Posts by alexruter

Beste,

Ik weet dat dit illegaal is maar ik wil toch even vragen met welke of met wat dit mogelijk is. aan de oevrkant van mijn zijn er mensen die mee kunnen luisteren met het radio verkeer van de politie. Hij/zij hebben allebei nooit voor de politie gwerkt of wat dan ook, en zouden dus inprincipe zo'n ding niet zomaar kunnen krijgen.

waar zou je wel zoiets kunnen halen?

De online monitors ken ik al;)

Groetjes,
    Alex

Topic slotje, het was niet de bedoeling dat heir een discussie zou komen. Het is de bedoeling dat mensen maar moeten begrijpen dan MSN geen live support programma is, maar een Lve chat programma waarin je met mensen kan communiceren op een goedkoperen en leukere manier.

Slotje graag;)

Beste,

Aangezien ik af en toe wel mijn msn doorgeef aan mensen, omdat ik wil dat diegene mij toevoegd weet ik dus nooit wie wie is. Ik accepteer ze en vraag wie ze zijn. Meestal krijg ik dan al gelijk de vragen die hier boven beschreven zijn.

Maar dit betekend niet alleen voor mij, meedere personen hebben heir last van;)

Cas ik zal het even uitleggen.

Het gaat hier om mensen die mijn msn hebben en zich bevinden op CP. Zoals er in de regels van CP is beschreven dien je leden van criminalspoint zowel binnen criminalspoint als buiten criminalspoint niet lastig te vallen ;). Ik maak het dus alleen even duidelijk.

Maar KevinP weet niet van ophouden volgens mij, en vraag me eigenlijk ook wel af wie die gast is;)

werty9021

Ik geef niemand zijn persoonsgegevns door, ik kan toch aan diegene vragen waar hij mij vandaan heeft. Je denkt toch niet dat ik dom ben, ik ga het natuurlijk wel slim spelen. Daarnaast ken ik veel mensen hier dus weet ongeveer wel wie wie is;)

Beste,

Mensen ik wil jullie adviseren om mijn persoonsgegevens bij je te houden. Indien je er over beschikt hou ze dan voor je, en geef ze niet aan anderen. Ik heb nu al 27 Mensen in mijn Msn lijst, die niks anders als vragen stellen, en die zelf niet eens een website kunnen beheren. Daarnaast is het een privacybreuk, je dient netjes met gegevens van mensen om te gaan. En ik heb nooit toestemming gegeven.

Ik wil het via deze weg doen, aangezien ik nu gewoon absoluut niet meer weet wie mijn msn heeft. Ik ga binnenkort me msn lijst opschonen, en ik wil dus ook iedereen vragen mijn msn voortaan voor je te houden. Dit geldt niet alleen voor mij maar ook voor anderen.

Even op een rijtje de meest gestelde vragen.

1. Kan je me helpen
    2. Kan je dit gratis doen
    3. Kan je Woutr zijn msn geven

En ga zo maar door.

Ik hoop dat dit zo duidelijk is. Ik lever dus vanaf nu geen support meer via MSN. Alles wordt maar via priveberichten gedaan hier op criminalspoint. Diegene waarvan ik nu merk dat hij/zij ongewenst mijn e-mail adres doorgeeft zal ik direct melden bij een van de admins / moderators.

Groetjes,
    Alex

Dus je bedoeld dit?

PHP
    $restaurants = array('id','naam','plaats');

PHP
    foreach($restaurants as $t[0] , $t[1])
    {

En dan is st[0] = id

Begrijp ik dit zo goed?
    Dus de volgorde dat je de arrays ophaalt, moet je ook de foreach laten ophalen?

De results staan wel in de database ja

Jellev2, dankjewel.

Alleen nu is het zo dat de results uit de database niet worden opgehaald terwijl er toch echt degelijk wat in staat. Verder worden er geen foutmeldingen weergegeven, error_reporting staat aan ;)

Heey,

Ik heb sinds kort het project "Restaurond" over genomen. Nu ben ik bezig met de PDO classes en de functies te verwerken, alleen ik krijg een foutmelding waar ik absoluut niet uit kom. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Foutmelding:

PHP
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/aruter/domains/randomdomein.nl/public_html/rs/includes/classes/restaurants.class.php on line 40

Het script waar de fout zich in bevindt:

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Alex

(Geen online voorbeeld beschikbaar aangezien de rest nog even achter de schermen dient te blijven ;):))

Deze hosting is geregistreerd bij Combell. Tijdens een actie epriode waarbij er door lezers van PC magazine een gratis hosting pakket kunnen aanvragen. Dit is dus dat gratis hostingpakket

Edit: Moderators/Admins kunnen heir niks aan doen aangezien hij de eigenaar is van de hosting + domeinnaam en er dus alles zelf mee mag doen.

[offtopic]Vindt het onzin, ik vindt dit geld smokkeling.[/offtopic]

Als je een image upload, kan WhatTheFont het bekijken en die zoekt dan automatisch het resultaat op welke lettertype hun vergelijken met de lettertype op de afbeelding.;)