Posts by alexruter

Beste,

Hierbij verkoop ik het domeinnaam Crimepatrol.be + de hosting. Hieronder kunt u een overzicht van de statistieken en de specificaties bekijken.

Geschatte waarde:
    http://www.websiteoutlook.com/www.crimepatrol.be

Veiling Gegevens:
    Startbod: 25 Euro
    Opbieden met: 2,50 Euro
    Buy-Now: 75 Euro
    Veiling eindigt 48 uur na laatste bod!

Specificaties Domeinnaam:
    Geregistreerd bij: One.com
    Geldig tot: 21-04-210

Specificaties Webhosting:
    Geregistreerd bij: One.com
    Geldig tot: 21-04-2010
    Ruimte: 3GB
    Onbeperkte dataverkeer
    Onbeperkt aantal E-mailaccounts
    Virus- en spamfilter
    Foto Galerij
    Webeditor
    FTP-login
    PHP5 - MySQL
    Dagelijkse back-up

Extra of overige kosten voor verhuizing etc. Zijn voor de koper zelf! ;)

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via een privebericht

Groetjes,
    Alex

Mensen dit slaat nergens op. K. rens heeft aangegeven dat hij gaat uitzoeken wie hij aanneemt als project leider. Je kan je alleen nog aanmelden, blijf dan ook ontopic;)

K. Rens heb je mijn PM ontvangen?

Ik vroeg ook of je het script even kon plaatsen. Dan zal ik even kijken ;) en of ander mensen die er even naar kunnen kijen;)

Ik zie nog steeds dat er vele topics gesloten moeten worden door moderators en admins. Als ik me goed kan herinneren is er een optie gemaakt, dat als de juiste antwoordt of oplossing is gegeven je deze kan aanvinken. Waarna het topic automatisch gesloten wordt.

Ik wil de mensen helpen herinneren deze zoveel mogelijk te gebruiken! Dit bespaart tijd voor de moderators en admins en des te sneller kunnen ze je dus helpen ;)

Maak er geen misbruik van;)

greetz,
    Alex

Citaat van swatcrime

Zo te zien niet,
    maar ja, we helpen elkaar he?

Ja nee oke dat snap ik. Maar zolang hij geen html kan is het beste ook geen website te beginnen. En dat hij het eerst leert, anders blijft hij vragen stellen. Ik vindt het niet zo erg. Maar deze vraag is duidelijk op google te vinden.;)

1. Indien je zelf geen mooie vindt op google of wat dan ook. kunnen wij je ook niet verder helpen.

2. Het openen in een nieuw venster is makkelijk.
    Bijvoorbeeld:

PHP
    <a href="chatbox.php">Chatbox</a>

[offtopic]Damnit franky, dat vergat ik dus :p[/offtopic]

Beste,

Ik ben zeer geïnteresseerd om uw spel te controleren, op spelfouten, bugs, verbeteringen en overige zaken die meespelen in het beheren en het online plaatsen van een website. Het lijkt mij dan ook zeer aangenaam om uw spel te mogen testen.

Ik hoor van u! ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Ik zou er inprincipe wel aan mee willen werken, maar zeker zijn van de inkomsten ben ik absoluut niet. En als het weer een Criminals Game wordt, zullen de inkomsten zeer laag zijn en dan vooral het eerste jaar...

Heey,

Ik heb een mollie account waarbij ik een Micropayment heb aangemaakt "Pay per call". Nu wordt zodra de betaling is ontvangen er een link weergegeven maar hij opent deze met een lange toegangscode. Nu heb ik al geprobeerd die lange url te kopieren en dan dat als naam voor het ebstand te geven maar dat werkt niet.

Ik weet dus absoluut niet hoe dat systeem ingebouwd kan worden. Zou iemand mij dit kunnen uitleggen of bij kunnen helpen?

Greetz
    Alex