Dus mijn reactie is logisch?
Posts by Donny5300
-
-
Dat snap ik... Maar snap niet hoe hij em bedoelt...
-
Hoe bedoel je ismail?
-
Ik zet er niet voor niks bij dat er risico's aanzitten... Ook mijn tijd en energie gaat er voor 100% in
-
en dat is?
-
Op nukezone bedoel je?
-
Luc: je moet een voorbeeld geven... Deze jongen is zero met PHP
-
beste
Ik vindt hem heel erg donker. en heb gevoel dat dit nog niet af is want er zit nog geen menu bij en geen header.
Ik had een kleine omschrijving onder die afbeeldingen gedaan.
Mee eens, dat is wat ik mis. De header, waar je menu staat.
-
Beste alle,
Ik ben opzoek naar 1 a 2 mensen die samen met mij een nieuw spel willen maken. Ik denk dat jullie vast wel http://www.nukezone.nu kennen. Ik wil iets in dezelfde lijn creeeren, maar dan compleet in eigen stijl, en andere speel modus.
De uiteindelijke tijd die je erin steekt, zal ook terug verdient moeten worden (financieel gezien), en daar zal naar gekeken worden indien het spel loopt. Nou hoor ik jullie denken: wat als het spel niet loopt? Dat is het risico en heb ik zelf helaas ook geen invloed op. Waar we wel invloed op hebben, is het spel aantrekkelijk genoeg maken zodat je je spelers blijft behouden.
Vragen kun je hier stellen, niet in inbox alsjeblieft tenzij je het heeeeeeeeeel graag wil.
Groeten Donny
-
-
Ik heb wel interesse. Ik ben momenteel bezig met wat eigen scripts. Je kan me een PM sturen als je wil.
-
Geen 100 euro waard dus
-
100 euro voor een spel met zo weinig leden, en een zeer lastige layout?
-
Terwijl het toch niet zo moeilijk is. Ik heb ook moeite met CSS maar als je het goed leest kom je er vanzelf achter... Spreekt voor zich
-
Opgelost of niet?
-
Google even naar Faux Colums. Zo heet hetgene dat jij bedoelt
-
Maak even een account aan en plaats de username en wachtwoord hier
-
Duidelijker je vraag: wat is je probleem, waarmee loop je vast, wat wil je etc. etc.. Wij kunnen niet ruiken wat je wilt
-
@ Fils: zonder KvK kan je geen ideal betalingen laten doen en mag er officieel gezien niet eens gebeld worden voor je website
Al is het maar 1.30, als de belasting erachter komt gaan ze direct zeiken
Heb MKB gedaan,
langleven de overheid! -
Hoi allemaal,
Ik heb gebruik gemaakt van Gerwin zijn leuke aanbod. Ik kreeg xampp niet goed functionerend en er werd me aangeraden met Linux te gaan werken. Dit is totaal nieuw voor mij. Zou iemand me willen helpen met het opzetten van Lamp en Apache?
Groeten Donny