Ik zou een sessie en een cookie aanmaken;)
Posts by alexruter
-
-
Dan vervalt bij deze mijn bod
-
Indien ook betalen ka via bellen, dan bied ik bij deze 5 euro
-
Frenze, graag me even aanspreken op msn zodra je online bent
Zijn er nog andere mensen?
Nieuwe vergoeding erbij: gedurende 1 jaar je eigen pagina op de website.
-
-
Icecold, niet vervelend bedoeld. Maar ik heb je design kunsten gezien. En ze voldoen niet aan de verwachtingen die hier gesteld worden
-
[offtopic]Game control: Zodra je vindt dat dit een copyright schending bevat. Lever dan bewijs en contacteer een Moderator / Admin.[/offtopic]
Alleen overschrijving?, of bellen ook mogelijk?
-
Swatcrime, wat wil ej nou eentje die helemaal aan je wensen voldoet vindt je nooit. Bouw gewoon wat in!.
-
Dan zou je een blog in moeten bouwen ;). Of zelf een blog maken;)
-
-
-
-
Beste,
Voor mijn 2e project "Winkaartjes", heb ik ene nieuwe vrolijk kleurrijke lay-out / template nodig.
Hier wat voorbeelden:
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3Welke kleuren en uitstraling?
De uitstraling van de hierboven genoemde templates zouden gecombineerd kunnen worden en zou het erg mooi vinden.De kleuren waarnaar ik op zoek ben zijn de volgende die erin verwerkt moeten worden.
Blauw
Grijs
Zilver
WitVergoeding?
Omdat er momenteel voor dit project geen geld is, aangezien al het geld in het project "Restaurond" gestoken wordt. Wil ik vragen of iemand dit op sponsor basis doet.Wat houdt dat in?
Het houd in dat jij ons sponsort door dus een template / lay-out te ontwerpen voor ons. tegen een zeer aannemelijk bod.Wat is de vergoeding?
Dit krijg je allemaal!1. Advertentie ruimte gedurende 1 jaar (Afmeting: 468 x 60)
2. Advertentie ruimte maandelijkse nieuwsbrief gedurende 1 jaar (Afmeting: 250 x 250)
3. 40% van de inkomsten per maand, gedurende 6 maanden.Overige Informatie:
Verder wil ik dat er alleen gereageerd wordt indien er interesse is. Overige vragen worden gesteld via privebericht.Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Indien u afgemaakte designs heeft wil ik die graag zien;)
Groetjes,
Alex -
Citaat van Niels
Mijn projectje duurt nog wel even voor het af is. Tevens maak ik er zelf ook een use case voor die uiteraard te download zal zijn wanneer hij klaar is om een inzicht te geven voor de mensen:)Ja maar voor een project is het gewoon ideaal. Je hebt ene goed strak, duidelijk overzicht waarna je je kan houden. En als je via die strategie werkt kan je spel niet beter worden :p
-
Owqhja, en gebruik net zoals wat Niels gaat gebruiken de Use case;) Mooi en handig om je project volledig uit te werken
-
Topic sluiten!
-
Nee het word steeds geedit, en wordt er schijt ziek van in dat andere topic was de lnik ineens veranderd naar doneer link. Terwijl hij direct te download stond zonder betaal gedoe etc. En nu ween een reactie wordt er schijtziek van. Diegene die dit doet moet nu zijn ballen tonen en op tafel leggen!
Topic is duidelijker sneller en beter! Dan weet gelijk iedereen wat er aan de hand is met mijn reactie's en topics;)
-
Welke rot mongool past steeds mijn reactie's e.d aan! Er is nu al verschijnende malen mijn reactie aangepast en al verschijnende malen worden mensen boos op mij. Omdat iemand die zijn klote handjes niet thuis kan houden. En dus dingen neerplant verwijdered enz. Als je lef hebt meld je dan!
-
Citaat van RobSam
En
PHP
Toon Meer<?} if($error == 4){ ?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> <b>FOUT!</b><br><br>Je mag vandaag niet meer storten </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td>
Dat mag er uit want dat wordt niet gebruikt xDWaar slaat dat nou weer op, je ziet toch dat die code wordt gebruikt het is een melding als iemand niet meer mag storten. Wat wil je dan geen melding weergeven:s. Dan heb je binnen de kortste keren 6000 priveberichten met vragen.