Ik geef die ruimte grtais aan hem het is toch maar voor tijdelijk. En hallo gaat niet overal geld voor vragen
Posts by alexruter
-
-
Ik kan je een totale opslagruimte van 300GB aanbieden
-
Ik kan je via FTP ruimte geven op mijn pc. Dat je even hooguit 2 maanden hier dan kan opslaan;) Maar dat is aan jou de keus;)
Edit: Indien je langere tijd nodig hebt, kan dat ook maar dat kunnen we dan bspreken;)
-
rutgerk hij kan zijn pc niet meer in met een systeemherstel kan je een bepaalde datum kiezen met de laatste installatie van iets. En daar je computer naar etrug gooien. Normaal werkt het dan weer. Je kan bij systeemhertsel komen door F8 te drukken tijdens het opstarten;)
-
Wat je kan doen, is een Systeemherstel uitvoeren. En anders Windows Vista opnieuw installeren met de optie de huidige dingen te overschrijven. Dan overschrijft hij alleen de windows, en niet alles wat je er zelf daarna nog hebt opgezet.
Ik heb het idee dat er sommige bestanden niet geladen kunnen worden. Wat ik je het meest aanraad.
Laat je computer een nacht zo aanstaan, heb ik vorige keer ook gedaan met zo'n fout. En toen was ij ineens wel opgestart. Maak dan zo snel mogelijk een backup met de backup optie in vista of XP. En installeer je pc daarna opnieuw. Voordat je de backup dan opent controleer dan wel eerst op virussen;)
-
[offtopic]Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
Betalen Betalen Betalen Betalen Betalen[/offtopic]Sorry, heb gekeken heb niks liggen.
In ieder geval niet voor mensen die alles gratis willen!
[offtopic]
Ga jij eens keer leren lezen in plaats van elke keer commentaar geven zonder te lezen.
Word hier namelijk een beetje dood moe van eerlijk gezegd.
[/offtopic] -
-
Citaat van cri
Misschien vindt u het hier wel of op andere site vol met javascripts:
Heb gekeken, maar kan het script niet vinden. Er is 1 script die ongeveer gelijk is maar die opent met een popup. Heb gekeken of ik deze kan aanpassen, maar dat kan ik helaas niet.;)
Misschien nog anderen die mij kunnen helpen?
-
Beste,
Ik heb momenteel een nieuwe lay-out voor winkaartjes. Hierin heb ik een kleine content met 4 plaatjes. Deze plaatjes worden links. Maar daaronder heb ik een klein vakje gemaakt. Nu is mijn bedoeling dat als je met je muis over het plaatje(link) gaat dat er informatie in die onderste balk kom te staan.
Voorbeeld
--------------------------------------
Plaatje - Plaatje - Plaatje - Plaatje |
--------------------------------------
| hier mouse over informatie |
|-------------------------------------Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik heb overal gezocht maar kan het nergens vinden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen;)
Groetjes,
Alex -
ff tussen de phph tags a.u.b
-
tree,
Volledig met je eens
Dein,
Zo kan je nog is wat leren ;), ik heb sommige leden hier nog niet over gehoord, (Die een eigen crime starten). Ikzelf start ook soms crime's om me ervaring op te doen. Ben nu bezig met een groot project. Hier moet ik een hele andere taal voor leren, dus weer een nieuwe uitdaging. Ik vindt het fantastisch;). En ik hou er vooral van om te kunnen zeggen :p. Dit is mijn website. Hahaha -
Citaat van zigzag
ik vraag niet naar een admin paneel als je de topic van criminolz leest staat er al een op ik zeg gewoon wat er nog niet is en ik ben een cursus html php en sql aant leren dus verlopig ken ik er nog ni veel van en als ze update s plaatsen leer ik ook bij hoe ik dat er bij moet zetten he
ik vind het wel tof als iemand je kan helpen met update s anders als je beginner bent is dat een 10 jaren plan
en hoe de mensen tegen u bezig zijn da kan niet ik vraag hier alles opt forum en als je er ni tegen kan blok die mensen dan gewoon op u msn
mvg zigzag(h)
Als jij een cursus aan het doen bent, en alsnog naar update's vraagt vindt ik dat eigenlijk nog best wel raar. Aangezien je voor die cursus dus kan leren om de scripts zelf te maken. Ik vindt het dus geen excuus dat je wacht todat je cursus voorbij is en dan pas je eigen scripts gaat maken.
Daarnaast alles wat hier staat is tegen meerdere mensen/bezoekers gericht. Criminalspoint is een Criminals site, maar wel een hulp site een geen maak alles voor me site;). Mensen delen hier veel, en maken hier veel. Dat je daar van profiteerd als het te download staat ok. Maar ga er niet om lopen zeuren. Als je in het topic "Bandiet" kijkt, mensen lopen te twijfelen aan Jesse, maar die jongen is gewoon zeer druk bezig ermee. En je dient maar gewoon te wachten anders begin je maar gewoon zelf snap je;)
Ik profiteer ook van sommige downloads en update's die klaar zijn. En ja ik kan ook niet wachten tot "Bandiet" klaar is. Maar dat is omdat ik hem wil bekijken, en hoe druk die er wel niet mee bezig is. En om hem te kunnen confronteren hoe goed hij bezig is geweest. Kan ik nu ook wel zeggen, maar ik heb geen achterliggende argumenten en heb zijn werk nog niet gezien.
Ik probeer dus mensen duidelijk te maken, probeer zelf wat open de scripts van je source. Kopieer plak, knip. Verwijder dingen en kom er zelf achter hoe het werkt en wat wat doet;)
-
Citaat van Diester
Ben het eigenlijk wel met alex eens...
