Posts by tehsem

Hallo,

ik ben momenteel bezig met een layout voor mijn website, maar is er iemand die een header voor mij kan maken? Ik wil er een vergoeding van 1 a 2 belletjes voor geven. Mocht je interesse hebben dan PM mij even, hoeft maar een simpele header te zijn.

Groetjes.

Sluit dit topic maar en verwijder die link zodat er niet nog meer mensen voor niks betalen

Waarom staan er scripts op die ik simpelweg gewoon gratis kan downloaden? bijvoorbeeld age of knights en het downloadsysteem.

En er staat: op andere websites voor 30euro, hier voor 10euro. wil jij mij dan zeggen op welke website ik freedom city voor 30euro kan kopen?

Hey,

wat is de beste criminals source die je het beste kunt gebruiken voor je criminals? Uitgezonderd banditi sources.

Daarmee bedoel ik zo min mogelijk bugs en eentje die makkelijk te monteren is in een eigen lay-out

Bedankt alvast Greets

Edit by Riick: heb even je titel duidelijker gemaakt.

Hey,

ik ben opzoek naar een layout voor een criminals.
    Het thema voor de layout moet GTA Iv zijn.
    Budget: 25euro

Sliced en based
    Moet vooringame en outgame kunnen dienen
    minimaal 2 menu links en 2 menu rechts

MVG

Als ik jou code erin zet kriijg ik deze error:
    Parse error: syntax error, unexpected T_SL in /usr/home/deb27693/domains/mafiosa.nl/public_html/gta/login.php on line 75'

dit is de hele login.php :

Hey,
    ik ben bezig met een eigen crime source

Maar ik heb een vreemd probleempje,
    login.php:

PHP
    print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Er is een email gestuurd naar {$data->email} met verdere instructies om je wachtwoord te resetten!</td></tr>\n";
          }
          else
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Er is geen gebruiker met die gebruikersnaam en e-mailadres!</td></tr>\n";
        }

print <<<ENDHTML

Als ik dit verander naar:

PHP
    print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color="#00FF00">Er is een email gestuurd naar {$data->email} met verdere instructies om je wachtwoord te resetten!</font></td></tr>\n";
          }
          else
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color="#00FF00">Er is geen gebruiker met die gebruikersnaam en e-mailadres!</font></td></tr>\n";
        }

print <<<ENDHTML

Komt er de foutmelding:
    Parse error: syntax error, unexpected '}' in /usr/home/deb27693/domains/websitetitel.nl/public_html/gta/login.php on line 70

Kan iemand me helpen, ik kom er niet uit?
    alvast bedankt groetjes

Hey

Ik heb een source (majorcrime) gedownload en ben deze in mijn eigen lay-out in het zetten.

Nu heb ik dus dit gedaan:

Nu komt er een foutmelding: Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /usr/home/deb27693/domains/undercunstruction.nl/public_html/game/index1.php on line 187

Regel 187 is dan waar div class item staat.
    Natuurlijk is de config geincludeerd.

Iemand die mij kan helpen?
    En zo heb ik ook nog voor VIP en hulpadmins en daar komt ook die error.

Bedankt alvast
    greets