Posts by ditismenno

Doe nu niet alsof je het niet wist. Jij bied advertentiemogelijkheden aan, dus jij moet weten wat je uberhaupt verkoopt. Misschien moet je eerst even zorgen dat je zelf je zaakjes op orde krijgt voordat je diensten of producten aan gaat bieden.

Ik kan het aanbieden omdat ik de baas ben van universal-games.
    En dat ik geen log-in gegevens heb is omdat thijs op vakantie is.

Neem het niet verkeerd op maar ik denk niet dat jij over de kennis en ervaring beschikt om een veilig forum systeem in elkaar te zetten.
    Verder denk ik niet dat de TS een toereikend budget heeft voor een uniek forum script, ik zou toch gaan nadenken over een open-source mogelijkheid die dit wel kan bieden.

Nou ik ben er al een aantal maanden mee bezig en het werkt tot nu toe uitstekend.
    Wes en Giovanni hebben wij ook beveiliging geleerd.

Zo moeilijk is het ook weer niet. De video's zijn waarschijnlijk geboost. Menno kan niet de statistieken zien omdat thijs niet wil meewerken dus ook geen screenshot wil maken en menno heeft geen inloggegevens. Je moet niks maar je mag het, het is namelijk ook niet zeker of de views geboost zijn.

naar mijn gevoel wel dus wil ik ik uiteraard geen reclame meer via youtube verkopen.

Beste ICTer's

Ik ben bezig met mijn webhosting site die morgen online moet zijn.
    Nu wil ik dat mijn text onder de afbeeldingen komt te staan van het menu.
    Mijn html is goed dat weet ik zeker nu mijn css nog.
    Mijn html is:

En dit gebruikt de volgende CSS:

Waar je wel even naar moet kijken is dat WHMCS goedkoper is en meer mogelijk heden bied.
    Ik heb nu een uur gebeld met neostrada en ik ben eruit gekomen ik koop bij hun een cloud en neem een licentie voor cpanel en whm over bij hun.
    Daarnaast moet ik zelf nog WHMCS kopen de onkosten bedraagt 35 euro p/m
    Waarvan mijn ouders 20 betalen dus mijn onkosten 15 p/m zakgeld wat ik heb per maand 10 euro.
    Dus zelf heb ik al 40 euro p/m
    En als ik 4 keer naar we werk ga heb ik 80 p/m dus voldoende om de kosten te dekken.

Ja dat zijn namelijk 2 aparte dingen, WHMCS heeft niets met een Reseller hosting te maken, Reseller hosting is Nederlands vertaald een Wederverkoop hosting.

Bij WeFact weet ik dat je meerdere servers kan toevoegen, en als het goed is (niet getest) zodra 1 server vol is de volgende server het overneemt.
    Een groot bedrijf (weet de naam even niet) gebruikt ook WeFact met veel succes, het is echt een heel fijn systeem om te gebruiken ;)

maar moet ik bij wefact ook nog spullen bij kopen?

Maar nu moet ik dus ook nog is WHMCS er bij kopen -_-
    Iniedergeval bij neostrada.
    ik kan dus elke maand.
    Monthly Branded kopen van $15.95/mo
    of
    Monthly No Branding $18.95/mo

one time kan ik toch nog niet betalen maar wat is branded?

Je hebt totaal geen hosting verstand en dan wil je een hosting bedrijf beginnen? Dat lijkt me geen goed idee, snap ook niet hoe jij een webshop runt ...
    Ik raad je aan eerst kennis op te doen en dan maar eens te kijken of het zin heeft zoiets te beginnen, je komt aan met VPS is fijner maar je moet eerst wat tijd besteden om dingen te leren ...

dankuwel dan zou ik dan maar reseller worden dank u zeer.

Het is natuurlijk beter om een VPS te hebben zodat jij totale controle hebt over de software etc.

Natuurlijk is wel linux en hosting ervaring voor nodig, ik denk dat jij, hoe ik denk dat jou ervaring is beter voor een reseller kunt gaan.

Neostrada heeft goede en goedkope reseller pakketten, een uitstekende support afdeling en goede performance, en uiteraard cPanel.

Dat snap ik maar een vps is fijner