Veel mensen willen een spel online hebben maar hebben hierbij weinig tot geen verstand ervan.
Als je dan ook nog eens gratis updates aan iedereen gaat vragen is dat natuurlijk niet normaal...- Mag ik een admin paneel van u?
* Is het misschien geen id om dit zelf proberen te maken?
- Ja maar ik kan dit niet......
Ik begin er zelf ook niet meer aan, help nog wel mensen met vragen en of errors...
Hierbij raadpleeg ik dan meestal google en geef ik de pagina met informatie.
Iedereen die dan ook op msn aan mij dit soort dingen vraagt verwijder ik direct.
Dit soort mensen nemen namelijk niet eens de moeite om iets te gaan proberen te maken...Nog een punt...
Als iemand iets maakt dien je hier geduld voor te hebben.
Hij krijgt niet betaald voor die update en kan dus ze tijd ervoor nemen.
Als je een scripter inhuurd zal dit allemaal veel sneller gaan voor iemand die iets nodig hebt.Ik verwijder ze ook direct. Ben gister nog gevraagd of ik iemand wilde toevoegen. Naja, geen probleem. Maar die kwam weer met vragen over heb je update's of heb je een admin paneel. Nee ik heb geen admin paneel. Ja van Criminolz.com zelf. Maar dat zijn zelfgemaakte en unieke dingen die niet worden weggegeven. En dan zegt die ja ik maak er wel zelf 1. Dan vraag ik me toch af zijn mensen nou zo laks of ben ik nou zo dom?
Ik hoop echt dat dit snel veranderd
-
Als je goed leest probeer ik duidelijk te maken, dat mensen hun eigen kennis moeten opdoen/gebruiken. En er niet teveel van mensen verwacht moet worden die update's maken, dat ze binnen 2 minuten klaar zijn voor je. Het is gewoon onbegrijpelijk, kijk maar naar de plaatjes die ik heb geplaatst. Hoe mensen bezig zijn. En dat irriteert me. Tevens voel jij je aangesproken en zou dus betekenen dat jij dit soort praktijken ook uitvoert.;)
Laat de mensne rustig hun werk doen, en gaat het niet snel genoeg. Of is er na 6000 x vragen nog geen Admin paneel voor Criminolz. Logisch! Hda hem dan al zelf gemaakt;)
-
Doel van het topic: Dat criminals starters gaan inzien dat alles wat ze gratis krijgen, dat ze ons daar wel een auto voor als cadeau mogen geven zo ongeveer. En dat ze inzien dat een criminals niet een spelletje is maar veel werk en onderhoud. En dat er vele systeem talen zijn vereist hiervoor.
Beste,
Het starten van een eigen Criminals wordt de laatste tijd erg onderschat. De kennis van PHP, HTML, MySQL. Is er bij de meeste mensen gewoon niet. Hier dus een kleine uitleg;)
Waar moet ik verstand van hebben?
Indien je een eigen criminals game wilt starten, doen je verstand te hebben van de volgende zaken.PHP
PHPMyAdmin
MySQL
HTMLIndien je hier verstand van heb, kan je aan een criminals beginnen. Maar ik wordt er nu een beetje moe van. De criminals starters die denken tegenwoordig dat alles voor ze gemaakt kan worden of wat dan ook.
Voor de mensen die een eigen criminals willen starten, update's willen hebben. Of zelf kunnen scripten, (maar er geen zin in hebben!). Zet nou is je beste beentje voor. Er worden hier ovral gratis spullen weggegeven en jullie kunnen nog seeds niet stoppen met rennen en vliegen naar weer nieuwere dingen. Neem het voorbeeld van Jesse zijn topic "Bandiet". Zoveel mensen lopen te zeuren en zelfs bijna ruzie te maken. Die jongen is er mee bezig wacht gewoon rustig af. Hij doet het wel gratis hoor, als die nou betaald werd ervoor en er was een deadline ok. Maar hij doet dit vrijwillig zit daarnaast volgens mij ook nog op school.
Game-projects heeft Criminolz V3 vrijgegeven, hartstikke tof. Totdat mensen dit gaan verzieken. Mensen blijven maar vragen naar update's of wat dan ook. Je kan niet je hele leven zo blijven profiteren van anderen. En dan nog iets, wat wil je dat je een eigen website hebt, of een website die door anderen is gebouwd en jij alleen beheerd. Als je goed nadenkt zit er dus een groot verschil in.
Hier nog een paar voorbeelden:
Dit meen je niet 35 euro voor een volledig kant en klare crime:O No way:p:p
MySQL, en PHPMyAdmin verstand is vereist, maar of mensen het hebben?:S -
zigzag
Heb jij toevallig al het admin menu het vip menu, en de dierentuin menu?:S
[offtopic] Misschien kan je het zelf maken;)[/offtopic] -
Zorg ervoor dat er gewoon een limiet wordt ingesteld.
Tevens ervoor zorgen dat sommige woorden die je wilt filteren worden gefilterd. En dat je in een overzicht de berichten ophaalt die ene gefilterd woord bevatten. Zo heb je een snel en makkelijk overzicht;) -
-
Wij van Criminolz.com maken het zelden mee, en als we het mee maken krijgen deze mensen een permanente ban en kunnen ze geen gebruik meer maken van de website etc.
-
Citaat van lhmedia
leren jullie dat nu pas? ik moest dat volgens mij verplicht op de basisschool doen.
[offtopic]Dat is niet waar de TS om vroeg:S[/offtopic]
[ontopic]
Anders moet je even kijken of je hetzelfde programma ergens op internet kan downloaden. En anders zal ik vanavond even zoeken voor je of ik iets kan vinden