Posts by alexruter

Citaat van Cas

Ik heb toch deze layout gekocht, dan staat hij dus nu onder mijn beheer en mogen andere mensen niet gebruiken! dus is KyleM zeker verkeerd bezig!

Heb jij hem met 1 licentie gekocht of voor de volledigheid dat de lay-out niet door andere mensen meer gekocht mag worden. Want er zijn namelijk websites die verkopen lay-outs wel 10.000x

Citaat van Gunpower

Ik kan voor 50 euro een layout voor je maken zodat hij precies is afgesteld op jouw voorkeuren.
    inclusief basing en slicing.
    Meer info? PM Me!

Het is ene battle je dient indien je mee wilt doen je stappen hier te plaatsen. En niet je eigen voor te stellen.

Ontopic: Ik denk nog even na vindt de prijs wel erg minimum.

Beste,

Het lijkt me een goed idee dat de vinkjes terug komen maar die dan werken als reports. Een apart report systeem dat zodra er op het vinkje gedrukt wordt. En moderator/Admin controleerd of dit zo is en doormiddel daarvan het topic sluit. Zou hou je zoveel mogelijk oude topics dicht enz.

Tevens leek het me wel handig van alle oude topic 1 archief te maken, waarin we kunnen spitten ;).

Indien je een klein budget hebt, kan je die in een privebericht sturen. Dan kan ik kijken voor eventueel een design ontwerp. Maar je kan hier niet alles gratis gaan verwachten tegenover advertentie ruimte.

Ik zou alleen de vervaging van de header iets minder doen. Hij lijkt nu niet echt scherp kan ook aan de kwaliteit liggen waarin je hem heb opgeslagewn. Maar voor de rest super. Zo zou ik Cp wel willen zien(A)

Beste,

Het leek mij wel weer tijd is om verder te gaan voor de Criminalspoint versie V4.2, met een geheel nieuwe interface etc.

Het leek me dan leuk dat mensen hier op Criminalspoint een Design Battle houden voor een nieuw design voor Criminalspoint.

Wat denken jullie ervan?

Citaat van Niels

Layout lijkt eerder gejat eigenlijk 8-)

Dat dacht ik ook al, want die wapens lijken er wel op geplakt.
    Ik zou eigenlijk wel een screenshot willen zien met een deel van de layers en het photoshop bestand. (Dus geopend in photoshop...

1. Het menu ziet er super uit, vooral de mouseover is zeer netjes, leuk & mooi gedaan ;)
    2. Hier in Mozilla Firefox (Nieuwste versie) werkt tie super.

Ik zou allen de content niet zover van de dj & de site naam zetten. Ik zou hem nog iets dichterbij doen;)