Mensen, hij ebdoeld de layout van Criminolz.
Posts by alexruter
-
-
Wat zijn de fouten kan je er die ook bij evrmelden. En eventueel een link om het script te downloaden. Dan kan ik kijken of ik het kan repareren;)
-
-
Een ebstand uitpakken met Winrar.
Rechtermuisknop op de .rar map
Klik daarna: Extract here
of
UitpakkenKlaar:D
-
Maikel, dan zie ik dat graag tegemoet:D
-
Citaat van tree
Beste Alex, blijkbaar ben je niet meer ge?nteresseerd in mijn ontwerp?
Indien wel dan kan ik je hem verkopen in ruil voor het aanbod in je andere topic + een klein voorschot als begin en tegen fraude.
Met die reseller ben ik niet erg veel dus...
Ik weet nu nog niet 100% of je het eindresultaat gezien hebt dus daarom zal ik je hem nog eens geven:
Tree, jou versie is versie 1.0, ik heb nu dus een ander aanbod voor versie 2.0 die later komt maar ik wel alvast tot mijn beschikking wil hebben;)
-
Beste,
Ik heb laatst hier een topic aangemaakt met dat ik een reseller te koop heb staan. De reseller kost 90 euro.
Maar omdat ik met een project bezig ben heb ik een nieuw design nodig voor mijn website.
Nou was mijn vraag of iemand een Design voor mij wilde maken in ruil voor de reseller?
Kleuren Lay-out
Zilver/Grijs & Lichtblauw/blauwWelke Categorie:
WinnenOverige Informatie
Het design moet uitgebreid zijn. Voorbeeld heb ik helaas niet dus het berust op de inspiratie die jij hebt.Specificaties Reseller:
4000 MB opslagruimte
50 GB dataverkeer per maand
Domeinnaam pointers (ongelimiteerd)
50 Accounts
Subdomeinnamen (ongelimiteerd)
PHP en MySQL 5 ondersteuning
Perl en CGI ondersteuning
MySQL databases (ongelimiteerd)
E-mail adressen (ongelimiteerd)
E-mail aliassen (ongelimiteerd)
E-mail forwarders (ongelimiteerd)
Mailing lijsten (ongelimiteerd)
Auto responders (ongelimiteerd)
E-mail bereikbaar via IMAP/POP3
Mogelijkheden voor SSL
Beveiligde mappen instellen
Cronjob ondersteuning
FTP accounts (ongelimiteerd)
DirectAdmin controlepaneelGeldig tot:
08-05-2010Wil je verlengen?
Reseller kost 125 Euro per jaar. Dit jaar is al betaaldJa ik wil design maken voor je!
Dankjewel, ik zie deze dan graag tegemoet. Hou mij ondertussen op de hoogte door de vorderingen te sturen, zodat ik kan kijken of ik het wat vindt;). Stuur dan ook even een PB met je msn;)Voor vragen/informatie PB me maar:D
Groetjes,
Luxaflex :p -
Malliet zoek een leven, je had jezelf moeten horen.
heb geld nodig voor me vakantie
Please Please Please Please,
Als is het maar 10 euro..weet je nog?
Get a life! -
Er zijn hier al 4 topics over als ik weet.
Probeer misschien iets zelf te maken, of in het vervolg even de "zoek" functie te gebruiken;) -
Die cijfers heb ik zelf berekend.
er zijn vroeger dingen gebeurd die ik niet voltooid heb jaWmcity is verleden tijd;)
En adios met jou, ik probeer alsnog duidelijk voor je te zijn en als je dat niet accepteerd zoek je het zelf maar uit. Ik heb jou nog nooit een project of wat dan ook zien starten, maar alleen commentaar zien geven. Probeer zelf iets te starten dan, kijken of je dan neem steeds zoon stoere jongen bent. Of dat je weer naar mama rent;)
-
-
Beste,
Ja sorry, was een beetje stressig vanmiddag. Er zijn een aantal mensen op CriminalsPoint die over mijn msn beschikken, en die kunnen niet stoppen met zeuren. Ik zal je vragen even beantwoorden.
