Posts by alexruter

De plaatjes zijn met photoshop gemaakt. Een photoshop bestand eindigt altijd op .PSD en die kunnen niet gebruikt worden. .jpg .gif enz. enz. Die kunnen altijd gebruikt worden ;)

Plaatjes, style kopiëren etc. En dan gewoon er omheen bouwen ;)

[offtopic]Mensen die een eigen crime starten, moeten echt meer kennis gaan opbouwen voor dat ze wat gaan doen. Want dit is gewoon absoluut niks. Ik help graag mensen, maar dit wordt gewoon abnormaal;)[/offtopic]

Het is wel ene nette werking van al je projecten. Het lijkt me dus ook een zeer goed idee om dit te gebruiken. Ik denk dat ik dit zelf ook ga doen, bij het project waar ik nu mee bezig ben. Aangezien deze structuur ook goed is voor volledige uitwerking, voor sponsors eventuele etc;)

Drona,

Ik vindt het erg zielig indien je hem hier grtias neerzet. Hij heeft iets gemaakt wat ik op meedere website's ziet dat het wordt gebruikt. Ikzelf heb het ook gebruikt, nu is eenmaal de PHP vernieuwd en alles, en als het dan niet werkt heb je pech. Dan kan je hem eventueel vragen ene nieuwe versie te maken. But thats it!. Ik hoop dat je begrijpt dat mensen moeite doen voor hun werk. En dan maar 2,25 voor zo'n script. Ik vindt het top!

Nieuw topic gestart naar aanleiding van berichten en gesloten.

Beste,

Ik ben sinds kort gestart met een nieuw project, en heb gemerkt dat ik het zelf niet allemaal aankan. Ik ben daarom op zoek naar iemand die het volgende kan:

OOP
    PHP
    MySQL
    HTML
    En eventueel: CSS etc.

Het gaat om een nieuw project waarbij mensen hun eigen restaurant kunnen beheren, uitbreiden en nog veel meer.

Verdiensten: Ja, die zijn er zeker. 30/70 de eerste gedurende 15 maanden. Daarna 50/50

De eerste 15 maanden verdien jij dus 70% van de winst. Na 15 maanden wordt dat gehalveerd naar 50% van de winst, met daaraan een gedurende periode van maximaal 1 jaar.

Voor zekerheid is contractbasis ook mogelijk;)

Gelieve contact op te nemen per privebericht, of e-mail.

Atiix, als je nou gewoon even het forum heir leest. We hebben een mooie aparte plek op het forum voor alle banditi vragen daar wordt deze ook benatwoordt.

In de osbanditi zijn de flash spellen nog steeds illegaal, de lay-out deels. Ik raad je aan Criminolz te gebruiken!

Er wordt niet betaald tijdens het programmeren, aangezien het een uniek concept is zal er dus betaald worden met de inkomsten. De inkomsten zijn ongeveer geschat op ronde de 100 tot 300 euro in de maand. Na een tijd van 2 maanden;)

Beste,

Ik ben sinds kort gestart met een nieuw project, en heb gemerkt dat ik het zelf niet allemaal aankan. Ik ben daarom op zoek naar iemand die het volgende kan:

OOP
    PHP
    MySQL
    HTML
    En eventueel: CSS etc.

Het gaat om een nieuw project waarbij mensen hun eigen restaurant kunnen beheren, uitbreiden en nog veel meer.

Verdiensten: Ja, die zijn er zeker. 30/70 de eerste gedurende 15 maanden. Daarna 50/50

De eerste 15 maanden verdien jij dus 70% van de winst. Na 15 maanden wordt dat gehalveerd naar 50% van de winst, met daaraan een gedurende periode van maximaal 1 jaar.

Voor zekerheid is contractbasis ook mogelijk ;)

Gelieve contact op te nemen per privebericht, of e-mail.

Ik vindt het een super besturingssyteem zoals ik bij andere heb gezien. Maar is deze nu legaal en gratis te downloaden of niet, want er was sprake dat hij gratis werdt, of weet ik veel zoiets.

Vorige topic:
    Gestart door: TimD
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2120.html

Beste,

Dit is het 2e deel van het algemene topic van Criminolz. Hier kunnen alle update's, bugs, fouten enz gemeld worden, en verholpen worden.

Download Criminolz V3
    http://www.sendspace.com/file/tjz4bv
    of
    http://www.2shared.com/file/7154152/f02a3575/Criminolz.html

Voorbeeld momenteel te bekijken via:
    http://#/
    Inlognaam:
    Wachtwoord:

Demo account kan je opgeven via privebericht, indien je je website als demo wilt opgeven.