Nou wordt ie echt gek, niet actief ben je mal? @Topicstarter
Crew is behoorlijk actief, men werkt achter de schermen.
Nou wordt ie echt gek, niet actief ben je mal? @Topicstarter
Crew is behoorlijk actief, men werkt achter de schermen.
CitaatAls je een script overneemt zonder toestemming is dat niet legaal. Alleen de vraag is waar dat script vandaan komt. Maar dat is dan ook zo onduidelijk altijd dat dat bijna niet met zekerheid te zeggen is.
Geweldige topic titel trouwens, Vraagje, mag je de volgende keer wel iets meer moeite voor doen.
@Killingdevil dat is het vervelende van "Criminals" je weet niet of het zelf is gemaakt of zomaar van een website vandaan gehaald.
Probleem opgelost? zoja :slotje:
De scripting gewoon scheiden in een nieuwe design pompen.
Netjes, leuk dat je updates doet
Citaat- Deathproof saai
- Supposed4Crime te lang
- Supposed4Maffia te lang
:p
Ben het met je eens.
Flatliner ik raad je aan om toch nog goed erover na te gaan denken.
Ga alsjeblieft weer terug naar het topic onderwerp, als je het wil hebben over pwyl opent men een nieuwe topic!!!
Ontopic aub
Blijf on-topic, als je hem niet hebt of niks beters hebt te zeggen, reageer dan niet!!!
CitaatNeostrada heb ik veel goede dingen over gehoord. Misschien kan je dat eens bekijken?
Over Neostrada ben ik niet bepaald positief, heb een periode gehad dat telkens me website eruit lag. Ook de support was niet altijd even duidelijk. Voor de rest wel goed, één nadeel is dat ze zonder te melden het verlengen, ik kreeg zomaar een factuur van ze.
Ik zal verklappen dat je mijn stem had gekregen
Mooie aanwinst.
CitaatToon MeerWaar: Downloads > Overige > Gratis portfolio
Bug: Als je op "Download" klikt, opent hij enkel een .jpg formaat.
Uitleg: Hij valt dus niet te downloaden, wissen dus.
Waar: Downloads > Overige > Game Layout 2
Bug: Als je op "Download" klikt, opent hij enkel een .jpg formaat.
Uitleg: Hij valt dus niet te downloaden, wissen dus.
Heeft de poster zelf gedaan, misschien dacht hij dat het geen .psd hoefde te zijn, netzoals de tweede.
Stefan David Guetta is wel goed, Laurent Wolf vind ik maar niks, dan is Orjan Nilsen zelfs beter :p
@TerrorSheep, The Prodigy vind ik wel vaag (a)
Waar: Bij downloads.
Bug: Het reageren op een download
Uitleg: Je wordt gestuurd naar de laatste submits, oftewel de functie zal nog niet bestaan.
Waar: Headermenu -> Contact
Bug: Geen link
Uitleg: Er is geen contactpagina
Virgo hoe staat het er op dit moment met diegene voor? Of weet je dat niet precies.
De man zou 30 jaar krijgen stond in het Noord-Hollands Dagblad, maargoed ik hoop dat hij geleden heeft, het is gewoon vrselijk.
Koninginnedag wordt niet meer zoals het was, en misschien was dit wel de laatste van onze Koningin Beatrix
Men heeft het wel gehoord, of gezien.
Gisteren is Koninginnedag vreselijk verlopen, 5 mensen hebben het niet overleefd, en vandaag werdt bekend gemaakt dat de 6de overleden de dader is.
Ik heb hieronder een aantal filmpjes ervan opgezocht en wil graag weten wat jullie ervan vinden. Ik zelf heb er geen woorden voor.
Televisie beelden:
Amauteur beelden:
Vreselijk....
Ik houd van apparte muziek, ik ben ook appart
http://www.tmf.nl/video/24309/…gold_lykke_li_gifted.html
Maar voornamelijk houd ik van Trance & House