Posts by De1v3c1o

Citaat

Als je een script overneemt zonder toestemming is dat niet legaal. Alleen de vraag is waar dat script vandaan komt. Maar dat is dan ook zo onduidelijk altijd dat dat bijna niet met zekerheid te zeggen is.

Geweldige topic titel trouwens, Vraagje, mag je de volgende keer wel iets meer moeite voor doen.

@Killingdevil dat is het vervelende van "Criminals" je weet niet of het zelf is gemaakt of zomaar van een website vandaan gehaald.

Citaat

Neostrada heb ik veel goede dingen over gehoord. Misschien kan je dat eens bekijken?

Over Neostrada ben ik niet bepaald positief, heb een periode gehad dat telkens me website eruit lag. Ook de support was niet altijd even duidelijk. Voor de rest wel goed, één nadeel is dat ze zonder te melden het verlengen, ik kreeg zomaar een factuur van ze.

Citaat

Gebruik ik ook alleen weet niet wat het wachtwoord en gebruikersnaam van het directadmin shit zijn :}

De gebruikersnaam is: Root
    Het wachtwoord is: usbw

Citaat

Criminalspoint
    - Jouw criminele forum

of jouw criminele community

Dan lijkt het wel of het een forum is voor criminelen, niet echt een goede indruk :O

Heeft de poster zelf gedaan, misschien dacht hij dat het geen .psd hoefde te zijn, netzoals de tweede.

Waar: Bij downloads.
    Bug: Het reageren op een download
    Uitleg: Je wordt gestuurd naar de laatste submits, oftewel de functie zal nog niet bestaan.

Waar: Headermenu -> Contact
    Bug: Geen link
    Uitleg: Er is geen contactpagina

Virgo hoe staat het er op dit moment met diegene voor? Of weet je dat niet precies.

De man zou 30 jaar krijgen stond in het Noord-Hollands Dagblad, maargoed ik hoop dat hij geleden heeft, het is gewoon vrselijk.

Koninginnedag wordt niet meer zoals het was, en misschien was dit wel de laatste van onze Koningin Beatrix

Men heeft het wel gehoord, of gezien.
    Gisteren is Koninginnedag vreselijk verlopen, 5 mensen hebben het niet overleefd, en vandaag werdt bekend gemaakt dat de 6de overleden de dader is.
    Ik heb hieronder een aantal filmpjes ervan opgezocht en wil graag weten wat jullie ervan vinden. Ik zelf heb er geen woorden voor.

Televisie beelden:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Amauteur beelden:

Vreselijk....

Ik houd van apparte muziek, ik ben ook appart :P

http://www.tmf.nl/video/24309/…gold_lykke_li_gifted.html

Maar voornamelijk houd ik van Trance & House