Posts by alexruter

Joshua,

1. Het script kan je deels losgeven, als je dit maar rustig en voorzichtig doet.

2. Waarom een lay-out er zit al een unieke lay omheen ;)

Daarnaast, moest dit topic gesloten worden:p

Mensen die PDO/PHP kennen, neem even contact op :D

Beste,

Ik ben sinds gister de nieuwe eigenaar van het project restaurond en zal deze dus zelf verder inwikkelen. Ik ben alleen nog niet zo gevaardigd in PDO. Nou ben ik al wel bezig geweest en lukt het me goed. Maar ik kom niet uit de config.php.

Hij moet namelijk verbinding maken met de Database, alles gaat goed de server, de inlognaam van de MySQL en het wachtwoord. Hij pakt alleen automatisch een Database (De Tabel). Maar die wil ik ook zelf in kunnen vullen. Zouden jullie me kunnen helpen hiermee?

Alvast Bedankt!

Edit: Fout is opgelost, was weergegeven in een ander script!

Groetjes,
    Alex

Naja, Mollie dan sorry beetje verkeerd verwoord. Indien u bij ons wilt adverteren stuur dan een PM wij zullen u dan de link geven.

Citaat van Liberty

'Door jouw systeem'?

Gewoon Mollie. Noem het niet 'jullie systeem'.

Heb wel interesse, maar ik kan toch gewoon mijn banner plaatsen via 'jullie systeem'?

Beste,

Momenteel is Criminolz.com weer van start gegaan, zoals jullie al verschijnende malen hebben gezien is de versie van Criminolz.com nu overal bekend en wordt deze volop gedownload. Toch zijn wij nog steeds de enigste en de echte.

Daarom hebben wij nu een tijdelijke actie!

Banner 468 x 60
    In plaats van 3 Euro nu 2 Euro!

Wat krijg je er voor?

1. 2500 Views
    of
    2. 100 Clicks
    of
    3. 7 Dagen (Uw banner wordt dan 7 dagen door ons systeem op de website geplaatst.)

Waar te zien?
    De bannersysteem wordt momenteel ontwikkeld op meedere pagina's. Momenteel zijn de banners te zien, onder het inloggen zodra je op de site komt. En onderaan de index zodra je bent ingelogd.

Interesse, stuur een PM. Wij zullen dan gelijk contact met u opnemen ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

PHP
    mysql_query("UPDATE `[kogelfabriek]` SET `owner`='{$data->login}' WHERE `land`='{$data->land}'");

Waar haal je de while enz op?

Ik zie geen bewijs in de screenshot.
    En daarnaast Ivan reageer normaal tegenover de mods/admins ;)
    En verwijder even de persoonsgegevens van diegene in je reactie!

Dit is trouwens de tabel die we gebruiken:

PHP
    CREATE TABLE IF NOT EXISTS `mededelingen` (
      `id` int(255) NOT NULL,
      `afzender` varchar(255) NOT NULL,
      `datum` datetime NOT NULL,
      `mededeling` text NOT NULL
    ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;

Dit scripts is onder voorbehoud het gebruiken hiervan is dus strikt illegaal.

De teballen die je gebruikt zijn er niet uit, met al die borders enz. Vindt het lelijk. Voor de rest is er nog veel te weinig om te bekijken en om tips enz te geven. Werk met divs ;)

Mensen rustig maar, ophouden met reactie's. Als je iets ziet wat niet klopt meld het dan bij een moderator of admin. In dit geval heb ik dit al gedaan;)

Laat het nu dus maar aan hun over.

Site-naam: Winkaartjes
    Site-onderwerp: Prijsvragen/Winnen/Kaartjes
    Site-doel: Het winnen van kaartjes zoals bioscoopbonnen, concertkaarten etc.
    Site-doelgroep: Prijsvragen

Ik hoor het wel;)
    Link kan je krijgen op aanvraag in evrband met SPAM

Tukkie,

Deze heeft hij een keer ontworpen voor mij, helaas was het niet wat ik zocht. Hij mag deze dus doorverkopen, en hij heeft deze zelf ontwikkeld;)