Posts by alexruter

[offtopic]Game control: Zodra je vindt dat dit een copyright schending bevat. Lever dan bewijs en contacteer een Moderator / Admin.[/offtopic]

Alleen overschrijving?, of bellen ook mogelijk?

Beste,

Sowieso een andere letterype wat meer uitstraling, en wat dikker. Maar niet te groot. Eventueel een Mouseover erbij maken zou het al stukken mooier maken;)

Nou maar wachten tot die rot stap 3 uitkomt, altijd maar wachten :p:p:p:p:@

Beste,

Ziet er zeer netjes uit ik zou alleen van de header die vervagende stroke's nog iets meer doortrekken naar beneden. Nu wordt die ineens afgebroken. Ziet er naar mijn mening niet helemaal mooi uit. Maar voor de rest prachtig ;)

Beste,

Voor mijn 2e project "Winkaartjes", heb ik ene nieuwe vrolijk kleurrijke lay-out / template nodig.

Hier wat voorbeelden:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3

Welke kleuren en uitstraling?
    De uitstraling van de hierboven genoemde templates zouden gecombineerd kunnen worden en zou het erg mooi vinden.

De kleuren waarnaar ik op zoek ben zijn de volgende die erin verwerkt moeten worden.

Blauw
    Grijs
    Zilver
    Wit

Vergoeding?
    Omdat er momenteel voor dit project geen geld is, aangezien al het geld in het project "Restaurond" gestoken wordt. Wil ik vragen of iemand dit op sponsor basis doet.

Wat houdt dat in?
    Het houd in dat jij ons sponsort door dus een template / lay-out te ontwerpen voor ons. tegen een zeer aannemelijk bod.

Wat is de vergoeding?
    Dit krijg je allemaal!

1. Advertentie ruimte gedurende 1 jaar (Afmeting: 468 x 60)
    2. Advertentie ruimte maandelijkse nieuwsbrief gedurende 1 jaar (Afmeting: 250 x 250)
    3. 40% van de inkomsten per maand, gedurende 6 maanden.

Overige Informatie:
    Verder wil ik dat er alleen gereageerd wordt indien er interesse is. Overige vragen worden gesteld via privebericht.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Citaat van Niels

Mijn projectje duurt nog wel even voor het af is. Tevens maak ik er zelf ook een use case voor die uiteraard te download zal zijn wanneer hij klaar is om een inzicht te geven voor de mensen:)

Ja maar voor een project is het gewoon ideaal. Je hebt ene goed strak, duidelijk overzicht waarna je je kan houden. En als je via die strategie werkt kan je spel niet beter worden :p

Nee het word steeds geedit, en wordt er schijt ziek van in dat andere topic was de lnik ineens veranderd naar doneer link. Terwijl hij direct te download stond zonder betaal gedoe etc. En nu ween een reactie wordt er schijtziek van. Diegene die dit doet moet nu zijn ballen tonen en op tafel leggen!

Topic is duidelijker sneller en beter! Dan weet gelijk iedereen wat er aan de hand is met mijn reactie's en topics;)

Welke rot mongool past steeds mijn reactie's e.d aan! Er is nu al verschijnende malen mijn reactie aangepast en al verschijnende malen worden mensen boos op mij. Omdat iemand die zijn klote handjes niet thuis kan houden. En dus dingen neerplant verwijdered enz. Als je lef hebt meld je dan!

Citaat van RobSam

En

Dat mag er uit want dat wordt niet gebruikt xD

Waar slaat dat nou weer op, je ziet toch dat die code wordt gebruikt het is een melding als iemand niet meer mag storten. Wat wil je dan geen melding weergeven:s. Dan heb je binnen de kortste keren 6000 priveberichten met vragen.