Posts by alexruter

Nou aangezien de Crimeclub source al werdt aangegeven. Kan je niet echt zeggen dat iedereen op de hoogte is dat er alleen legale spullen geplaatst mogen worden. En learesh nou ophouden met die reactie's ze slaan nergens op!

Haal je msn uit je post, dat mag niet je kan verbannen worden. En ik wil wel graag admin worden ;)

Edit:
    Moet spelletjes toevoegen, (Geen probleem)
    Wilt nieuw design (Gratis:S die is gek)
    Wilt geld verdienen, en wij krijgen alleen maar advertentie ruimte etrug. No Way!!!!:S:S

Regel je zaken beter!

probeer dit is.

Edit: Ik vraag me eigenlijk ook af waarom je voor elke if opnieuw php opent en sluit.

Beste,

Ik hoor veel mensen dat ze op zoek naar naar een script, source of iets anders dergelijks.

Ik wil graag CP wat opbeuren met meer downloads, scripts, designs etc. Zodat er meer leden komen.

Maar nu is mijn vraag, zoeken jullie iets? Zo ja, wat dan? Want dan kan ik het eventueel plaatsen bij downloads etc.

Dus als je iets zoekt meld het, en ik ga proberen om het bij downloads te plaatsen.

Sorry voor het vage typen, komt omdat ik ziek ben :p

Beste,

Nu kan ik als ik op de website kom gewoon voten, op iedere website. Is het niet handig om een ledenpaneel te maken. En dan een statistieken overzicht van de vote's. bijvoorbeeld:

Zoveel vote's door (Gasten)
    Zoveel Vote's door (Gebruikersnaam, Gebruikersnaam, Gebruikersnaam)

Net zoals wat velen zeggen zijn de volgende stappen het beste.

1. Viruscanner installeren laten draaien
    2. Dan schijfopruiming uitvoeren
    3. Dan defragmentatie uitvoeren.
    4. Dan een register cleaner downloaden.
    5. Als dat niet werkt... Dan je pc wel opnieuw installeren (Maar daar ga ik niet vanuit.;))

Ik verplicht het ze niet om binnen 15 uur klaar te zijn, dat ligt aan hun. Ik wil het het liefst.

En ik weet niet of dat ze de waarde van de basing in die 6 maanden eruit halen. Maar daar ken altijd nog voor overlegd worden.

Is er nog iemand die het kan/wil doen voor me...?