Het is de bedoeling dat er tegelijkertijd verschillende sorte kaartjes gewonnen kunnen worden, doomiddel van verschillende betaalmethodes. Er zal een uitgebreid profielensysstem aanwezig zijn, waar alles dus geregistreerd wordt, en mensen het sneller naar hun zin zullen gaan krijgen. De slagingskans van het project ligt gemiddeld op 67%. We hebben dan voornamelijk naar het geheel gekeken van de Unieke bezoekers, en hoe bekend de domeinnaam kan zijn. Ook hebben we uitgrekend, wat we ongeveer kunnen verdienen we hebben nu een globaal overzicht en deze statistieken hebben wij berekend.
(Alles per maand)
Unieke bezoekers: 300 t/m 750
Bezoekers via Zoeken: 200 t/m 400
Inkomsten: Gemiddeld 250 euroDit is dus alleen nog in het begin zodra wij volledig open gaan. Zodra wij de adverteerders aan het werk gaan zetten zal het waarschijnlijk flink gaan stijgen. Maar dat wachten we nog even af.;)
Zodra je ons sponsort zal er een contract worden opgesteld. Deze wordt wel digitaal getekend omdat ik momenteel niet over een functionerende printer beschik. Tevens mogen msn gesprekken en dergelijk worden opgeslagen en als bewijs gebruikt worden indien nodig;)
Indien je meer vragen heb hoor ik dat graag
-
Alles is goed geupload. Heb je de configs goed ingevuld?
-
Citaat
Voor meer informatie kun je me een PM sturen, als hier in dit topic vragen worden gesteld zal ik deze niet beantwoorden. En zal ik vragen of je reactie verwijderd kan worden:}
-
1. Lees me topic nou is jongens. Vragen via PB
Lodewijk:
Waarom daar zou je zelf over moeten gaan nadenken, wat is de overlevingskans. Groot genoeg anders begin ik het niet.Niels: Ik vraag om een sponsor niet om een verkoper... Damnit!
Zlefs ex-crewleden weten niet eens meer wat de focking regels zijn.!
-
JA en als het wel gaat dan nog wij ondersteunen hier geen illegale content.!
-
Dit spel is ook nergens te downloaden dat is illegaal;)
-
Klik op de map databases alles wat er dan tevoorschijnkomt moet je installeren.
-
Beste,
Momenteel ben ik bezig met een nieuw project, dit project gaat ervoor zorgen dat mensen verschillende soorten kaartjes kunnen winnen. Zoals bijvoorbeeld: Bioscoopbon, concert kaartjes, theater kaartjes etc.
Nu is er helaas nog geen design beschikbaar. Dus wij zoeken een iemand die ons kan helpen.
Hoe moet het eruit zien?
Het design dient er uitgebreid en mooi uit te zien, met ook een mooi login panel. De kleuren die blauw en zilver/wit te zijn;)Wat krijg ik terug?
1. Copyright plek rechts onderaan de website
2. Maandelijkse nieuwsbrief (Plek voor een bannertje).
3. 10% van de inkomsten per maand (Gedurende: 7 maanden)Sponsor Contract Informatie
Het contract geldt 1 jaar daarna zijn er geen verbintenissen meer tussen de sponsor en de website. Alles wat je normaal terug krijgt zal stopgezet worden en verwijderd. Behalve de copyright rechts onderin die zal blijven staan. Van die Copyright rechts onderin zal dan ook een link van worden gemaakt.Voor meer informatie kun je me een PM sturen, als hier in dit topic vragen worden gesteld zal ik deze niet beantwoorden. En zal ik vragen of je reactie verwijderd kan worden;)
Groetjes,
Alex -
Heb genoeg mensen die even mijn topic wel aandachtig lezen. En die sturen mij dus ene privebericht dus genoeg mensen kunnen mij gebruiken;)
Verder stop ik met de discussie wil niet nogmaals mijn topic vol. Ik weiger als jou vragen of wat dan ook. En ik help je niet!