Moneymen, ik werk niet meer met jou mee. Wij hebben een heel conflict gehad weet je nog
Posts by alexruter
-
-
Er zit geen domein bij, maar die wordt erbij gekocht voor je;). Zodra iemand de reseller koopt of heeft gewonnen met de veiling zal van dat geld ook het domeinnaam voor diegene gekocht worden;)
-
-
Ik hoef de website niet te weten hoor. 1 ik heb geen promotiecode van PC magazine, die heb je wen nodig!
en 2. De website staat al in de adresbalk van de screenshot.
-
-
Wat wil je invullen?
1. een mobiele nummer?
Dan doe je dit: +316jenummmer (zonder 06 ervoor)2. Een huistelefoonnummer
+3110jenummer (zonder 010 of iets ervoor. Als ik het goed heb) -
Kijk even in mijn topic jgdonleach.;)
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2179.html -
Ik begrijp niet echt waarom je het laat zitten. Maar goed;) Open voor andere websites;)
Citaat van De1v3c1oIk kan je alleen later gebruiken, komt nu nog te vroeg. Ervaringen?
Edit:
Laat maar zitten @ http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2190.html -
Domein zit inbegreepen. Deze wordt geschat van het geld wat ik binnenhaal met de verkoop;)
Het is geschat op de hoeveel maanden die nog oevr zijn, en hoeveel die per maand zou kosten
-
hij bedoeld waarschijnlijk de lay-out enz
-
Gehuurd bij: Averio.nl het eerste pakket
-
Ik heb nog een reseller voor je in de aanbieding...
-
Dit betekend dat een bestaand domein kan worden doorgestuurd naar een ander adres (URL).;)
-
Beste,
Ik heb nog een reseller hier staan die ik had gekocht, maar ik doe hier niks meer mee. De reseller is uitgerekend nog 104 euro waard.
Ik vraag er het volgende voor:
Veiling Gegevens:
Startbod: 45
Opbieden met: 5
Buy-Now: 90
Veiling eindigt 72 uur na laatste bod!Specificaties:
4000 MB opslagruimte
50 GB dataverkeer per maand
Domeinnaam pointers (ongelimiteerd)
50 Accounts
Subdomeinnamen (ongelimiteerd)
PHP en MySQL 5 ondersteuning
Perl en CGI ondersteuning
MySQL databases (ongelimiteerd)
E-mail adressen (ongelimiteerd)
E-mail aliassen (ongelimiteerd)
E-mail forwarders (ongelimiteerd)
Mailing lijsten (ongelimiteerd)
Auto responders (ongelimiteerd)
E-mail bereikbaar via IMAP/POP3
Mogelijkheden voor SSL
Beveiligde mappen instellen
Cronjob ondersteuning
FTP accounts (ongelimiteerd)
DirectAdmin controlepaneelEinddatum Contract Reseller:
08-05-2010Waar wordt dit nog meer aangeboden:
Op dit moment nog nergens andersMeer informatie te verkrijgen per Privebericht.
Groetjes,
Alex -
@Swatcrime
Ik neem verder contact op met jou via msn;)
Zijn er nog meer mensen die een hulpje of moderator nodig hebben
-
@Swatcrime
Kan je mij meer informatie geven over wat er precies moet gebeuren, en of je mij als moderator wilt hebben of als hulpje.;)
-
Deze is wel goed
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["editusers"])){ ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1>Welke lid aanpassen?</h1> <form method="POST"> <tr> <td>Gebruiker:</td> <td> <input type="text" name="search" size="25"> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="submit1" value="Zoek"> </td> </tr> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> <? if(isset($_POST['submit1']) || isset($_POST['search'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['search']}'"); $num = mysql_num_rows($dbres); if($num == 0){ echo "<FONT color=red><center>De opgegeven gebruiker is niet gevonden.</center></FONT>"; } if($num > 0){ echo "Lid gevonden. Klik <a href=index.php?p=database?a=editusers&f={$_POST['search']}>hier</a> om {$_POST['search']} te wijzigen"; } } if(isset($_GET['f'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); if(isset($_POST['wijzigen'])){ mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='{$_POST['email']}', `contant`='{$_POST['contant']}', `bank`='{$_POST['bank']}', `killers`='{$_POST['killers']}', `rank`='{$_POST['rank']}', `health`='{$_POST['health']}', `bankleft`='{$_POST['bankleft']}', `power`='{$_POST['power']}', `callcredits`='{$_POST['callcredits']}', `vipdays`='{$_POST['vipdays']}', `city`='{$_POST['city']}', `info`='{$_POST['info']}', `kladblok`='{$_POST['kladblok']}', `maffia`='{$_POST['maffia']}', `activationcode`='{$_POST['activationcode']}', `rankvord`='{$_POST['rankvord']}', `admin`='{$_POST['admin']}', `moderator`='{$_POST['moderator']}' WHERE `id`='$user->id'"); echo"Je hebt $user->login naar de opgegeven instellingen aangepast."; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <tr> <td>Gebruikersnaam: <?echo$user->login;?></td> </tr> <form method="POST"> <tr> <td>E-mail adres:</td> <td> <input type="text" name="email" value="<?echo$user->email;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Contant:</td> <td> <input type="text" name="contant" value="<?echo$user->contant;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Bank:</td> <td> <input type="text" name="bank" value="<?echo$user->bank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Killers:</td> <td> <input type="text" name="killers" value="<?echo$user->killers;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rang:</td> <td> <input type="text" name="rank" value="<?echo$user->rank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Health:</td> <td> <input type="text" name="health" value="<?echo$user->health;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Storten:</td> <td> <input type="text" name="bankleft" value="<?echo$user->bankleft;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Power:</td> <td> <input type="text" name="power" value="<?echo$user->power;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Callcredits:</td> <td> <input type="text" name="callcredits" value="<?echo$user->callcredits;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Betaald acc:</td> <td> <input type="text" name="vipdays" value="<?echo$user->vipdays;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Stad:</td> <td> <input type="text" name="city" value="<?echo$user->city;?>"> </td> </tr> </tr> <tr> <td>Activatiecode (0 = uit):</td> <td> <input type="text" name="activationcode" value="<?echo$user->activationcode;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rangvordering:</td> <td> <input type="text" name="rankvord" value="<?echo$user->rankvord;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Admin:</td> <td> <input type="text" name="admin" value="<?echo$user->admin;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Moderator:</td> <td> <input type="text" name="moderator" value="<?echo$user->moderator;?>"> </td> </tr> <center> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="wijzigen" value="Wijzig gegevens"> </td> </tr> </center> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> <?php } else{ ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> <?php } ?>
-
Heey,
doe dit is
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["editusers"])){ ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1>Welke lid aanpassen?</h1> <form method="POST"> <tr> <td>Gebruiker:</td> <td> <input type="text" name="search" size="25"> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="submit1" value="Zoek"> </td> </tr> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> <? if(isset($_POST['submit1']) || isset($_POST['search'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['search']}'"); $num = mysql_num_rows($dbres); if($num == 0){ echo "<FONT color=red><center>De opgegeven gebruiker is niet gevonden.</center></FONT>"; } if($num > 0){ echo "Lid gevonden. Klik <a href=index.php?p=database?a=editusers&f={$_POST['search']}>hier</a> om {$_POST['search']} te wijzigen"; } } if(isset($_GET['f'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); if(isset($_POST['wijzigen'])){ mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='{$_POST['email']}', `contant`='{$_POST['contant']}', `bank`='{$_POST['bank']}', `killers`='{$_POST['killers']}', `rank`='{$_POST['rank']}', `health`='{$_POST['health']}', `bankleft`='{$_POST['bankleft']}', `power`='{$_POST['power']}', `callcredits`='{$_POST['callcredits']}', `vipdays`='{$_POST['vipdays']}', `city`='{$_POST['city']}', `info`='{$_POST['info']}', `kladblok`='{$_POST['kladblok']}', `maffia`='{$_POST['maffia']}', `activationcode`='{$_POST['activationcode']}', `rankvord`='{$_POST['rankvord']}', `admin`='{$_POST['admin']}', `moderator`='{$_POST['moderator']}' WHERE `id`='$user->id'"); echo"Je hebt $user->login naar de opgegeven instellingen aangepast."; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <tr> <td>Gebruikersnaam: <?echo$user->login;?></td> </tr> <form method="POST"> <tr> <td>E-mail adres:</td> <td> <input type="text" name="email" value="<?echo$user->email;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Contant:</td> <td> <input type="text" name="contant" value="<?echo$user->contant;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Bank:</td> <td> <input type="text" name="bank" value="<?echo$user->bank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Killers:</td> <td> <input type="text" name="killers" value="<?echo$user->killers;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rang:</td> <td> <input type="text" name="rank" value="<?echo$user->rank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Health:</td> <td> <input type="text" name="health" value="<?echo$user->health;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Storten:</td> <td> <input type="text" name="bankleft" value="<?echo$user->bankleft;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Power:</td> <td> <input type="text" name="power" value="<?echo$user->power;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Callcredits:</td> <td> <input type="text" name="callcredits" value="<?echo$user->callcredits;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Betaald acc:</td> <td> <input type="text" name="vipdays" value="<?echo$user->vipdays;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Stad:</td> <td> <input type="text" name="city" value="<?echo$user->city;?>"> </td> </tr> </tr> <tr> <td>Activatiecode (0 = uit):</td> <td> <input type="text" name="activationcode" value="<?echo$user->activationcode;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rangvordering:</td> <td> <input type="text" name="rankvord" value="<?echo$user->rankvord;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Admin:</td> <td> <input type="text" name="admin" value="<?echo$user->admin;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Moderator:</td> <td> <input type="text" name="moderator" value="<?echo$user->moderator;?>"> </td> </tr> <center> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="wijzigen" value="Wijzig gegevens"> </td> </tr> </center> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } ?>
-
Ik kan hem wel in mootjes hakken voor je, maar echt dat je er tekst in kan plaatsen ook kan ik niet :p
-
Ik heb TransIP al een e-mail gestuurd, ik wacht af op reactie
Citaat
Beste,Ik wilde graag melding doen van oplichterij/fraude. Er zijn namelijk verschillende internet spellen die online staan, en deze zijn gratis vrij gegeven. Ook zijn deze overal te downloaden etc.
Nu heb ik bij jullie een website getraceerd die deze pakketten verkoopt. De mensen die het dus kopen worden eigenlijk opgelicht. Ik zou graag willen weten wat hieraan gedaan kan worden.
Het betreft om het volgende domein + gegevens:
Gegevens domein registratie hier niet vermeld, in verband met privacy reglement
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. RuterVoor meer informatie kunt u contact opnemen via: *** *******