prijs die jij rekent voor de werkzaamheden)
Dit is een vraag naar de prijs!!. Dit betekend dus niet dat de werkzaamheden ook gelijk beginnen.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
-
Beste,
ALs je nou gewoon gelijk zegt dat je wilt, dat we het script voor je in elkaar zetten...
Voor deze ene keer, volgende keer doe je het zelf;)
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['verstuur'])) { $naam = mysql_real_escape_string($_POST['naam']); $user = mysql_real_escape_string($_POST['user']); $email = mysql_real_escape_string($_POST['email']); $reden = mysql_real_escape_string($_POST['reden']); $subject = "Jouwebsite - contact formulier"; $bericht = "Volgende gegevens zijn verstuurd:<br> <br> Naam = ".$naam."<br> User = ".$user."<br> Email = ".$email."<br> Reden = ".$reden."<br> <br> Formulier Jouwebsite."; $headers .= "From: Jouwebsite<[email protected]>"; mail("[email protected]",$subject,$bericht,$headers); echo "Email is verzonden!n"; exit; } ?> </head> <body> <div align="center"><font color="#FF0000" size="4">Hier kun je contact krijgen met de Eigenaar van Hotopnia.nl</font> </div> <p> </p> <p> </p> <p><em>Vul dit lijstje in, en dan zal <font color="#FF0000">Z.S.M</font> iemand jouw informeren.</em></p> <table width="348" border="0" cellspacing="0" cellpadding="6"> <tr> <td>Naam : </td> <td><input type="text" name="textfield" id="textfield" /></td> </tr> <tr> <td>Gebruikersnaam </td> <td><input type="text" name="Gebruikersnaam" id="Gebruikersnaam" /></td> </tr> <tr> <td>Email </td> <td><label for="Email adress"></label> <input type="text" name="Email adress" id="Email adress" /></td> </tr> <tr> <td>Reden</td> <td><form id="form1" name="form1" method="post" action=""> <span id="sprytextarea1"> <label for="textarea1"></label> <textarea name="textarea1" id="textarea1" cols="45" rows="5"></textarea> </span> </form> </td> </tr> </table> <p> </p> <form id="form2" name="form2" method="post" action=""> <label for="Reset"></label> <input type="submit" name="Reset" id="Reset" value="Reset" /> <input type="submit" name="Submit" id="Reset2" value="Submit" /> <label for="Reset"></label> </form> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <script type="text/javascript"> <!-- var sprytextarea1 = new Spry.Widget.ValidationTextarea("sprytextarea1"); //--> </script> </body> </html>
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik kan wel een slicer voor u vinden, die dit misschien gratis doen. Verder kan ik zelf niet slicen/basen.
Ik ben bereid om voor 20 euro. De ingame voor u te maken;)
Tevens moet ikw el zeggen dat ik nog amateur bent. Maar je krijgt bij mij altijd de kans om nee te zeggen zonder te hoeven betalenMet vriendelijek groet,
A. Ruter -
-
Beste,
Mijn excuses dan :$
Maar kan je wel even je start topic aanpassen met de dingen die ik zei;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Overzicht wat je wilt gaan doen/maken
Wat zijn de vergoedingen..
Welk soort mensen zoek je denk aan (scripters, designers etc.)En let a.u.b op je spelling.
Met vriendelijke groet,
A> Ruter -
-
Beste,
Zolang u geen budget heb, kan ik u helaas niet helpen.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik kan dit voor u realiseren, binnen uw budget
Ik kan alleen niet slicen/basen.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
[offtopic]Dewilde voorbeeld staat in zijn starttopic[/offtopic]
Ik kan er 1 voor u maken;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Oke, bedankt voor het melden. Ik zal dit zo spoedig mogelijk aanpassen
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Dankjewel
Het doen van een beloning als bijvoorbeeld 200 credits. Maakt niks uit hoor. Hier zijn geen problemen over ;).Afmelden kunen ze doen in hun control panel
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Oke. dat wist ik niet. Maar heeft iemand dan toevallig een goeie werkende msn invite script liggen van de banditi source?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter